"Žiguļu kauss"

"Žiguļu kauss"

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
france2 kirjutas:Hea oleks nüüd teada, millal Eesti tingimused välja tulevad.
eks selle üle vaieldakse kõvasti, kui liiga palju lubada siis tõmbab mujalt sõitjad ära, kui liiga vähe lubada ei tule keegi sõitma :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Samas raske autot ehitada, kui ei tea tingimusi! Ja rahvakrossis on ju piirangud olematud võrreldes Lätiga!
r
RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas RLV »

Tark ei torma!
Kui hirmus isu kohe sõita, tuleb valida klass, kus reeglid on kinnitatud.
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Ei torma muidugi sellepärast ma uuringi! Kui tahad korralikult teha, siis see võtab aega! Ja kuna tahaks ikka see aasta sõita, siis aeg pressib peale!!
Kasutaja avatar
OliverO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 24 Nov 2012 21:30
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2103

Postitus Postitas OliverO »

Ma arvan siiski, et tingimused jäävad sarnaseks Läti omadega, kuna kindlasti on ka huvilisi Lätist, kes tahaksid Eestis võistelda. Kuid see kõigest oletus.
Lätlastel muidugi ka üks auto müügis hetkel, kes soovib võib nende kodulehelt uurida.
Kasutaja avatar
erx141
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 10 Nov 2009 11:21
Asukoht: Türi/Tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas erx141 »

kui rääkida Superkrossi sarjast, kuhu lisandub Vaz Standard klass, siis seal on suure tõenäosusega tulemas Läti tehnilised nõuded ja rahvakrossi turvanõuded. 12ndal mail on Audrus Superkrossi etapp ja ka Lätlaste etapp koos. Hr Eriste lubas, et tuleb hulga lätlasi. Lätlastel on rehvideks tänavasõidu 175/70 R13 (kruusal ja asfaldil), aga Superkrossis pidi esimene aasta Vaz Standard klassis rehvid vabad olema, ainult asfaldi etappidele ei ole lubatud prot rehvidega (muudes klassides on kruusa etapidel 14" Master Nordic ja asfaldil 15" Kuhmo).
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Minu poolt toorik ostetud :cool: vihjeks nimi Kelement :P Õhtuks ka vajalik teema koos piltidega :D Kui keegi veel soovib tean kedagi kes pakkus kah puuriga 05 te mõistliku hinnaga!
r
RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas RLV »

Kasutaja avatar
OliverO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 24 Nov 2012 21:30
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2103

Postitus Postitas OliverO »

Laupäevasest Läti sõidust video.

http://www.youtube.com/watch?v=1vkgrc5MWHA
Kasutaja avatar
navigator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 29 Apr 2013 05:34
Autod: Gaz 53 Veobagi, Audi A6 C6 3,0TD Quattro

Postitus Postitas navigator »

Selles sarjas siis võiks ka rakendada vähemalt üle sõidu kui mitte iga sõit, et esikolmik võtab loosi ja üks neist siis loovutab kohapeal oma nuka, sest eks kõiks saabki alguse nukast ja kui ta seda ei soovi kohe tehs siid juba järgneksid sanksioonid, muidu sea asja korras ei hoia ja läheb nii nagu paljude klassidega kahjuks läinud on. Ise plaanin ka massina vastavalt tehnilstele sättima hakata ja Lääne Virumaalt on veel vähemalt 3 huvitatut, niiet tundub tukema huvitav asi kui just asja liiga vabaks ei lasta.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

On nüüd täpsed reeglid kirjas kuskil?
Eriti huvitaks mis hetkest mootor pole enam standard mootor.


