rahvakross - superkross/ classic rwd

rahvakross - superkross/ classic rwd

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Vasta
l
lada772
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 31 Jaan 2008 19:36
Asukoht: Valga MK Sangaste
Autod: lada 2101

rahvakross - superkross/ classic rwd

Postitus Postitas lada772 »

tekkis selline küsimus et mis vahe on rahvakrossi autol ja superkrossi autol ?
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

 
lada772 kirjutas:tekkis selline küsimus et mis vahe on rahvakrossi autol ja superkrossi autol ?
Rahvakrossi autodel üldjuhul puudub tehniline kaart ning on veidi leebemad reeglid(üldjuhul ainult tehnilises kaardis on erinevus).
l
lada772
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 31 Jaan 2008 19:36
Asukoht: Valga MK Sangaste
Autod: lada 2101

Postitus Postitas lada772 »

Ok tänud jälle targem .
Küsimus veel selle uue classic rwd klassi kohta et kas seal peab mootor olema 2,0 või kuni 2,0
v
vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

Postitus Postitas vaz05 »

Rahvaspordiautod on tavaliikluses kasutatavad kehtiva üv. ga tehn. dokumentatsiooniga ja LE vastavad pillid. Täpne info Autospordiliidu kodukal. http://autosport.ee/rallyreg/public/ser ... T_2011.pdf
Kõik müravaibad, polstrid, tihendid peavad olema kohal ja selle masinatüübi/mudeli omad!
Aku peab olema omal kohal korralikult kinnitatud ja klemmid isoleeritult kaetud.

Superkrossisarjal/masinatel üldiselt leebemad reeglid ja saab kasutada EAL ajapiirinõuetele = aegunud varustust. Täna Eristega sellel teemal vesteldes tahab ta rohkem just noori ja autospordis alles esimesi samme tegevaid autospordihuvilisi näha, et siis suhteliselt väheste kuludega õppida võidusõitmise saladusi. Järgmisel aastal on üks ja sama rehvitüüp KUMHO 195/50x 15, nagu ka ringraja BMW Cup (ja ka teistel klassidel?) .
Külmade saabudes kolm jää/lumeraja etappi, suvel kolm ringraja ja rallikrossietappi, igas kaks punktiarvestusse minevat võistlusstarti.
On veel mõtteid, kuidas sarjade (noorte)klassid odavamaks-kestvamaks teha aga nendest hiljem.
Kõik asjalikud ettepanekud teretulnud! Kui suudame vähemalt viis võistlejat ühes sarnases- masinaklassis hooajakestel välja panna ja nad osalevad kõikidel võistlustel siis tehakse eraldi klass ja korraldatakse karikasari.

Selle hooaja Superkrossi tehnilised:
http://www.superkross.ee/?a=dok
Vasta