Kogemused rahvaspordist, auto tehniline seis.
Kogemused rahvaspordist, auto tehniline seis.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kogemused rahvaspordist, auto tehniline seis.
Kuna eelmine hooaeg sai paarist võistlusest osa võetud ning mitmeid kordi "tehnilises" isegi higistatud siis annan mõned näpunäited, mida enne võistlema pürgimist kindlasti kontrollida.
1. Kõik voolikud kapoti all peavad olema pragudeta (eriti kütuse), ja korralikult klammerdatud.
2. Aku peab olema kinni vähemalt lada originaalkinnitusega - soovitav terasvitsaga lisaks.
3. Piduritorud ei tohi olla roostes, voolikud peavad olema pragudeta.
4. Salong peab olema originaalne, põrandal miinimum vaip, ustel ja laes polstrid, rool ei tohi loksuda üles-alla(!!!), käsipidur peab fikseeruma ja töötama.
5. Turvavööd peavad lukustuma (juhul kui on automaatpingutitega).
6. Istmed ei tohi väga palju loksuda - seda katsetatakse täie jõuga seljatoest kangutades (!), keelatud on kasutada ilma peatugedeta istmeid.
7. Tulekustuti peab olema kinnitatud salongi kahe kiiresti avatava sulguriga varustatud TERAS vitsaga!!! mis on kinnitatud läbi auto kere vähemalt 6mm poltidega!
8. Roolisüsteemis ei tohi olla lokse, kontollitakse jällegi rapsides rooli päris karmilt - mehed teavad mida teevad!!!
need on enamlevinud põhjused millega nokkima hakatakse ja eks ta õige ole ka.
isiklikult soovitaks investeerida esialgu amorti ja rehvi, mootor peab lihtsalt korras olema ning jooksuosa samuti.
ehk on kellelgi kasu
1. Kõik voolikud kapoti all peavad olema pragudeta (eriti kütuse), ja korralikult klammerdatud.
2. Aku peab olema kinni vähemalt lada originaalkinnitusega - soovitav terasvitsaga lisaks.
3. Piduritorud ei tohi olla roostes, voolikud peavad olema pragudeta.
4. Salong peab olema originaalne, põrandal miinimum vaip, ustel ja laes polstrid, rool ei tohi loksuda üles-alla(!!!), käsipidur peab fikseeruma ja töötama.
5. Turvavööd peavad lukustuma (juhul kui on automaatpingutitega).
6. Istmed ei tohi väga palju loksuda - seda katsetatakse täie jõuga seljatoest kangutades (!), keelatud on kasutada ilma peatugedeta istmeid.
7. Tulekustuti peab olema kinnitatud salongi kahe kiiresti avatava sulguriga varustatud TERAS vitsaga!!! mis on kinnitatud läbi auto kere vähemalt 6mm poltidega!
8. Roolisüsteemis ei tohi olla lokse, kontollitakse jällegi rapsides rooli päris karmilt - mehed teavad mida teevad!!!
need on enamlevinud põhjused millega nokkima hakatakse ja eks ta õige ole ka.
isiklikult soovitaks investeerida esialgu amorti ja rehvi, mootor peab lihtsalt korras olema ning jooksuosa samuti.
ehk on kellelgi kasu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Väga asjalik postitus ! Paluks täpsustada neid küsimusi:
Põrandal miinimumvaip, kas siis võib pigi maha kraapida põhja küljest ning eemaldada ka see pehme müramatt ja jätta ainult see tagaveolise lada originaal kummi põranda kate ?
Kas kustuti võib ka kõrvalistuja istmekronsteini külge kinnitada, ei tahaks põhja auke puurida.
Põrandal miinimumvaip, kas siis võib pigi maha kraapida põhja küljest ning eemaldada ka see pehme müramatt ja jätta ainult see tagaveolise lada originaal kummi põranda kate ?
Kas kustuti võib ka kõrvalistuja istmekronsteini külge kinnitada, ei tahaks põhja auke puurida.
Põhimõtteliselt peavad olema olemas kõik matid autos. Kindlasti saad täpsustada ka lugedes rahvaralli ja sprindi selle aasta tehnilisi tingimusi
Minuteada pandi see aasta ka sisse see punkt et tulekustuti peab olema kinnitatud salongi, kere külge kahe kiiresti avaneva metall vitsaga.
Kahjuks ei ole teiste autosid nii hoolega uurinud ja ei tea kuidas teistel kinnitatud kustuti on
Me lasime läbi põhja augud ka ainult sel põhjusel et ei tahetud starti koerus lasta ja siis oli ainult 1,5h aega et leida metall vitsad ja koht kuhu paigaldada kustuti. Läbi põhja oli kõige kiirem ja lihtsam viis tol hetkel.
Minuteada pandi see aasta ka sisse see punkt et tulekustuti peab olema kinnitatud salongi, kere külge kahe kiiresti avaneva metall vitsaga.
Kahjuks ei ole teiste autosid nii hoolega uurinud ja ei tea kuidas teistel kinnitatud kustuti on
Me lasime läbi põhja augud ka ainult sel põhjusel et ei tahetud starti koerus lasta ja siis oli ainult 1,5h aega et leida metall vitsad ja koht kuhu paigaldada kustuti. Läbi põhja oli kõige kiirem ja lihtsam viis tol hetkel.
Roolin nii kuis jaksan
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
http://www.rally.ee/documents/2007_rhs_tt.doc
Panin siia ülesse laisematele kes ise ei viitsi otsida 2007. a rahvaralli ja rahvasprindi tehnilised tingimused
enda autol veel 5 tingmust täita ja siis starti:)
Panin siia ülesse laisematele kes ise ei viitsi otsida 2007. a rahvaralli ja rahvasprindi tehnilised tingimused
enda autol veel 5 tingmust täita ja siis starti:)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
cChobram
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 37
- Liitunud: 18 Juul 2003 13:22
- Asukoht: Järvamaa/Tallinn
- Autod: Toyota Celica '96 ja Corolla '77
Minu poolt kohe kysimus, et masinad mis enam tootmises pole ja originaal osasid saada pole..kas nendel v6ib kasutada 6ige materjaliga katteid p6randal..v6i peab t6esti ikka 6ige originaal olema:S
teine asi: armatuur originaal aga kaetud vildiga. lubatud?
kolmas: vfts laiendid. lubatud?
------
edit: tulekustuti kinnituse peale kah m6istus ei hakka
[Muudetud: 19-2-2007 Chobram]
teine asi: armatuur originaal aga kaetud vildiga. lubatud?
kolmas: vfts laiendid. lubatud?
------
edit: tulekustuti kinnituse peale kah m6istus ei hakka
[Muudetud: 19-2-2007 Chobram]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
see peaks jah olema ikka auto väliskuju muutmine ilma vastava loata.
pmst palju muudatusi on lubatud, kui on tehnilises passis kirjas muudatus..
kõik tuleks ikak autost välja kraapida mida vähegi saab.
põhjas olevat pigi ei hakak nad kohe kindasti taga nõudma.
tavaline kummi matt on liiga raske. parem oleks mingi tume mistra vms... palja plekiga pole proovima mõtet minna..
laiendite kohta peaks tehnilise komisjoni käest uurima asjast huvitatud.
pmst palju muudatusi on lubatud, kui on tehnilises passis kirjas muudatus..
kõik tuleks ikak autost välja kraapida mida vähegi saab.
põhjas olevat pigi ei hakak nad kohe kindasti taga nõudma.
tavaline kummi matt on liiga raske. parem oleks mingi tume mistra vms... palja plekiga pole proovima mõtet minna..
laiendite kohta peaks tehnilise komisjoni käest uurima asjast huvitatud.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Huvitav et tehnilistes tingimustes seda tulekustuti läbi kere kinnitamise nõuet pole ja ka seda et kustuti salongis peaks olema... Kas kuskil nõuti selliseid asju ja kuidas põhjendati seda?Algselt postitas: olaaf
Kuna eelmine hooaeg sai paarist võistlusest osa võetud ning mitmeid kordi "tehnilises" isegi higistatud siis annan mõned näpunäited, mida enne võistlema pürgimist kindlasti kontrollida.
1. Kõik voolikud kapoti all peavad olema pragudeta (eriti kütuse), ja korralikult klammerdatud.
2. Aku peab olema kinni vähemalt lada originaalkinnitusega - soovitav terasvitsaga lisaks.
3. Piduritorud ei tohi olla roostes, voolikud peavad olema pragudeta.
4. Salong peab olema originaalne, põrandal miinimum vaip, ustel ja laes polstrid, rool ei tohi loksuda üles-alla(!!!), käsipidur peab fikseeruma ja töötama.