Aprilli alguses kirjutati: Mida kujutab endast VAZ standard klass? Peatselt avaldatakse täpsemad tehnilised tingimused, kuid lühidalt kokkuvõtlikult on selles klassis osalevad autod standardsed autod..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
OliverO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 24 Nov 2012 21:30
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2103

Postitus Postitas OliverO »

http://www.ladaklubi.ee/foorum/files.ph ... 1&aid=3559

Siin tõlgitud Läti reeglite variandis peaks olema mootori nõuded. Need pole küll ametlikud reeglid Superkrossi sarjale, kuid need ametlikud Läti sarja reeglid. Arvatavasti jäävad mootori nõuded samaks Läti omadega.
s
srt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 30 Mär 2013 17:55

Postitus Postitas srt »

http://superkross.ee/?a=new&id=126

ja

reeglid: http://superkross.ee/?a=dok&idb=87

Nii palju on teada, et see käimasolev hooaeg on alles klassi "käimajooksutamiseks"
Kasutaja avatar
kristen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: 03 Jaan 2008 14:16
Autod: 2101 C20XE

Postitus Postitas kristen »

Lugesin nüüd reeglid läbi ja poltpuuri kohta ma ei leidnud miskit, kas on ikka lubatud?
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

 
kristen kirjutas:Lugesin nüüd reeglid läbi ja poltpuuri kohta ma ei leidnud miskit, kas on ikka lubatud?
Väljavõte tehnilistest tingimustest:
3.1.1 Kõik materjalide, paigaldamise ja dokumentatsiooni nõuded vastavalt FIA Appendix J artikkel 253 p.8 nõuetele.

Mainitud dokumenti saab lugeda siit:
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... 012%29.pdf

Vastavalt sellele juhendmaterjalile on mõningate kitsendustega polditavad turvastruktuuride osad lubatud. Kui mõtled mingisugust nõukaaegset poltpuuri, siis need ei vasta mitte mingitele nõuetele. Ei materjali ristlõigete ega ka poltliidete poolest.
Kasutaja avatar
kristen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: 03 Jaan 2008 14:16
Autod: 2101 C20XE

Postitus Postitas kristen »

Et siis nõukaaegne poltpuur pole lubatud?
Kasutaja avatar
OliverO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 24 Nov 2012 21:30
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2103

Postitus Postitas OliverO »

Paljudel lätlastel on poltpuurid ning nad on ennast juba registreerinud Pühapäeval toimuvale sõidule. Seega arvatavasti ikka on lubatud. Huvilised tulge kohale ning tutvuge autodega.
Kasutaja avatar
kristen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: 03 Jaan 2008 14:16
Autod: 2101 C20XE

Postitus Postitas kristen »

Tere!

Jälgisin siis asjade kulgu tänasest sõidust mylapsist. Päris hulk masinaid oli kokku tulnud, kas võistlussõidus lasti kõik koos rajale? Kuidas masinad sellisel suht kiirel rajal vastu pidasid? Tehnilisi probleeme vmt ei olnud? Best speedi võrreldes olid lätakad kõikse kiiremed, kas see vahe tuli ülekandest? Mis peaülekannet eesti mehed kasutasid ja mis kastiga sõitsid kui saladus pole?

Parimat soovides,
Kristen
Kasutaja avatar
OliverO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 24 Nov 2012 21:30
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2103

Postitus Postitas OliverO »

Eks üritan siis mõningale küsimusele vastata. Korraga lasti kõik masinad peale, stardirivi pandi paika nagu ringrajal ikka. Autod pidasid vastu ning suuri probleeme polnud. Best speed Mylaps lehel on küll veidi mööda. Endal oli GPS peal ning 135-140 km/h olid need kiirused peamiselt sirgel. Esimesed neli lätlast olid aga seekord minu jaoks püüdmatud.
Kahju, et eestlasi vähe oli.
s
srt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 30 Mär 2013 17:55

Postitus Postitas srt »

 
OliverO kirjutas:.... Best speed Mylaps lehel on küll veidi mööda. Endal oli GPS peal ning 135-140 km/h olid need kiirused peamiselt sirgel...
Lihtsalt vahemärkusena, et see Best speed näitab parima ringi keskmist kiirust, mitte tippkiirust.
Vasta