Raskus tagasilla külge
Raskus tagasilla külge
Raskus tagasilla külge
Kindlasti leidub siin foorumis mehi, kes teavad sellest nii mõndagi. Ühesõnaga tahaks teada, et kuidas saaks paigaldada raskust tagasillale ? Mida raskuseks kasutada ning mismoodi kinnitada. Kindlasti saab jäärada sõita ka ilma raskuseta, aga ikkagi peab ju kõik omal nahal ära proovima
Kui keegi teemast midagi teab, siis jagage näpunäiteid. Pagasiruumis jne on raskustega mängitud küll, aga nüüd testiks midagi muud.
Kui keegi teemast midagi teab, siis jagage näpunäiteid. Pagasiruumis jne on raskustega mängitud küll, aga nüüd testiks midagi muud.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Vana tala ümber valati tinast raskused - poolkuu stiilis, mis siis õige tala ümber korralike klambritega tõmmati -
Tina kulus kõvasti.
Pmst võib ju sama asja betooniga läbi teha - hästi vedel segu ja miski terasvõrk sisse paigutada.
Kas sellel kõigel ka mõtet on jääb juba tegija otsustada ..
Tina kulus kõvasti.
Pmst võib ju sama asja betooniga läbi teha - hästi vedel segu ja miski terasvõrk sisse paigutada.
Kas sellel kõigel ka mõtet on jääb juba tegija otsustada ..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Pane siis kohe juba Hiace, Enku, Volvo silla ja korras - kusagilt ikka saab neid mõne kümne euro eest.
1030 oli gramm kergem kui 1031 volvo sild, Enku on Hiace ja 1030-ne vahepealne.
Kui eesmärk on jäärada, siis hiassi oma oleks sobivaim, sest sealt saab kohe ka 4.5...ja kui joppab ka koos lukuga silla.
Aga kui eesmärk on ikkagi vazi silda kasutada, siis pead "pudeliga" Põlva tulema
1030 oli gramm kergem kui 1031 volvo sild, Enku on Hiace ja 1030-ne vahepealne.
Kui eesmärk on jäärada, siis hiassi oma oleks sobivaim, sest sealt saab kohe ka 4.5...ja kui joppab ka koos lukuga silla.
Aga kui eesmärk on ikkagi vazi silda kasutada, siis pead "pudeliga" Põlva tulema
Festina lente!
-
aandre.palang
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 03 Okt 2011 13:17
- Asukoht: kadrina
- Autod: Vaz 21074; primera p10
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
Ikka pannakse raskus jäärajale..
Olen ise päris palju seeaasta juba radasid ja võistlusi läbi käinud oma pilliga ja koguaeg uurinud ja silmad peal hoidnud ka teistel sigullidel.
Olen paljudelt küsinud ja selline tavaline raskus taha on kuskil 90-100kg, et saavutaks pmst sama raskuse mis eesotsas mootoril.
Kõige lihtsam, kui tagaistet pole, siis visata tagaistme alla nt 100 kilone liivakott, või kui ei sobi, siis visata pagassi.
Kõige parem oleks muidugi kui saaks täpselt silla peale, seespool sillapeal see kõrgendus..sinna peale oleks kõigeparem.
Üle ei tasu raskusega pingutada, aga kui mõistlikult paned ja proovid koguaeg, siis annab see raskus ikka vägapalju juurde.
Olen ise päris palju seeaasta juba radasid ja võistlusi läbi käinud oma pilliga ja koguaeg uurinud ja silmad peal hoidnud ka teistel sigullidel.
Olen paljudelt küsinud ja selline tavaline raskus taha on kuskil 90-100kg, et saavutaks pmst sama raskuse mis eesotsas mootoril.
Kõige lihtsam, kui tagaistet pole, siis visata tagaistme alla nt 100 kilone liivakott, või kui ei sobi, siis visata pagassi.
Kõige parem oleks muidugi kui saaks täpselt silla peale, seespool sillapeal see kõrgendus..sinna peale oleks kõigeparem.
Üle ei tasu raskusega pingutada, aga kui mõistlikult paned ja proovid koguaeg, siis annab see raskus ikka vägapalju juurde.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
olen sõitnud liivakott pagassis, küll mitte vaziga aga se ei loe. Igatahes kohalt sai paremini ära jah, aga kui kurvid saabuvad, siis ikka väga ebameeeldiv sõita. Pakun, et raskuskese liiga kõrgel, ja liiga taga, raskus peaks siiski silla küljes olema ja kinldasti mitte tagapool silda (tekib jõu moment kurvides). Kõige parem ikka sillatalale klambritega raskused panna, 20-30kg peaks piisama.
Festina lente!
Õnneks on mul nüüd selge pilt silme ees, et kuidas silla külge raskust kinnitada. Natukene on vaja veel materjali otsida ning konstruktsioon kokku keevitada Kõige paem oleks tina valada raudtorudesse aga ma lähen lihtsamat teed ning kasutan lihtsalt massiivset rauda. 30kg tahan kindlasti panna, kui hästi läheb siis 40... Sirge peal tõesti ei loe, kus see raskus on, aga kurvides annab see tunda...
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt: