Ralliautoga tänavale

Ralliautoga tänavale

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: jukii
ime lutti aff. me erinevad. lisasin msn ja arutasine veidike. rsk:sein:sein get a life froob

Kodanik Jukii'le esimene hoiatus...
Teist hoiatust ei tule!!!


ARK-iga on selline teema, et adekvaatset vastust Sa sealt ei saa...vähemalt mitte meili teel...
Lihtsalt omad kogemused näitavad...
Isegi kui esitada väga detailne küsimus ja tuua võimalikult palju infot oma küsimuse kohta, vastatakse enamjaolt ühe lausega - tihtipeal on see selline: "...sest nii on seaduses kirjas...".
Väga informatiivne vastus või mis...
Seega tasub minna ARK spetsialisti vastuvõtule või suisa EAL-i...
Aga eks aeg on edasi läinud...kui adekvaatse vastuse saad, siis on asjad paranenud seal maal :)

P.S. Vastust ära niipea looda...isiklikult olen ühe korra vastuse saanud 1.5 kuud hiljem...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ma ootan vastust mingile vanale tehnilisele küsimusele aastast 2004 ;)

keegi võiks uurida seda eal kaardi asja - kas mitte seal pole mingites määrustes kirjas, et pole hea või lausa keelatud lasta vanaemal eal kaarti omava autoga poes piima järele minna, või veel hullem nolgikestel niisama põõsavahel vertsu mängida :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Hea lahmimine läks siin teemas lahti :)
Küsimusele kas ralliautoga võib tänaval sõita, siis kui ralliauto omab EAL“i tehnilistkaarti on vastus EI või. Ralliautoga võid sa sõita ainult võistluste ajal, mööda etteantud rada punktis A punkti B, mis on organisaatori poolt etteantud ja ka teavitatud politseid. Jahh muidugi sõidetakse sisse mootoreid, käiakse autosid testimas, jäädakse vahele, räägitakse ära mis toimub.
a ja ps. kusjuures ei pea auto olema üldse mitte arks arvel. Kui sul on tehniline kaart ja kõik vastab nõuetele, saad autole ajutise numbri, mis kleebitakse ralli ajaks esiklaasile.
Aga et minna klubi Prive ette hängima peaksid olema ikka imelik küll :), ps arvestades seda et auto oma kilomeetri hind algab üks 500 eegist !!!

Kui sinujaoks on ralliauto niisama täiskleebitud masin, millel on tüübikinnitus, siis võid sõita. Nüüd ongi siin kogu asja konks - tüübikinnitus. Näiteks homologeeritud omp või sparco POLTPUURIGA võid sa tänaval sõita. Kui aga näiteks võtad ära VAZ2105 esistange, siis ametlikult juba enam ei või sõita avatud liikluses! Nii kui sa oled nüüd nii kõva vend, et lähed arki ja taotled endale uue tüübikinnituse, mis on põhimõtteliselt sama mis 2105 oma aint ilma esistangeta - vot siis oled kõva mees ja sõida palju tahad.
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ja ilma alumiiniumist esistangeta peatab hoo esimene ettejuhuv kivi, või ka väiksem post :)


Photographer ammendas teema minumeelest väga ilusti..

kuidas tagastangega on - selle puudumisel pistavad ka kisama kui esistange näiteks eeskujulikult küljes?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Aitäh kasutajale Photographer, ainuke kes suutis asja ära põhjendada.
Aga ikkagi, võistluste aeg ülesõitudel tuleks siis tavaliiklejat ka hoiatada. Ja ülesõitudel võiks siis sama moodi tavaliikluse peatada, kuna neid "hulle" on liikluses piisavalt (eriti paisatavad nad rallidel välja) kes seavad enda elu ohtu ja samas ka võistlejate tulemused (hullem variant on muidugi see kui elu ohtu seatakse). Kui midagi peakski juhtuma siis saaks ju ainult rallimehi süüdistada (juhul kui tavaliiklus peatatud). Kui mingi rullnokk oma autoga näiteks mõnele 90km/h liikuvale rallimasinale ette keerab või mida iganes, siis just tagajärjed eriti ilusad ei ole.

Ja ralliauto on ikka see millega rallit sõidetakse, kleepsud ei tee autost rallikat:D

Kui sa juba stangedest rääkima hakkasid, et esistanget eemaldada niisama ei või, aga kas tagumist siis tohib? Lihtsalt puhtalt uudishimust küsin.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

minu põhimõte on selles ka et mul vaz 2101 garaasis ja tahaks sellest teha tänavasõidu auto. ei tahaks autot komplekti panna, sest auto on paljas plekk üleni. mitte midagi ei ole küljes peale mootori ja sildade. ja sellest tekkiski küsimus mis sellega edasi teha. tahaks arvele võtta. ja siis ongi see küsimus et kuidas. mis tingimustega ja mis kaudu.andke nõuandeid ja näpuäiteid. kerega on kunagi sõidetud rahva rahvarallit ja seega tugevdatud.
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

siin pole midagi keerulist jukii - paned sisse arvatuuri, matid polstrid istmed ja kõik muu mille küljest ära kakkusid ja teed tehniliselt korda ja lähed ARK büroosse. See et natuke on kere tugvdatud näiteks lisa plekkide näol vms see ei huvita kedagi -kui see just väliselt liiga silma ei paista
Roolin nii kuis jaksan
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siinkohal tekkis huvitav ja meelevallatu mõte - kas kodanukud, kes ralliautodega tänaval sõita tahavad on seda ka enne proovinud..

oma foorumistki on üks hiljutine näide võtta.. pmst tavaline 05 forsseeritud 1,6 kerge hooratas, sportvõll ja ummikutes sellisega ringi põigata ülikohutav.. koguaeg tahab keema minna, külmalt käib kui pudrupada, alla 3000 pole jõudu, kerge hooratas ei võimalda sujuvat kohaltvõttu jne..
kui sinna lisada veel ülisuur müratase salongis ja megajäik vedrustus siis uskuge mind - te ei taha sellise autoga palju linnapeal kruiisida :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Ega ei taha jah eriti ralliautoga tänaval sõita, üks asi on mugavus ja teine asi see, et see on kulukas.
Juba võistluste aeg 5 km ülesõidul hakkab ebamugav ja 20km katsel ei tee teist nägu ka:P

EDIT!


Sain ARK'ist vastuse.
Küsisin, et kas ralliautoga(mis on ARK'is arvel omab kindlustust, ülevaatust ning EAL tehnilist kaarti) tohib osaleda igapäevases tänavaliikluses?

Vastus: Sõidukiga, millele on väljastatud EAL tehniline kaart ning mis on mõeldud kasutamiseks võistlus- ja/või treeningperioodil, ei tohi osaleda igapäevases tänavaliikluses.

Siin kohal tekkis küsimus, et mis asi on "treeningperiood"?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Suletud