Elva rahvasprint.
Elva rahvasprint.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Elva rahvasprint.
http://www.motorsport.ee/s.php?op=4&id= ... d2e3805f51
RAHVASPRINT 2006 KARIKAVÕISTLUSED
7.ETAPP Elva
EAL REG 98/RS
Pühapäev 03.09.2006 Kulbilohu Krossirada, Elva
VÕISTLUSJUHEND
1. VÕISTLUSE KOHT, AEG, AJAKAVA
1.1 Juhendi avaldamine internetis : 15.08.2006 (www.autosport.ee, www.motorsport.ee)
1.2 Registreerimine algab : Kolmapäev, 15.08.2006 internetilehel www.motorsport.ee
1.3 Registreerimine lõpeb : Neljapäev, 31.08.2006 kell 17.00
1.4 Stardinumbrid avaldatakse : Reede, 01.09.2006
1.5. Võistluse ajakava:
08.00 ? 10.45 registreerimine, dokumentide kontroll
08.15 ? 11.00 autode tehniline kontroll
09.00 ? 11.00 võistlusrajaga tutvumine jalgsi
11.30 võistlejate koosolek ja võistluse avamine
12.00 esimese võistlussõidu start
17.00 autasustamine (orienteeruvalt)
Võistluse täpne ajakava, võistlusraja skeem, stardijärjekord ja info võistluse teadetetahvlil kohtunike bussi juures.
2. KORRALDAJA, RADA
2.1. Võistlused korraldab ELVA A.S.K.
Võistluse direktor: TARMO JÄRVEOJA (5053437)
Võistluse juht: KULDAR SIKK (5221125) kuldarsikk@hot.ee
Tehnilise komisjoni esimees: MARTIN TOOM (5015792)
Peaajamõõtja: TOOMAS SEPP
Võistluse sekretärid: MARGIT VIKS, MARE VIKS
Võistlusraja kate: 95% kruus, 5% asfalt
Võistlusraja pikkus : 1500 m
Klubi esindab jällegi doris vaz2108 -l.
hoidke siis pöialt
RAHVASPRINT 2006 KARIKAVÕISTLUSED
7.ETAPP Elva
EAL REG 98/RS
Pühapäev 03.09.2006 Kulbilohu Krossirada, Elva
VÕISTLUSJUHEND
1. VÕISTLUSE KOHT, AEG, AJAKAVA
1.1 Juhendi avaldamine internetis : 15.08.2006 (www.autosport.ee, www.motorsport.ee)
1.2 Registreerimine algab : Kolmapäev, 15.08.2006 internetilehel www.motorsport.ee
1.3 Registreerimine lõpeb : Neljapäev, 31.08.2006 kell 17.00
1.4 Stardinumbrid avaldatakse : Reede, 01.09.2006
1.5. Võistluse ajakava:
08.00 ? 10.45 registreerimine, dokumentide kontroll
08.15 ? 11.00 autode tehniline kontroll
09.00 ? 11.00 võistlusrajaga tutvumine jalgsi
11.30 võistlejate koosolek ja võistluse avamine
12.00 esimese võistlussõidu start
17.00 autasustamine (orienteeruvalt)
Võistluse täpne ajakava, võistlusraja skeem, stardijärjekord ja info võistluse teadetetahvlil kohtunike bussi juures.
2. KORRALDAJA, RADA
2.1. Võistlused korraldab ELVA A.S.K.
Võistluse direktor: TARMO JÄRVEOJA (5053437)
Võistluse juht: KULDAR SIKK (5221125) kuldarsikk@hot.ee
Tehnilise komisjoni esimees: MARTIN TOOM (5015792)
Peaajamõõtja: TOOMAS SEPP
Võistluse sekretärid: MARGIT VIKS, MARE VIKS
Võistlusraja kate: 95% kruus, 5% asfalt
Võistlusraja pikkus : 1500 m
Klubi esindab jällegi doris vaz2108 -l.
hoidke siis pöialt
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmadgreyrat
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 03 Dets 2004 15:31
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf 3 GTi
- Kontakt:
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Käidud ,nähtud ,sõpradega kohtutud. Kohal olid loomulikult asjaosalised ise Doris ja Olaaf ,lisaks moraalne tugi Tartsi ,Tuuma ,Priidicu ja minu näol.
No mis sa ikka oskad öelda? Tehnika on vägev ja kirju. Ei jää suurt alla ka samaarid.
Probleem on hoopis mitte tehnika nõrkuses või treenimisvõimaluste nappuses ,vaid koguni totaalses trennivõimaluste puudumises. See ei kimbuta mitte ainult Dorist. Pole lihtsalt kohta ,kus saaks korralikult segamatult trenni teha ja masinaga "ühte kasvada",sest ainuüksi võisteldes jääb oskustest silmnähtavalt väheks.
Külavahetee ei kõlba taoliseks asjaks mitte mingil juhul. Seal võib heal juhul niisama hullu mängida ,kaapekaid maha jätta ja kraave maasse kaevata ,nagu üks tõeline tänapäeva rullnokk ,aga õiget masinatunnetust sellega ei tule. Vaja oleks sarnase kattega korralikku kinnist võistlustrassi kus siis mõned tunnid päevas harjutamas saaks käia ,stopper kõrval ringiaegu mõõtmas.
Kui kellelgi lugejatest on midagi sarnast olemas Tallinna lähistel ,siis võiksite ju Olaafile teada anda.
Minu arust oleks küll vahva näha ükskord ,et Ladaklubi kleepsudega auto ka pjedestaalile jõuab ,või mis?
No mis sa ikka oskad öelda? Tehnika on vägev ja kirju. Ei jää suurt alla ka samaarid.
Probleem on hoopis mitte tehnika nõrkuses või treenimisvõimaluste nappuses ,vaid koguni totaalses trennivõimaluste puudumises. See ei kimbuta mitte ainult Dorist. Pole lihtsalt kohta ,kus saaks korralikult segamatult trenni teha ja masinaga "ühte kasvada",sest ainuüksi võisteldes jääb oskustest silmnähtavalt väheks.
Külavahetee ei kõlba taoliseks asjaks mitte mingil juhul. Seal võib heal juhul niisama hullu mängida ,kaapekaid maha jätta ja kraave maasse kaevata ,nagu üks tõeline tänapäeva rullnokk ,aga õiget masinatunnetust sellega ei tule. Vaja oleks sarnase kattega korralikku kinnist võistlustrassi kus siis mõned tunnid päevas harjutamas saaks käia ,stopper kõrval ringiaegu mõõtmas.
Kui kellelgi lugejatest on midagi sarnast olemas Tallinna lähistel ,siis võiksite ju Olaafile teada anda.
Minu arust oleks küll vahva näha ükskord ,et Ladaklubi kleepsudega auto ka pjedestaalile jõuab ,või mis?
-
mmadgreyrat
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 03 Dets 2004 15:31
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf 3 GTi
- Kontakt:
no nüüd on võimalik Laitse harjutama minna
www.laitserallypark.ee
kuulnud, et tavarehviga pooltundi 150.- ja spetsiga mingi 300.- kuid lehel kirjas et kokkuleppeline hind.
eks tasub uurida
www.laitserallypark.ee
kuulnud, et tavarehviga pooltundi 150.- ja spetsiga mingi 300.- kuid lehel kirjas et kokkuleppeline hind.
eks tasub uurida
rada oli super hea, välja arvatud siis see loll sikaan mis rändas nii kuidas jumal juhatas peale igat autot, sest sealt sõideti lihtsalt otse läbi!
Noortel ja rahvasprindis olid siis rajad vastupidise suunaga.
Stardi kohast sai kruus peale esimest ringi üsna otsa - tekkisid sinna sellised pikad ja sügavad vaod sisse ( ca ~40cm sügavad )
Eks noored olid ka oma töö teinud rajal, sest pikal sirgel oli munakivid juba väljas.
Tulemusi veel ei tea aga 8st naisest olin vist 7s või 6s - eks see pärast motorspordi lehelt näha ole.
Aga Logmanil jumala õige jutt - kui harjutada ikka ei saa siis ei ole midagi seal sprindis teha ka. KOguaeg oleks vaja sõita ja proovida ikka autot.
Peale Vao katset sai jah autot venitada niipalju et nüüd jälle esteetiline välimus ja kere ikkagi sirge.
Eks seda Laitse asja peaks uurima - klubiga võiks seal paar kiiremat teha
Noortel ja rahvasprindis olid siis rajad vastupidise suunaga.
Stardi kohast sai kruus peale esimest ringi üsna otsa - tekkisid sinna sellised pikad ja sügavad vaod sisse ( ca ~40cm sügavad )
Eks noored olid ka oma töö teinud rajal, sest pikal sirgel oli munakivid juba väljas.
Tulemusi veel ei tea aga 8st naisest olin vist 7s või 6s - eks see pärast motorspordi lehelt näha ole.
Aga Logmanil jumala õige jutt - kui harjutada ikka ei saa siis ei ole midagi seal sprindis teha ka. KOguaeg oleks vaja sõita ja proovida ikka autot.
Peale Vao katset sai jah autot venitada niipalju et nüüd jälle esteetiline välimus ja kere ikkagi sirge.
Eks seda Laitse asja peaks uurima - klubiga võiks seal paar kiiremat teha
Roolin nii kuis jaksan