Tagasilla tugevdamine
Tagasilla tugevdamine
Tagasilla tugevdamine
Ehk keegi oskab rääkida kuidas tagaveolisel Ladal saaks tagasilda nii tugevdada, et ta paremini kere küljes püsiks. Mingisugusest rihmadega kere külge tõmbamisest olen kuulnud, aga kuidas see täpselt välja näeb?
Aitäh!
Aitäh!
-
jjackal
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 20 Sept 2003 13:06
- Asukoht: Tln
- Autod: Lada VFTS
- Kontakt:
kere küljes püsib sild ilma tugevdamatta ka, rihmad on selleks et madalamaks teha, aga siis peab ka vedrul maha lõikama.
Tugevdama peaks silla tala ennast, aga ma ei tea mul küll sellest kasu ei ole kõveraks läheb nagunii, vb kestab 50km kauem lihtsalt.
Tglt keevitatakse varda otsad ka üle ja otstele seibid peale.
Tugevdama peaks silla tala ennast, aga ma ei tea mul küll sellest kasu ei ole kõveraks läheb nagunii, vb kestab 50km kauem lihtsalt.
Tglt keevitatakse varda otsad ka üle ja otstele seibid peale.
-
mm-rally
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 107
- Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
- Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318
ma ise tõmbasin omal tagasilla vanade turvavöödega kinni,panin taga pagassi mingi 100 kilose raskuse,siis keevitasin kere külge klamri ja silla külge ka...turvavööd nõelusin kokku,niiet need klambrid,mis turvavöö kinnituse sisse lähevad,mõlemasse otsa jääks ja siis tõmbasin rihmad pingule ja võtsin raskuse pagassist ära...ahjaaa,tagavedrud tegin ka 1 ringi võrra lühemaks,kuigi oleks veel pidanud võtma maha
nüüd auto seisab teel ülihästi ja ei kõigu pea üldse
nüüd auto seisab teel ülihästi ja ei kõigu pea üldse
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Miks ei ole mõtet?Algselt postitas: Photographer
Ja varda ülekeevitamine, pikemaid vardaid ei ole mõtet üle keevitada - liiga õhukese seinaga, lihtsam on neid tihedamini vahetada
Ma enda jääraja masinal küll tugevdasin ära, tõesti ei viitsinud enam peale igat nädalavahetust vardaid vahetada..
Aga tagasilla enda tugedamise kohta olen kuulnud, et nõuka aeg sai tagasilla tala suure paksu seinaga toruga (kui ei eksi siis oli see ZIL'i summuti toru) ära tugevdatud. Reduktori juures kuni vedru kronkudeni oli see vist. Altpoolt.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
silda ennast annab tugevdada ju paraja vinkelrauaga, ühest otsast teise välja, ülekande juures tuleb aint kuumutada ja painutada parajalt.
Kui mõelda nüüd nii, et kuidas sellele kännule jõud mõjuvad siis photographeri pildi peal olev tugevdus on täiesti piisav. Jõud mõjuvad ju peamiselt autoga risti suunas.Algselt postitas: mirroslav
sinna k'nnule peab keevitama koopa klge ka pleki muidu ple kasu