Lada liitub JWRC sarjaga.
Lada liitub JWRC sarjaga.
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
Lada liitub JWRC sarjaga.
Lugesin sellist uudis et Lada plaanib liituda JWRC sarjaga. Autoks 1600 ne Lada kitcar, vimsus kuni 195 hp. Ja väliselt ka päris kena aga huvitav kuidas auto vastu peab.
Uudis ise:
http://www.rally.ee/?a=a009&b=1418&PHPS ... 9ef1d9b279
Uudis ise:
http://www.rally.ee/?a=a009&b=1418&PHPS ... 9ef1d9b279
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Vene tehnika pakub täiesti vördväärset konkurentsi seni, kuni ta töötab. Ta puuduseks on töesti see, et iial ei tia mil ta üles vöib öelda.
Külma Söja ajal oli Vene söjatehnika Ameerika omaga SAMAL tasemel, kuid robustsemalt ja materjalikulukamalt tehtud.
Kunagi Pöltsamaal kardivöistlustel, oli kartide ja tsikklite söidud vaheldumisi. Seal söitis 1 vana mees oma vana ringraja külgkorvitsikkliga vöidu tänapäeva külgkorvtsikklitega. Tal olid 2 450 ccm CZ mootorit körvuti ühel völlil, nii sai kahe pütase 900ccm tsikkli. Seni, kuni tehnika kestis, lüpsis ta nii mönelegi ära, kuid pidi tehnilise rikke pärast katkestama: küünlaga juhtus miskit, sest needki olid vanad nöukogudeaegsed. Motamees teab sellest lähemalt rääkida.
Kui vene Minsk 125 mootorisse ca 5000 EEKi forsseerimiseks investeerida sai sellest nn. PUšKA, mis on vägagi konkurendivöimeline lääne 125 ccm-le.
Ma arvan, et küll see ralliauto saavutusi toob, kui ta söidukorras on.
Külma Söja ajal oli Vene söjatehnika Ameerika omaga SAMAL tasemel, kuid robustsemalt ja materjalikulukamalt tehtud.
Kunagi Pöltsamaal kardivöistlustel, oli kartide ja tsikklite söidud vaheldumisi. Seal söitis 1 vana mees oma vana ringraja külgkorvitsikkliga vöidu tänapäeva külgkorvtsikklitega. Tal olid 2 450 ccm CZ mootorit körvuti ühel völlil, nii sai kahe pütase 900ccm tsikkli. Seni, kuni tehnika kestis, lüpsis ta nii mönelegi ära, kuid pidi tehnilise rikke pärast katkestama: küünlaga juhtus miskit, sest needki olid vanad nöukogudeaegsed. Motamees teab sellest lähemalt rääkida.
Kui vene Minsk 125 mootorisse ca 5000 EEKi forsseerimiseks investeerida sai sellest nn. PUšKA, mis on vägagi konkurendivöimeline lääne 125 ccm-le.
Ma arvan, et küll see ralliauto saavutusi toob, kui ta söidukorras on.
Arrogance diminishes wisdom.
See rally.ee artikkel on lahedalt pastakast wälja imetud.....LADA kyll plaanib liituda sarjaga kuid seda siiski ilmselt mitte enne 2005 aastat. Neil ei ole ju veel masina homologeeringutki nad taotlesid seda juba selleks aastaks aga lahkarvamuste tõttu FIA-ga ei saanud seda.....samuti väljareklaamitud sõitja Sven Haaf on 30 ja ei saa osaleda enam JWRC sarjas.
Loomulikult olex asi igati terwitataw kui lada sarjaga liituks kuid siiski ilmselt seda niipea ei juhtu.
Loomulikult olex asi igati terwitataw kui lada sarjaga liituks kuid siiski ilmselt seda niipea ei juhtu.
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Miskipärast tundub mulle, et vene tehnika töökindluse kohta ei saagi eriti etteheiteid teha, küll aga aegunud tehnilistele lahendustele ja kehvale kvaliteedile. Võistlusautot tõenäoliselt ikka erilise hoolega kokku pannakse nii, et ka see viimane langeb ära.Esialgne postitaja overspeed
Vene tehnika pakub täiesti vördväärset konkurentsi seni, kuni ta töötab. . .
Tal olid 2 450 ccm CZ mootorit körvuti ühel völlil, nii sai kahe pütase 900ccm tsikkli. Seni, kuni tehnika kestis, lüpsis ta nii mönelegi ära, kuid pidi tehnilise rikke pärast katkestama: küünlaga juhtus miskit, sest needki olid vanad nöukogudeaegsed. . .
Kui vene Minsk 125 mootorisse ca 5000 EEKi forsseerimiseks investeerida sai sellest nn. PUšKA, mis on vägagi konkurendivöimeline lääne 125 ccm-le.
CZ ei ole teps mitte vene päritolu.
Kui minski mootori "arendamisse" 5000.- paigutada siis ei ole see enam mingil juhul minski mootor.
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 29
- Liitunud: 04 Dets 2003 19:39
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21063 1985a.
- Kontakt:
Lada 1107 WRC toodetakse Opeli 2 liitrise Gti mootoriga. Lada 1107 maksimaalne kiirus on 220 km/h, kiirendus 0-100 km/h on 7 sekundit. 7000 pöörde juures annab mootor 240 hj. Maksimaalne pöördemoment on 240 Nm /6000 pöörde juures.
Vott selline text oli siis siin
kusjuures ma ei ole sellest ennem kuulnud, võibolla keegi teist küll...
Mõned pildid ka
Vott selline text oli siis siin
kusjuures ma ei ole sellest ennem kuulnud, võibolla keegi teist küll...
Mõned pildid ka
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Ladat tahax kyll jwrc sarjas näha... Loodame parimat.... Aga mix just lada 112, võix hoopis vana hea 01 rajale tuua...
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee