Hüdrauliline käsipidur

Hüdrauliline käsipidur

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
c
cartrive
Foorumi kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 09 Okt 2006 22:39
Asukoht: Põlvamaa
Autod: Lada 2105 ;)

Postitus Postitas cartrive »

oot.. ma ei saa ikka aru kuidas see trummeliga ühenduses on?? või noh kuidas see värk trummeli läheb.
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

peamagistraali lõikad puruks, sinna vahele paned otsikud ja keerad need silindri külge, õli hakkab tavalise pidurduse korral läbi silindri jooksma. üleval pool on joonis ka!
pidur = kiiruse surm
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Kas kellelgi Samara piduriskeemi on hüdraulilise piduriga? Eespoolsest skeemist loen välja nii, et pidurivedelik läheb läbi kolmiku võrdselt tagumistele ratastele. Aga samaral läheb eest kaks pikka toru regulaatorisse. Kas need torud peaks siis ühendma enne käsipiduri pumpa ja siis sealt läbi kolmiku kohe ratastesse kui tinglikult trosseli vahelt välja jätta? Kui keegi sai mu mõttest aru!!
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

võid teha 2 silindriga, samas enamus on muutnud pidurikontuurid nagu klassikal ja ette jätad ühe pimedaks - taha tuleb pumbast ainult üks magistraal..

kuidas selline piduri ümberehitus tagaosa pidamisele mõjub väga raske hinnata.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »


kuidas selline piduri ümberehitus tagaosa pidamisele mõjub väga raske hinnata.


Selles suhtes ei tahaks jalgratast leiutama hakata! Taha tulevad oka esimesed ketaspidurid ja ette 110ne omad. Oleks hea kui saaks kellegi pealt töötava mehhanismi maha kopida;)
Samas mõeldes kahe silindriga ja kaks reguleer ventiili, peaks asi toimima!?
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kardan, et liiga suur ja kohmakas tuleb see asi,
lihtsam ehita ringi kontuurid, ainult rõhuregulaatori peab siis ümber ühendama.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Kui jääraja autole teha hüdrauliline käsipidur ja pidurdusjõu regulaator teha ümber käsitsi reguleeritavaks, nagu siin teemas: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid158426 kas siis oleks parem see regulaator panna enne või pärast käsipiduri silindrit?
r
Raimz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 19 Okt 2008 12:00
Asukoht: viljandimaa

Postitus Postitas Raimz »

 
erki9 kirjutas:Kui jääraja autole teha hüdrauliline käsipidur ja pidurdusjõu regulaator teha ümber käsitsi reguleeritavaks, nagu siin teemas: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid158426 kas siis oleks parem see regulaator panna enne või pärast käsipiduri silindrit?
Enne käsipiduri silindrit ikka.
Vasta