MIlline auto valida rahvaspordiks?

MIlline auto valida rahvaspordiks?

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Vasta
p
poaks
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

MIlline auto valida rahvaspordiks?

Postitus Postitas poaks »

Tere päevast! Ühesõnaga on plaanis hakata sõitma rallisprinti ja rahvarallit. Probleem selles et piirang kuni 1600cm3 ja ma plaanin hakata sõitma 06-ega. Küsimus selles, et kas ta on konkurentsi võimeline teiste masinatega nt. Toyota Corolla, mille töömaht on sama 1600cm3, või valida kohe parem auto nt. Vw Golf. Muidugi palju oleneb ka sõitjast nii et ma ei tea, tahaks targemate meeste käest teada saada mida nemad arvavad. Suur tänu!



Edit by olku: pealkirja kohendus.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3999
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Tänapäeva rahvarallide ja sprintide tulemused sõltuvad eelkõige rahakoti paksusest.

Kui tahad teada isiklikku arvamust ,et kui mul näiteks oleks piiramatud võimalused ,siis valiks esiveolise masina. Ei pea ennast targaks ,see veendumus tugineb isiklikel kogemustel esivedustega ja seda tüüpi masinate sõiduomadustega halvema pidamisega pinnastel.

Jälle üks teema "kellele ema ,kellele tütar"....
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Algselt postitas: logman
Jälle üks teema "kellele ema ,kellele tütar"....
täpselt nii see ongi. igaüks peab ise avastama missugune sõidustiil talle sobib ja ka sellele stiilile vastav auto.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

palju sul raha on?

kas peres on keegi kes autot läbi ja lõhki tunneb - mitte konkreetset mudelit vaid üldiselt..

loogiline, et toyota ja golfi 16 klapiliste mootorite vastu sa ladaga ei saa - isegi väga punnitades originaalklassis ei saa...

kui konkurendil on sama palju kilovatte mootoril kui sul hobuseid ning autode kaal enam vähem võrdne, rehvid samad siis on tulemus ette näha :)

vali selline auto mille silla ja jooksuosa remonti sa teha jõuad.
meie valisime samara, kuna autod lagunevad samamoodi kõigil, eriti kui vallist tuge võtad jne...

igatahes edu...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
poaks
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas poaks »

tnx olaaf, suur tänu seega jään lada juurde ikkagi sest see on tõsi tleb võtta see auto millel jõud peale hakkab, tnx ja pealegi tähtis on osavõtt mitte igaljuhul võit, sest ma tahan selle ära proovida ja kohe algul polegi mõtet võtta mingi röögatu masin. Suur tänu olaaf!
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Soovitan 1500st samarat. Kestab väga hästi ka täiesti originaalosadega, ainus vajaminev investeering on esialgu amordid. Osta kindlasti auto, mis ei ole mäda ega "propelleris" kerega. Täna ei maksa rahvasprindil rahakotipaksus midagi, maksab julgus ja sõiduoskus. Edukalt saab 55 kw-se Samaraga ka 102 kw-se Golfi vastu ilma probleemideta. Tagaveolise Ladaga ei ole kahjuks midagi teha, seega pole mõtet selle peale raha raiskama hakata. Osta vähemalt ca 15000 eest korralik Samara, pane 5000 amortidesse (kindlasti kasuta ainult Bilsteini, muu on saast) ning oled võiduvõimelise komplekti omanik...
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Soovitaks kah Golf 2-te kohe julgelt. Kestab hästi ja hoiab KORRALIKE amortidega väga hästi teed. Päris palju juppidest on odavamad kui ladal ja neid on lademetes... Kui osta GTI mudel (hind al-4000kr remonti vajav)on sul 4xketaspidurid, hästi toimiv ja vastupidav vedrustus ning paraja minekuga mootor;) Julgen soovitada kuna sõber sõidab GTI-ga(82kw) sprinte ja siiamaani on ta autol ainult õli vahetanud ja kütet sisse valanud.
Otsusta ise...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

toni unustas mainimata kruusakummid mis 3-4000 lisaks veel jooksu eest vähemalt..

aga amortide arvelt ei tasu tõesti kokku hoida...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Algselt postitas: Tegija
Soovitaks kah Golf 2-te kohe julgelt. Kestab hästi ja hoiab KORRALIKE amortidega väga hästi teed. Päris palju juppidest on odavamad kui ladal ja neid on lademetes... Kui osta GTI mudel (hind al-4000kr remonti vajav)on sul 4xketaspidurid, hästi toimiv ja vastupidav vedrustus ning paraja minekuga mootor;) Julgen soovitada kuna sõber sõidab GTI-ga(82kw) sprinte ja siiamaani on ta autol ainult õli vahetanud ja kütet sisse valanud.
Otsusta ise...
Njah... Ja mis siis saab, kui tahad Golfile näiteks teise peaülekande panna? Samaarile võtad riiulist, maksad 3000 ja oled jälle peajagu Golfist üle :yllatunud Kui eelarve piiratud, siis igal juhul on 08-t odavam tarbida aga samas võimalus võita küllalt suur...
v
VFTS3
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Mär 2004 18:48
Asukoht: harjumaa
Autod: vw golf + samara

Postitus Postitas VFTS3 »

Njah... Ja mis siis saab, kui tahad Golfile näiteks teise peaülekande panna? Samaarile võtad riiulist, maksad 3000 ja oled jälle peajagu Golfist üle :yllatunud Kui eelarve piiratud, siis igal juhul on 08-t odavam tarbida aga samas võimalus võita küllalt suur...


Golfile saab ka teise peaülekande poest osta, maksab vaid veidi rohkem kui samaral. Samas on neid ka kasutatuna saada. samas kui samara teha samakiireks kui tehase seades golf on juba üksjagu raha kulunud.
m
m�nekas
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas m�nekas »

1600ne samara on vägagi konkurentsivõimeline, ka golfide vastu. Seda on isegi naisteklassis tõestatud. Kõigepealt tuleb puhast trajektoori sõitma õppida. Võimsama autoga on eelis ainult pikkadel sirgetel, mida rahvasprindis ei leidu, seal loeb see, kui kiiresti sa kurve suudad läbida ning selles ei mängi hobused nii suurt rolli.
nii, et toniga 100% nõus
k
kopka
Suletud kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kopka »

tagaveolise ladaga on rohkem sõidulusti ja hea sõitja saab ka esiveole vastu:D
Vasta