Tallinn Ralli
Tallinn Ralli
Tallinn Ralli
...ja puškad stardis:)
ka siit klubi meestel sinna asja!
vähem kui kuu ajapärast saab kiirusi näha...
kõik selle ralliga seonduv siia - äitähh!
ka siit klubi meestel sinna asja!
vähem kui kuu ajapärast saab kiirusi näha...
kõik selle ralliga seonduv siia - äitähh!
[quote]
TallinnRalli 2003
02.05-03.05 2003 (harjumaa teedel)
Täpsem info: www.auto.ee/sport
Klubimehed: "NÄLG", äkki "vfts6" ka???
mina mitte(või mine sa tea)
MASIN MÜÜGIS!!!!
Ostke ära ja tundke ladast ka mõnu!!!!
TallinnRalli 2003
02.05-03.05 2003 (harjumaa teedel)
Täpsem info: www.auto.ee/sport
Klubimehed: "NÄLG", äkki "vfts6" ka???
mina mitte(või mine sa tea)
MASIN MÜÜGIS!!!!
Ostke ära ja tundke ladast ka mõnu!!!!
Vaata väike vfts - ka mina mõtlesin nii kunagi!!!!!!Originaali postitas VFTS.
Ma ei saa aru kuidas tuleb inimesel mõte üldse rallist loobuda või saa ei loob ja nirud hammast paremale autole ve to:skahar
kuid kui võlad kaelas siis enam ei mõtle nii, ega see nalja asi ole, ralli ikka suurte meeste mäng(loe rahajõmmide).
miks loobusin, oli see et tahaksin sõita ikka VÕIDU peale, mitte laenatud asjade ja KASUTATUD asjadega enda eluga riskides ja pidevalt kirudes nö. tagaotsas venitada - ei äitähh!
aaaga see kõik ei tähenda, et kunagi oma masina tagasiostan ja sinna UUED jupid ja rehvid alla sean:)
-
aasjamees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 180
- Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
lauluväljakul sprinti sõidan ma kaasa aga vist tallinnralli sõidan kõrval istmel.(kõik oleneb sellest kui kiiresti mootor kokku saab) aga tallinn rallist niipalju:
Juht/Kaardilugeja Auto/Car/
Viljar Ventsel-Alar Õige Lada Samara
Lembit Soe-Ahto Pihlas Lada VFTS
Mart Liiksaar Ott Alender Lada VFTS
Ats Remmelg-Meelis Pielberg Lada Samara
Alar Tatrik-Veljo Vainokivi Lada VFTS
Einar Laipaik-Kristjan Värv Lada VFTS
Kristo Puusepp-Külvar Mand Lada VFTS
Harri Rodendau-Tom Rist Lada VFTS
Marko Mättik-Toomas Tauk Lada VFTS
!!!! Ladad ei ole eesti autospordis välja surnud
Juht/Kaardilugeja Auto/Car/
Viljar Ventsel-Alar Õige Lada Samara
Lembit Soe-Ahto Pihlas Lada VFTS
Mart Liiksaar Ott Alender Lada VFTS
Ats Remmelg-Meelis Pielberg Lada Samara
Alar Tatrik-Veljo Vainokivi Lada VFTS
Einar Laipaik-Kristjan Värv Lada VFTS
Kristo Puusepp-Külvar Mand Lada VFTS
Harri Rodendau-Tom Rist Lada VFTS
Marko Mättik-Toomas Tauk Lada VFTS
!!!! Ladad ei ole eesti autospordis välja surnud
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
rodendau kuradi ....... jäi mu tuttavale ARVO OJAPERVELE (nissan almera) katse peal jalgu ja ei lasnud teda mõõda ARVO pidi kuradile tagant sisse sõitma et mööda saada ja tänu sellele kaotas ARVO teise käigu (päris vajalik käik oli nagu ta ütles) aga rodendau , tänu sellele otsa sõidule,pani tiiru peale
No nii, käidud sis kah kaemas ja peaks mainima, et päris tasavägine võistlus oleks tulnud, kui kõik isendid oleks ka lõpetanud....siin vahet teha siis E-7 ja E-8 klassi vahel!!!!
Muidugi on kohe pilt selge et SAMARA on ikka peajagu üleVFTS'ist....siin võiksid siis nälg ja RS ka kaasa rääkida, mis neil vahe on.....kuid üks ikka veab ja teine ju tõukab, kuid siiamaani oli ilmselt einar (mõni veel kunagi), parem=kiirem juht oma puškaga kui mõni teine samaaril, aga jah seekord oli ventsel omas sõidus ja midagi öelda ei ole, kahju et remmelgas oma pooltelje katki rebis.....kui remmelga samaarist veel rääkida siis rally.ee foorumis teadis keegi rääkida et olevat nüüd 183hj 1600cc aiste vahel...!?
no noh....ime sis et pool telg esimene asi ole mis ära vajub:)
Kuigi tahaks teada mis asi see välja mõeldi, et nüüd ca. 20-30hj juure andis???
Ok, huvitav oleks ka teada palju eesti puškadel hj oleks.....minu oma arvutustelt ca 130-140hj kuid tahaks iks täpselt teada.....Soe oma oli soomes käind stendis....1 mootor olevat lõhki lennand 8000 rpm peal!?....ja Puusepp(tyrilt) väidab et 1600 tal andis 147hj....
Ok see selleks, kuid ralli oli rahuldav!
Osalejate kommentaarid ikka teretulnud, et kus ja kuidas täpselt!!!!!!
Muidugi on kohe pilt selge et SAMARA on ikka peajagu üleVFTS'ist....siin võiksid siis nälg ja RS ka kaasa rääkida, mis neil vahe on.....kuid üks ikka veab ja teine ju tõukab, kuid siiamaani oli ilmselt einar (mõni veel kunagi), parem=kiirem juht oma puškaga kui mõni teine samaaril, aga jah seekord oli ventsel omas sõidus ja midagi öelda ei ole, kahju et remmelgas oma pooltelje katki rebis.....kui remmelga samaarist veel rääkida siis rally.ee foorumis teadis keegi rääkida et olevat nüüd 183hj 1600cc aiste vahel...!?
no noh....ime sis et pool telg esimene asi ole mis ära vajub:)
Kuigi tahaks teada mis asi see välja mõeldi, et nüüd ca. 20-30hj juure andis???
Ok, huvitav oleks ka teada palju eesti puškadel hj oleks.....minu oma arvutustelt ca 130-140hj kuid tahaks iks täpselt teada.....Soe oma oli soomes käind stendis....1 mootor olevat lõhki lennand 8000 rpm peal!?....ja Puusepp(tyrilt) väidab et 1600 tal andis 147hj....
Ok see selleks, kuid ralli oli rahuldav!
Osalejate kommentaarid ikka teretulnud, et kus ja kuidas täpselt!!!!!!
Eks Samara kiirus ole ka tänu sellele palju kasvanud, et ta sellest aastast E klassi kukkus.
Aga vahe pu¹kadega on siis ilmselt tingitud just parematest juhtimisomadustest, esiveost. Samara resurss on nii suur, et seda kuradit vist ei niisama lihtsalt ära ei lõhu.
Mõned pildid ka DIO Tallinna Rallilt: http://www.hot.ee/rsracing/tallinn.html
Aga vahe pu¹kadega on siis ilmselt tingitud just parematest juhtimisomadustest, esiveost. Samara resurss on nii suur, et seda kuradit vist ei niisama lihtsalt ära ei lõhu.
Mõned pildid ka DIO Tallinna Rallilt: http://www.hot.ee/rsracing/tallinn.html
-
aAnonymous
- Foorumi kasutaja
Ütleme nii, et Ventseli auto ja teised samarad maksava ikka umb poole rohkem ka kui pu¹kad.Esiveolisel juba nagu eelpool mainitud ikka suuremad eelised.Üldiselt ma arvan, et Ventseli kiirus polnd kellelegi üllatuseks-seal Vaimõisa ja Kivitammi katsel pani ikka väga häid aegu.TO SERBIN:Rodekal polnd ruumi eest ära minna(põhjus 2 töötavat silindrit)-seal katsetel olid teed ikka väga kitsad.Nagu ikka juhtus see intsident kõige kitsamal lõigul.Aga kumbki viha ei pea-sõidetakse võidu ka järgmistel katsetel:spin
Nojah, sedan't küll et samaarid kiiremad on....huvitav kas neile võib neid 110 juppe ka peale krudida...Ida pool neid ikka tuunitakse ja jutud juba et jah 180 hj 1600cc jne....
Selle ette jäämise kohapelat jah, et ka mulle jäi Tatrik LE rallil 02' Kurgjärve(vanasti Risttee katse) ette ja sõitsin lihtsalt tema järel ~3km aga jah mööda poleks saand, sis oleks pidand ta juba kinni pidama ja ega ausalt tihti sinna tahavaate peeglisse ei vaadatagi, kuid ega mul püüda ka kedagi polnd, sest Soe oli oma 15" ratastega juba ysna ees
Kuid jama jah kui keegi ette jääb, eriti on see minul välja kukkunud sprintidel, kus keegi sulle uut sõitu selletõttu ka ei anta....ebaõnn:mad:
Ok, nael rehvi!
Selle ette jäämise kohapelat jah, et ka mulle jäi Tatrik LE rallil 02' Kurgjärve(vanasti Risttee katse) ette ja sõitsin lihtsalt tema järel ~3km aga jah mööda poleks saand, sis oleks pidand ta juba kinni pidama ja ega ausalt tihti sinna tahavaate peeglisse ei vaadatagi, kuid ega mul püüda ka kedagi polnd, sest Soe oli oma 15" ratastega juba ysna ees
Kuid jama jah kui keegi ette jääb, eriti on see minul välja kukkunud sprintidel, kus keegi sulle uut sõitu selletõttu ka ei anta....ebaõnn:mad:
Ok, nael rehvi!
ralliajal küll ükski VFTS upakile ei läind, aga laulukal sealt vfts6 meeskonnast keegi....huvitav palju neil neid VFTS ehitati, et nad ka ühesugused on jne.Esialgne postitaja serbin
sis kui laulukal sprint oli käisin kah vaatamas sis käis üks VFTS jah üle katuse aga ralli ajal olin ise ka laulukal ja eip tea küll et oleks käind