Hüdrauliline käsipidur
Hüdrauliline käsipidur
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
See Kareli skeem käib Parmhoti pildil oleva käsipiduri kohta.
Grimes'i pildil on toodud salongi ka anum. Samasugust anuma salongi toomist on oodata ilmselt ka Photgrapher'i kujundatud pildil ,sest ka seal toimub õli pealetulek silindri tagaotsas ,mitte keskel ,vahetult kolvi eest. Vot neid skeeme ,kuidas selliste kässarite juures kõik õigesti toimib ,tahakski näha.
Drosseli olen nüüd kah selgeks saanud vist....peaks nagu olema midagi sellist: http://www.commandcontrols.com/catalog/02.htm
Grimes'i pildil on toodud salongi ka anum. Samasugust anuma salongi toomist on oodata ilmselt ka Photgrapher'i kujundatud pildil ,sest ka seal toimub õli pealetulek silindri tagaotsas ,mitte keskel ,vahetult kolvi eest. Vot neid skeeme ,kuidas selliste kässarite juures kõik õigesti toimib ,tahakski näha.
Drosseli olen nüüd kah selgeks saanud vist....peaks nagu olema midagi sellist: http://www.commandcontrols.com/catalog/02.htm
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Karsson15:
Jutt ju ise-enesest täitsa õige aga point selles et kui lõpuks inimene ikkagi läheb kellegi teise juurde ja maksab talle mingi räige papi ühe või teise asja eest siis puuduks siin vajadus nende asjade üle arutleda.
Kui aga inimene soovib ise midagi oma kätega ehitada, seletatakse talle siin põhimõte lahti ja tema oma viga kui ta ei suuda töökäigus tekkivaid probleeme ja nüansse ette näha/lahendada. Ja samuti võib töö käigus ju tulla siia nõu küsima kui miski probleem tekib. Siis on võimalik ka mingit toorikdetaili näidata ja kui piisavalt konkreetne küsimus, saab ka vastus ammendav olema.
Tavaliselt paraku keegi nii kaugele ei jõua...
Jutt ju ise-enesest täitsa õige aga point selles et kui lõpuks inimene ikkagi läheb kellegi teise juurde ja maksab talle mingi räige papi ühe või teise asja eest siis puuduks siin vajadus nende asjade üle arutleda.
Kui aga inimene soovib ise midagi oma kätega ehitada, seletatakse talle siin põhimõte lahti ja tema oma viga kui ta ei suuda töökäigus tekkivaid probleeme ja nüansse ette näha/lahendada. Ja samuti võib töö käigus ju tulla siia nõu küsima kui miski probleem tekib. Siis on võimalik ka mingit toorikdetaili näidata ja kui piisavalt konkreetne küsimus, saab ka vastus ammendav olema.
Tavaliselt paraku keegi nii kaugele ei jõua...
-
ffanatt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 309
- Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
- Asukoht: saaremaa
- Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE
üks küsimus on siiski veel seoses käsipiduri silindriga:D. nimelt on parmhoti pildil kasutatud siduri pea silindrit(arvan) sinna silindrisse tulevad seal kaks toru kuidas on (sõidu suunast esimene) toru kinnitatud silindri külge. seal on ju originaalis mingi plastik tila. kas ja kuidas on sinna tehtud se vahe jupp? üks loll suudab ikka rohkem küsida, kui kümme tarka vastata! aga paluks siis ikkagi vastust:D
pidur = kiiruse surm
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Toru tuleb eest (auto suhtes) sisse ja läheb taha sillale välja. Regulaator silla juures ongi ,sest seal on tema õige koht. "MänguABS".
Kes ,kas üldse seda regulaatorit kasutab ,on iseküsimus.
Näiteks mu bussil võtavad tagumised pidurid ennem kui
esimesed. Samaral aga tänu regulaatorile on tagumisi
väga raske blokki saada. Kui oled harjunud kriitilises
olukorras esivedusel otsemineku vältimiseks vasaku jalaga
pidurdama ,siis mu Samaraga seda teha ei saa ,bussi
olen aga "välja maadelnud". Sõltub kõik sõidustiilist.
Kes ,kas üldse seda regulaatorit kasutab ,on iseküsimus.
Näiteks mu bussil võtavad tagumised pidurid ennem kui
esimesed. Samaral aga tänu regulaatorile on tagumisi
väga raske blokki saada. Kui oled harjunud kriitilises
olukorras esivedusel otsemineku vältimiseks vasaku jalaga
pidurdama ,siis mu Samaraga seda teha ei saa ,bussi
olen aga "välja maadelnud". Sõltub kõik sõidustiilist.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
....või regulaatori enese reguleering paigast ära? ...jätkaksin küsimust.Algselt postitas: karsson15
.... kas siis see regulaator kinni roostetanud?
Vastus küsimuses ,selle kohta peaks aga uue teema tegema ,sest hüdraulilisse kässarisse see enam eriti ei puutu.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9701
Kasuta sapaka siduri süsteemi (pumpa ja selle raami), väga lihtne koos selle pumba raamiga põhja külge kinnitada ja pole vaja pumbal midagi ümber teha (sa muretsesid selle plastik tila pärast). Pildil on veel näha, et saab mõlemat varianti kasutada(tops autos ja ilma). Antud pumba juures on vaja ümber teha ainult see pedaali osa, alt lõikad pedaali ära (kinnituse jätad alles) ja keevitad sinna üles poole siis käsipiduri kangi, põhja külge käib 4ja poldiga mis on juba raamistiku külge kinni keevitatud.Algselt postitas: fanatt
üks küsimus on siiski veel seoses käsipiduri silindriga:D. nimelt on parmhoti pildil kasutatud siduri pea silindrit(arvan) sinna silindrisse tulevad seal kaks toru kuidas on (sõidu suunast esimene) toru kinnitatud silindri külge. seal on ju originaalis mingi plastik tila. kas ja kuidas on sinna tehtud se vahe jupp? üks loll suudab ikka rohkem küsida, kui kümme tarka vastata! aga paluks siis ikkagi vastust:D
[Muudetud: 30-7-2008 reiner]
Kõvasti lihtsam, pump asetseb veel raamil pisikese kalde all ja seda lihtsam on sinna otsa seda käispidurit teha, kui selle süsteemi kuskilt kätte saad ja korra pilgu peale oled visanud saad juba isegi aru kuidas kõige lihtsam on, seal vaja ühe korra lõigata ja ühe korra keevitada, paned poltidega kardaani tunneli peale kinni, torud osta ja on hüdrauliline käsipidur olemas.