Niva mootor ei lähe üle 6000rpm'i
Niva mootor ei lähe üle 6000rpm'i
-
aairts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:51
- Asukoht: pärnumaa,varbla vald
- Autod: vas2101
Niva mootor ei lähe üle 6000rpm'i
miks mul niva mootor ei lähe üle 6000 pöörde.ta on mul 2101 peal ja ta on mul rallikaks mõeldud
[Muudetud: 14-11-2008 airts]
[Muudetud: 14/11/2008 Valdz]
[Muudetud: 14-11-2008 airts]
[Muudetud: 14/11/2008 Valdz]
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Tahad ma esitan Sulle analoogse küsimuse?
Tasmaanias on lehmad, kes söövad rohtu.
Mis värvi on Pekingi peatänava kõnniteekivid?
Ehk siis ära kirjuta, mis nukkvõlliga on tegemist!
Ära kirjuta, millega toidetakse mootori bensiininälga!
Ära kirjuta, mis kubatuuriga Niva mootor Sul on!
Ära kirjuta, mis on Sinu meelest ralli!
Ära kirjuta mootori kohta üldse mitte midagi!
Ära üleüldse kirjuta mitte midagi!
Ja siis me tuleme ja vastame kõigile Su küsimustele...
Tasmaanias on lehmad, kes söövad rohtu.
Mis värvi on Pekingi peatänava kõnniteekivid?
Ehk siis ära kirjuta, mis nukkvõlliga on tegemist!
Ära kirjuta, millega toidetakse mootori bensiininälga!
Ära kirjuta, mis kubatuuriga Niva mootor Sul on!
Ära kirjuta, mis on Sinu meelest ralli!
Ära kirjuta mootori kohta üldse mitte midagi!
Ära üleüldse kirjuta mitte midagi!
Ja siis me tuleme ja vastame kõigile Su küsimustele...
-
aairts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:51
- Asukoht: pärnumaa,varbla vald
- Autod: vas2101
sorri ex.ma ei teadnud mis vaja teada on ju sellepärast ma siin olengi ju
mootor an originaal niva 1,7 karpa.lihvitud ainult sisselase ja karpal on suuremad tüüsed sees.karpa on originaalis 1,2 mootori oma.auto on mõeldud külakrossiks.bensiin on 98 ja kolmepunkti küünlad on ka peal.kui midagi veel vaja teada on siis anna teada
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
niva 1,7 nukkvõll on veidi erinev tavalisest,
lisaks sellele on ka väntvõll suuremate vastukaaludega kui tavaline 80mm 03 vänt nendest omapäradest tulenevalt ei käi see mootor pöördes eriti - mõeldud madalalt vedama...
Selleks, et mootor paremini pöördesse käiks näen mina lahendusena: surveastme tõstmine, sportnukkvõlli paigaldamine, sisselaske portimine, kerged klapid, otseläbi väljalase, 2103 väntvõll, kerge hooratas
[Muudetud: 14-11-2008 olaaf]
lisaks sellele on ka väntvõll suuremate vastukaaludega kui tavaline 80mm 03 vänt nendest omapäradest tulenevalt ei käi see mootor pöördes eriti - mõeldud madalalt vedama...
Selleks, et mootor paremini pöördesse käiks näen mina lahendusena: surveastme tõstmine, sportnukkvõlli paigaldamine, sisselaske portimine, kerged klapid, otseläbi väljalase, 2103 väntvõll, kerge hooratas
[Muudetud: 14-11-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Rõngad vahetasid, aga mis näoga hülsid olid?
Mõõtsid kah kas ja kui palju kulunud või ellipsis?
Paljud teevad niimoodi remonti, et panevad uued kolvid ja rõngad, aga hülss on niipalju ellipsis, et taoline lihtlabane uue sisu paigaldamine kujuneb kokkuvõttes vaid raharaiskamiseks.
Ja pöördesse peab tegelikult käima ka stock klassiku jaotusvõlliga.
Mõned aastad tagasi sõitsid noored 1,4 klassi ja seal oli muudetud nukk keelatud. Vingusid hästi niisamagi.
Samuti olen kõik enda ladad pimedaks ajanud. Rohkem küll samaari kohta, aga selle 1,3 kohviköksist pole mingi mure teise käiguga 8000 kätte saada, lihtsalt endal tuleb ennem kurb tunne peale ja pole ka mõtet, aga kardiradadel sai seda tükki vahel tehtud küll. Mootor ja toide originaal nagu tehasest '87 välja lasti.
Mõõtsid kah kas ja kui palju kulunud või ellipsis?
Paljud teevad niimoodi remonti, et panevad uued kolvid ja rõngad, aga hülss on niipalju ellipsis, et taoline lihtlabane uue sisu paigaldamine kujuneb kokkuvõttes vaid raharaiskamiseks.
Ja pöördesse peab tegelikult käima ka stock klassiku jaotusvõlliga.
Mõned aastad tagasi sõitsid noored 1,4 klassi ja seal oli muudetud nukk keelatud. Vingusid hästi niisamagi.
Samuti olen kõik enda ladad pimedaks ajanud. Rohkem küll samaari kohta, aga selle 1,3 kohviköksist pole mingi mure teise käiguga 8000 kätte saada, lihtsalt endal tuleb ennem kurb tunne peale ja pole ka mõtet, aga kardiradadel sai seda tükki vahel tehtud küll. Mootor ja toide originaal nagu tehasest '87 välja lasti.
-
ffheisis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 237
- Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.
Kett võib vale olla küll, endal 06el oli mõni aasta tagasi nii et jõudu oli mis kole, kah koik sai vahetatud, aga kuskil 5-6 tuhande peal hakkas tagasi lööma ja lolli häält tegema! ... panin keti paika .. timmisin klapid ära ja käis;)mm ma tean muidugi et 1.2 kuni 1.6eni on mootoril märgid peal et saaks kolvid õigesse asendisse ja nukvõlli õigesse asendisse aga kas 1.7 ka on selllest mai tea midagi, aga kui samad märgid on nagu teistel mootoritel siis võta klapikambri kaan maha ja aja vändaga alumised märgid kohakutti ja vaata mida ülemised märgid siis näitavad, kui sa muidugi tead sellest midagi, kui ei siis küsi jälle, aga eelnevalt proovi süüte süsteemi siis nagu üleval pool sulle jutuks toodud oli! Ja se on kah meelest läind kuida seal all need märgid olema pidid ma tean et seal oli -1
(rihmaratas)- -2
-3
aga mai mäleta kus rihmaratta märk pidi olema.. kas ühe kahe vahel või kahe kolme vahel:D mm hetkel ette ei tule:D
(rihmaratas)- -2
-3
aga mai mäleta kus rihmaratta märk pidi olema.. kas ühe kahe vahel või kahe kolme vahel:D mm hetkel ette ei tule:D
-
ffheisis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 237
- Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.
ToM .. muidu mõtlesin veel lisada ehk et .. kui iseenesest läks midagi nässu siis ehk kett läks lõdvaks ja ketitald on midagi mis tahaks vahetust ja ketipinguti.. kui need vidinad ikka väga ära väsivad siis kett läheb u 2 hammast ikka paigast ära, ja se mõjutab juba üsnagi süsteemi pöörete suhtes, vajadus korral jooksevad kah klapid kolvidele pähe.
ÕLI ON SEES?
[Muudetud: 16-11-2008 fheisis]
ÕLI ON SEES?
[Muudetud: 16-11-2008 fheisis]