Niva mootor ei lähe üle 6000rpm'i

Niva mootor ei lähe üle 6000rpm'i

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Üks asi on see, et korras mootor peaks üle 6000 p/min minema küll, aga teine asi on, et miks sa airts tahad, et su mootor üle 6000 töötaks? Kui sul surveastet tõstetud ei ole, nukkvõll on 1200 cm3 mootori originaal, kuskil midagi kergendatud (hooratas etc.) ei ole ja ainus forsseerimiseks ette võetud asi on karburaatorile suuremate düüside panek, ... siis arendab sinu mootor oma maksimaalset võimsust madalamal kui 6000 pööret (originaalis 1200-1300 mootoritel teadupärast 5600 ja 1600 mootoril kõigest 5400 p/min) ja kõrgematel pööretel hakkab jõud jälle vähenema.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Airts, räägi nüüd kõigepealt, mida Sa oled teinud eelnevalt selleks, et seda pööreteprobleemi parandada.
See järel räägi, mis jagaja ja mis süütepool Sul peal on ning arvan, et jõuame peatselt probleemi lahenduseni.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
m
miil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 09 Jaan 2007 18:36
Asukoht: Kose vald
Autod: -

Postitus Postitas miil »

...karpal on suuremad tüüsed sees.
6000 ndeni judes tuleb nagu piiraja peale,lihtsalt hakkab lärtsuma.
Kui suured on suuremad düüsid?
Düüside suurendamisega võib keskpööretele ehk natuke jõudu juurde saada, aga lõpp läheb siis liiga rikkaks.

Aga muidu jah, modifitseerimata 1,7 mootori puhul nii kõrgete pöörete kasutamisest eriti tolku pole. Moment hakkab peale 5000 pööret üsna kiiresti kukkuma.
Vasta