5. Turvavööd peavad lukustuma (juhul kui on automaatpingutitega).
6. Istmed ei tohi väga palju loksuda - seda katsetatakse täie jõuga seljatoest kangutades (!), keelatud on kasutada ilma peatugedeta istmeid.
7. Tulekustuti peab olema kinnitatud salongi kahe kiiresti avatava sulguriga varustatud TERAS vitsaga!!! mis on kinnitatud läbi auto kere vähemalt 6mm poltidega!
8. Roolisüsteemis ei tohi olla lokse, kontollitakse jällegi rapsides rooli päris karmilt - mehed teavad mida teevad!!!
need on enamlevinud põhjused millega nokkima hakatakse ja eks ta õige ole ka.
isiklikult soovitaks investeerida esialgu amorti ja rehvi, mootor peab lihtsalt korras olema ning jooksuosa samuti.
ehk on kellelgi kasu
Tulekustuti ei pea olema salongis. Porilapakad ei tohi olla laiemad kui kere kõige laiem koht ehk siis tiiva serv.
Üldiselt on asju millega ülevaatuselt saab lihtsalt läbi, aga rahvaaladele peale ei lasta.
Käisin enda autot Martin Toomile (teh.komisjoni esimees) ette näitamas ja selgus et palju asju tuleb ringi teha.
Seega kui kahtlusi siis minge ja näidake auto ennem ette.
Üldiselt on asju millega ülevaatuselt saab lihtsalt läbi, aga rahvaaladele peale ei lasta.
Käisin enda autot Martin Toomile (teh.komisjoni esimees) ette näitamas ja selgus et palju asju tuleb ringi teha.
Seega kui kahtlusi siis minge ja näidake auto ennem ette.
Reeglites on kirjas: "Tulekustuti peab asuma kergesti ligipääsetavas kohas" Pakiruumi ei ole just lihtne saada kui see lukus on. Või mismoodi seda tõlgendada ? Kui on need väljast avatavad "racing" pakiruumiluugi klambrid siis võib sinna kustuti paigaldada ? Sel juhul tuleb arvatavasti originaal lukk ka eemaldada.Algselt postitas: CPX
Tulekustuti ei pea olema salongis.
Üldiselt on asju millega ülevaatuselt saab lihtsalt läbi, aga rahvaaladele peale ei lasta.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ega jah keegi vastutust võtta ei taha eriti..
kustuti kinnituse kohapealt on isiklikult öeldud, et peab olema tugevalt kere küljes - iga kord on komisioni liige käega kustutist kinni võtnud ja seda täie jõiuga sikutanud , kui on veidi loksunud siis kästud paremini kinnitada, et korralikult fikseeritud asi..
konkreetselt sai uuritud siis öeldi, et soovitav salongi kinnitada - vaidlema ei hakanud ja kui vaja peaks minema siis hea kohe haarata!!!
[Muudetud: 15-7-2007 olaaf]
kustuti kinnituse kohapealt on isiklikult öeldud, et peab olema tugevalt kere küljes - iga kord on komisioni liige käega kustutist kinni võtnud ja seda täie jõiuga sikutanud , kui on veidi loksunud siis kästud paremini kinnitada, et korralikult fikseeritud asi..
konkreetselt sai uuritud siis öeldi, et soovitav salongi kinnitada - vaidlema ei hakanud ja kui vaja peaks minema siis hea kohe haarata!!!
[Muudetud: 15-7-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmartvl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 238
- Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
- Asukoht: Karinu küla;Rakvere
- Autod: Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja
minul kui rallykohapealt tühi ma ja seega küsin et kas autol peab olema kehtiv TÜ ja kindlustus ?
ja ehk leidub kellegil sellest siis pilti ?:
7. Tulekustuti peab olema kinnitatud salongi kahe kiiresti avatava sulguriga varustatud TERAS vitsaga!!! mis on kinnitatud läbi auto kere vähemalt 6mm poltidega!
ja ehk leidub kellegil sellest siis pilti ?:
7. Tulekustuti peab olema kinnitatud salongi kahe kiiresti avatava sulguriga varustatud TERAS vitsaga!!! mis on kinnitatud läbi auto kere vähemalt 6mm poltidega!
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot