Tagasilla tugevdamine

Tagasilla tugevdamine

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Vasta
k
kodar
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Tagasilla tugevdamine

Postitus Postitas kodar »

Ehk keegi oskab rääkida kuidas tagaveolisel Ladal saaks tagasilda nii tugevdada, et ta paremini kere küljes püsiks. Mingisugusest rihmadega kere külge tõmbamisest olen kuulnud, aga kuidas see täpselt välja näeb?

Aitäh!
j
jackal
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Sept 2003 13:06
Asukoht: Tln
Autod: Lada VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas jackal »

kere küljes püsib sild ilma tugevdamatta ka, rihmad on selleks et madalamaks teha, aga siis peab ka vedrul maha lõikama.
Tugevdama peaks silla tala ennast, aga ma ei tea mul küll sellest kasu ei ole kõveraks läheb nagunii, vb kestab 50km kauem lihtsalt. ;)
Tglt keevitatakse varda otsad ka üle ja otstele seibid peale.
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

ma ise tõmbasin omal tagasilla vanade turvavöödega kinni,panin taga pagassi mingi 100 kilose raskuse,siis keevitasin kere külge klamri ja silla külge ka...turvavööd nõelusin kokku,niiet need klambrid,mis turvavöö kinnituse sisse lähevad,mõlemasse otsa jääks ja siis tõmbasin rihmad pingule ja võtsin raskuse pagassist ära...ahjaaa,tagavedrud tegin ka 1 ringi võrra lühemaks,kuigi oleks veel pidanud võtma maha
nüüd auto seisab teel ülihästi ja ei kõigu pea üldse
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Katsun lisada mõned fotod, mida ise sai tehtudPilt
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Ja varda ülekeevitamine, pikemaid vardaid ei ole mõtet üle keevitada - liiga õhukese seinaga, lihtsam on neid tihedamini vahetadaPilt
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
m
mirroslav
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Nov 2005 18:45
Asukoht: tallinn
Autod: vaz 2103, zaz 968m

Postitus Postitas mirroslav »

sinna k'nnule peab keevitama koopa klge ka pleki muidu ple kasu
i
ivar
Suletud kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ivar »

ilus vaadata, kui on viitsitud autot korralikult teha. (photographeri silla kohta...)
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Jah känd on selline asi mis kippub murduma! Mul 05 el murdus ära rallitamise tagajärjel. Nüüd olen targem ja teen korraliku kolmnurga sinna tugevduseks!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: Photographer
Ja varda ülekeevitamine, pikemaid vardaid ei ole mõtet üle keevitada - liiga õhukese seinaga, lihtsam on neid tihedamini vahetada
Miks ei ole mõtet?
Ma enda jääraja masinal küll tugevdasin ära, tõesti ei viitsinud enam peale igat nädalavahetust vardaid vahetada..

Aga tagasilla enda tugedamise kohta olen kuulnud, et nõuka aeg sai tagasilla tala suure paksu seinaga toruga (kui ei eksi siis oli see ZIL'i summuti toru) ära tugevdatud. Reduktori juures kuni vedru kronkudeni oli see vist. Altpoolt.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

silda ennast annab tugevdada ju paraja vinkelrauaga, ühest otsast teise välja, ülekande juures tuleb aint kuumutada ja painutada parajalt.
Algselt postitas: mirroslav
sinna k'nnule peab keevitama koopa klge ka pleki muidu ple kasu
Kui mõelda nüüd nii, et kuidas sellele kännule jõud mõjuvad siis photographeri pildi peal olev tugevdus on täiesti piisav. Jõud mõjuvad ju peamiselt autoga risti suunas.
Vasta