7. leht 9-st

Postitatud: 06 Mai 2005 23:20
Postitas logman
Algselt postitas: skahar
Algselt postitas: Tegija
Kas mitte tavaline vesi ei peaks jahutamisega paremini toime tulema kui tosool?
Tuleb küll aga ta saab veepumba tihendist kah rutem jagu.
jah vesi on suvel parem küll, aga talvel ilmselt mitte... [/quote]

Vee ja tosooli vahe:
vesi soojeneb aeglasemalt ja jahtub seistes samuti
aeglasemalt kui tosool.
Töö käigus (koormuse all) ringlemisel aga erilist vahet
küll märganud pole.

Üks tähelepanek veel:
Kui mul metsamasin töö käigus kuumenema kipub ,siis
lasen tal keskmistel pööretel tühjalt joosta (operatsioonid maas)ning jahtumine
toimub niimoodi ülikiirelt. Seda sinnamaani kui termokas
sulguma hakkab. Tosooliga tundub selline jahutamine
efektiivsem olevat kui veega täidetud süsteemis.
Loomulikult krossil või rallil nüüd niimoodi keset võistlust
pole võimalik jahutada ,aga nagu siin keegi väitis ,et masin
kipub üle kuumenema just kontr.punktis ,siis võibki
säärast nippi seal proovida.

Postitatud: 09 Mai 2005 19:50
Postitas matu6
äkki räägiks nüüd väheke krossiauto vedrustusest. ette peaks panema topelt stabikad aga mis vedrud ja amordid ? samas mida teha tagaotsaga?
ja milline peaks ültse olema rallikrossiauto vedrustus kas jäik pehme?

Postitatud: 09 Mai 2005 21:50
Postitas skahar
Algselt postitas: matu6
äkki räägiks nüüd väheke krossiauto vedrustusest. ette peaks panema topelt stabikad aga mis vedrud ja amordid ? samas mida teha tagaotsaga?
ja milline peaks ültse olema rallikrossiauto vedrustus kas jäik pehme?
otsing ka abiks...siin enamus on krossikad ju...
näe vaeva, siis tuleb ka armastus:spin Lada vastu:lol

Postitatud: 10 Mai 2005 00:03
Postitas Moss
Matu6 võiks ise ka vahepeal midagi rääkida, mõned kuud tagasi lubasid Sa mulle välja uurida, kust need kõvemast materjalist sillapuksid enda autole said...

Postitatud: 10 Mai 2005 14:53
Postitas matu6
need sain ma venemaalt seal täitsa lada poes olemas. seal on ka teisi tugevtatud asju näiteks lada tugevtatud tagasild maksis mingi 7000. venemaal müüakse näiteks lada radikaid veoauto kastist ja päris odavalt

Postitatud: 10 Mai 2005 15:20
Postitas skahar
Algselt postitas: matu6
need sain ma venemaalt seal täitsa lada poes olemas. seal on ka teisi tugevtatud asju näiteks lada tugevtatud tagasild maksis mingi 7000. venemaal müüakse näiteks lada radikaid veoauto kastist ja päris odavalt
no davai...kui sul käsi sees siis hangi mingi sport detailide nimekiri-hinnakiri !? Või on netist ka kättesaadav....

ühesõnaga on neid saite seal idas tohutu hulk, kuid probleem on see, et siiamaani ei tegele keegi otseselt sellega ja hinnad on laes:puzzled

Postitatud: 10 Mai 2005 20:34
Postitas matu6
ei mul mingid nimekirja ei ole mul onu toob venemaalt juppe enda siksile.. aga keegi võiks küll sellise äri püsti panna sellepärast seal on osad juppid ikka sigaodavad aga osad on kallid nagu karpa. aga samas enamus siksijuppidega tegelevaid poode toovad ju osad venemaalt kuid nad panevad juppidele kopsaka summa otsa.:mad: ja nad ei tegele tellimustega

Postitatud: 11 Mai 2005 21:37
Postitas skahar
Algselt postitas: matu6
ei mul mingid nimekirja ei ole mul onu toob venemaalt juppe enda siksile.. aga keegi võiks küll sellise äri püsti panna sellepärast seal on osad juppid ikka sigaodavad aga osad on kallid nagu karpa. aga samas enamus siksijuppidega tegelevaid poode toovad ju osad venemaalt kuid nad panevad juppidele kopsaka summa otsa.:mad: ja nad ei tegele tellimustega
pool ja enamgi on neil juures:P

Postitatud: 13 Mai 2005 16:13
Postitas skahar
Vastuseks siia rallispordi piltide teemast Tan'ile ja muidugi kõigile teistele selle ala huvilistele:

... siin kuskil rally.ee's oli ju juttu, et see rahvaralli vms. ongi II liiga, sest ennem vist ei antagi eriti litsentse sportralliks, kui ei ole eelnevalt neid rahva asju teinud jne.... iseenesest oleks nõus sellega, aga veel vahvam oleks jah, kui tehtaks ka sportrallile II liiga, mis täidaks odavuse ja kogemuste saamise rolli... inspireerivateks momentideks oleks pääs esiliigasse(3 esimest klassidest vmt ) ja mingid karikad vms

Aga seda küll, et need esiliiga vennad ikka enamus kuskil ettevõtte vms all sõitsid ja see ka neid rahastas, aga II liiga omad pidid ise ka oma raha mängu panema, mis tihti ka enamuse moodustas! Ja mõtlesin ikka rohkem neid sõitjaid mehi/naisi....sootsid, aavad, rüütlid jne,,,
aga II liigas nt Karakat? sõitis jah Põlva EPT all, aga seda rohkem ironiseerivalt, sest ainus abi mis sealt tuli oli see, et sa said ennast regada rallile (tänapäeval: registreerija litsents!) ning Sul anti andeks puuduvad päevad tööjuurest...ja kõik!
aga esiliiga omad peamiselt tegelesidki (ka tööajast) omade masinatega ja seadistustega ja enda harimisega ralli alal jne jne. nagu eelmises teemas ütlesin, oli alati erandeid, kuid enamjaolt oli see nii... Tuhajuhe võiks sellest ju veel täpsemalt jutustada...kui ta aind viitsiks rohkem lobiseda:spin

Postitatud: 10 Mär 2007 20:15
Postitas paap66
1. Mis asi on rajalegend??
2.Mis asjad tohib autost kergendamise mõttes eemaldada???

Postitatud: 10 Mär 2007 20:30
Postitas reiner
Algselt postitas: paap66
1. Mis asi on rajalegend??
2.Mis asjad tohib autost kergendamise mõttes eemaldada???
1. Rajalegende on kaks tükki: üks on see mille annavad sulle ralli korraldajad, kui lähed registreerimisele. Selles legendis on kirjas kõik ristmikud, silmapaistvamad objektid (näiteks asula märk, suurm maja tee ääres jne), ristmike vahelised kaugused, AKP'd (ajakontrollpunkt). Kui lähed rada kirjutama, ehk siis enda legendi siis kasutad seda korraldajatelt saadud legendi, et ära ei eksiks. Enda legendi paned kirja ainult kiiruskatsed stardist fini?hini (vähemalt mina olen nii teinud) ja ülesõidud olen vaadanud korraldajate poolt antud legendist (eks enamus teevad nii).
(legendi läheb vaja sul ainult rallidel, nii sportrallidel kui rahvarallidel)

2. Kas sa tahad sõita sportrallit, rallisprinti, ralli/superkrossi? Või siis rahvasprinte/rallisid.

Postitatud: 10 Mär 2007 20:39
Postitas paap66
Pole veel otsustanud mida sõitma hakkan. Sõitma hakkan vist sellist rallit kus ei nõuta turvapuuri ja saavad sõita alla 18 a.

Postitatud: 10 Mär 2007 21:14
Postitas paap66
Üks küsimus veel , millist rallit on kõige odavam sõita kus ei pea olema turvapuuri.

Postitatud: 10 Mär 2007 22:00
Postitas põletaja
Põlluralli

Postitatud: 10 Mär 2007 22:49
Postitas paap66
ma mõtlen selliste varjantide hulgast:rallisprint;rallikross;autokross;superkross;rahvaralli;rahvasprint

Postitatud: 10 Mär 2007 23:17
Postitas reiner
Algselt postitas: paap66
ma mõtlen selliste varjantide hulgast:rallisprint;rallikross;autokross;superkross;rahvaralli;rahvasprint
Sel juhul rahvaralli ja rahvasprint.

Postitatud: 10 Mär 2007 23:35
Postitas samara
muud võimalust polegi:lol
kui sa oled alla 18 siis veel noortesprint.seal tavaklassis kõik originaal.

Postitatud: 11 Mär 2007 02:10
Postitas Moss
Talvised jäärajavõistlused on ka soodsad. Sõitjal peale elukindlustuse pole midagi vaja ja tehnika ei pea ka väga spets olema. Mul sõber sõidab kollase vana Kadettiga, millel 1.8liitrine GSI mootor, korraliku naelaga Masteri protirehvid ja Samara blokkdiffer sisse aretatud. Täiesti konkurentsivõimeline masin. Ehk siis reaalselt võimalik selline 15...20 tuh EEKiga kokku ehitada. Pole küll sihuke summa mis koguaeg taskus vedeleks aga muu autospordiga võrreldes naeruväärne number.

Postitatud: 11 Mär 2007 11:15
Postitas paap66
Kas jäärajavõistluseks ei pea olema 20a??

Postitatud: 11 Mär 2007 11:19
Postitas reiner
Algselt postitas: paap66
Kas jäärajavõistluseks ei pea olema 20a??
Kust selline imelik arvamus? :D
Nii palju kui mina tean siis pole kuskil sellist vanusepiiri.