Kõpu II rahvaralli 6.3.2010
Kõpu II rahvaralli 6.3.2010
Õnitlused minu poolt onual-ile teise koha puhul;)! Arvasin esimese Kõpu ralli järel, et joppas 4. koht, aga näe, olete nõudlejad:). Vaatasin et kahe viimase katsega andsite üsna kindla esikoha käest:puzzled, mis juhtus (lasite tirri):D.
ccve kas sina olid roolis? Kui jah, oleks oodanud oluliselt kiiremaid aegu:rolleyes. Aga mis mulje esimene ralli jättis?
ccve kas sina olid roolis? Kui jah, oleks oodanud oluliselt kiiremaid aegu:rolleyes. Aga mis mulje esimene ralli jättis?
Tänud!:D
Kõpu 1-l tahtsime juba kolmandat kohta,aga üks spinn ja tähtede järgi täpsuslõigu sõitmine andsid neljanda.
Seekord olime eelviimase katseni oma klassi esimesed,aga siis oli rada nii libedaks nühitud et rehv ei pidanud.Uued masteri protid uute hakkapeliita 7 vastu jääl ei saanud.Kinnisõidetud lumel töötas master paremini.
Rajad olid väga mõnusad.Kohati tundusid laiemad kui eelmine kord.Korraldus sujus väga hästi ja tehniline oli karm.Peale viimast AKP-d kontrolliti iga klassi kolm esimest autot põhjalikult üle.Vaadati kõikide rehvide naelu,diffrit ja kapoti alla vaadati põhjalikult.Pole enne sellist asja näinud!:yllatunud
[Muudetud: 7-3-2010 onual]
Kõpu 1-l tahtsime juba kolmandat kohta,aga üks spinn ja tähtede järgi täpsuslõigu sõitmine andsid neljanda.
Seekord olime eelviimase katseni oma klassi esimesed,aga siis oli rada nii libedaks nühitud et rehv ei pidanud.Uued masteri protid uute hakkapeliita 7 vastu jääl ei saanud.Kinnisõidetud lumel töötas master paremini.
Rajad olid väga mõnusad.Kohati tundusid laiemad kui eelmine kord.Korraldus sujus väga hästi ja tehniline oli karm.Peale viimast AKP-d kontrolliti iga klassi kolm esimest autot põhjalikult üle.Vaadati kõikide rehvide naelu,diffrit ja kapoti alla vaadati põhjalikult.Pole enne sellist asja näinud!:yllatunud
[Muudetud: 7-3-2010 onual]
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Ise roolis jah, oleksin ka ise oodanud kiiremaid aegu aga põhjuseid oli mitmeid miks neid ei tulnud. Reede õhtul pidime naelrehvid kätte saama mis ostsime interneti vahendusel, saime kätte ja kaubaks olid täiesti kulunud rehvid naeltega millest pooled olid väljas ning need mis sees, need täiesti kulunud. (jutu järgi kaup nagu uus...). Ehk siis sõitsime rehvidega mis taga olid korralikud naeltega ning ees polnud naelu. Teiseks sõitsin ilma legendita Põllu osad ehk enamus rajast ilma kuna kaardilugeja ei suutnud seal kaardi järgi järge pidada. Metsa vahel niipalju kui võimalik siis seda tegi.Algselt postitas: m6mm
Õnitlused minu poolt onual-ile teise koha puhul;)! Arvasin esimese Kõpu ralli järel, et joppas 4. koht, aga näe, olete nõudlejad:). Vaatasin et kahe viimase katsega andsite üsna kindla esikoha käest:puzzled, mis juhtus (lasite tirri):D.
ccve kas sina olid roolis? Kui jah, oleks oodanud oluliselt kiiremaid aegu:rolleyes. Aga mis mulje esimene ralli jättis?
1.katse - Esimesest shikaanist panime mööda, märkasime liiga hilja. ca 10 sekki kaotust. Teiseks avastasime ühes kurvis ,et keegi on välja pannud (pime kurv) ning pidime ka oma auto parkima lumevalli avarii vältimiseks. (keegi ennem ei hoiatanud ega vehkinud, rääkimata ohukolmnurgast. Sõitjad ise seisid käed rüppes auto kõrval..) Nikerdasime mis nikerdasime, välja saime (teised kes välja olid sõitnud vaatasid lihtsalt terve aeg pealt). Kaotust ca 25 sekki. Ülejäänud katse oli hea.
2. katse - korra pidime ainult tagurdama kuna läks pikaks.
3. täpsuskatse - asja pointist aru ei saanud, püüdsime lihtsalt olla AKP's märgitud ajal
4.katse - korra tagurdasime jällegi, ülejäänud katse suht OK
5.katse - pidime jällegi tagurdama
6.katse - oli jube libedaks lihvitud (see 7+ km pikk, metsavahe rööpas ja aukus väheke), ning kuna meil rehve polnud siis sai hanges istutud 1+ min ning lõpuks saime välja. Lasime ühe honda mööda ning jätkasime kindla peale lõpuni.
7.katse - korra tagurdama jälle, läks kurv pikaks
Ennem 7.katset juhtus huvitav intsident. Üks celica oli 6ndal välja pannud ning tuli mingi 5 kohta tagantpoolt ning 7ndas katses pidi ta seega startima 5 kohta eestpoolt. Kuna see tee kus autode rivi seisis oli 1,5 autolaiust lai, siis ta ikkagi pidi sealt läbi end punnima. Paarist autost sai mööda, 2 autot meist taga olevale lumivalgele golfile tegi külje väga ümaraks ning punaseks kuna ta sealt hooga läbi läks. Siis tuli meie kord, meil õnneks tuli leppida ainult katkise peegliga mis hooga tagurpidi lendas ning stangenurgaga vähe.
Muidu kogemus hea, kindlasti kunagi veel rajal aga kas just samara selleks õige masin on, hondade vastu üpris raske stock masinaga. Ma pole eriti lühike ka nii,et iste oli kõige madalamas asendis ning siis ka kiiver oli laes kohakuti Kiirus oli aeglane jah, kuna ilma legendita seda julgust väga metsavahel kaarutamiseks polnud ning rehve ka. Oleks paremad rehvid ja mees.... noh oleks on ikka si** mees
Legendi oli tõesti põlluvahel keeruline lugeda.Mina keerasin legendi vastavalt auto liikumisele,nii ei läinud järg vähemalt käest ära.Aga korraliku legendiga oleks lihtsam olnud.Teisest küljest oli sellel joonisel kurvide raadius suht täpselt,millest tavapärases legendis on raske aru saada.
Ladaga saab Hondade vastu küll,esikümnes oli kaks samarat ja üks civic:D
Ladaga saab Hondade vastu küll,esikümnes oli kaks samarat ja üks civic:D