atzkarik kirjutas: ↑30 Nov 2021 11:05
Praeguseks hetkekt siis selgunud veel sellised asjad.
Volvo sild keelatud
Vedustus originaal. Kas toru ööötsad lubatud seda veel ei oska ütelda aga tundub ,et ka need keelatud.
Huvitav see ,et selle kõige juures ,et
Lattrool lubatud. Kuidas seda paigaldada on hea küsimus kui tohib ainult tehase juppe kasutada
Pritse lubatud. ehk siis ainult lada tehase pritse. Mitte ITB-d
Et sellest tuleb praeguste andmete põhjal selline naljakas klass. Nagu oleks järgmine samm peale SU-d (ehk puuri ja kehtiva varustusega rahvaralli auto) Aga samas ei ole ka.
Need ladad mis see aasta suurt rallit sõitsid ei saa seal klassis keegi sõita kui reegleid ei muudeta. Sest arvatavasti Lada sillaga ei lähe keegi sinna raha raiskama (stardimaks on 500 euri või isegi rohkem kui tõstetakse ) ning ootama ja lootma ,et kas ja millal tagasild ära laguneb.
Kas need on sauna jutud, või kuskil kinnitatud ka? Hetkel Autospordi Liidu lehel olevas dokumendis selliseid lauseid sees ei ole.
Keeruline on isegi planeerida auto ehitust, kui tingimused on alguses ühed ja keegi kuulis/ keegi rääkis, et tegemist ei ole lõpliku dokumendiga
Tasub see ametlik/uuendatud versioon ikka ära oodata. kahju on jah neist kellel auto ehitus käib juba, või kes tahaksid jaanuaris juba rajal olla - ilmselgelt ei jõua, kui lõplikke reegleid veel pole.
See on küll uudis, et nad teise margi silda ei taha lubada, isegi kui tüüp säilib. VAZi kestvuse kohapealt on muidugi tuhatüks teisi asju ka, lisaks tagasillale. Kui ajaloost lahtivõtta, siis enamasti on ikka kas OFF või mootor, miks lõpuni pole tuldud.