Kas koonusfiltrist ka mingit kasu on?
Kas koonusfiltrist ka mingit kasu on?
-
ssillakas55
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Kas koonusfiltrist ka mingit kasu on?
Mul on endal korralik 01 aga mootor peal minuteada 011 oma.
tahtsin teada et kui ma paneksin sinna koonusfiltri vahele, et kas siis midagi muutub ka ja kui muutub siis kuidas? ja kust seda koonusfiltrit saada võiks?
Muidu sõber rääkis et pidi juurde andma küll.
tahtsin teada et kui ma paneksin sinna koonusfiltri vahele, et kas siis midagi muutub ka ja kui muutub siis kuidas? ja kust seda koonusfiltrit saada võiks?
Muidu sõber rääkis et pidi juurde andma küll.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mnjah ega selle jutu peale polegi enam midagi lisada..Algselt postitas: CozmonauT
põletaja võiks jah pilte panna, ise ka vist koonust paigaldama viiekale, tahaks koonuse paigutust ja asja näha (omal vist relakaga auk kapotti)
ainult et tasuks enne uurida millele põletaja koonuse pani ja kes neid ketse ikkagi rebib
irwirwirw
koonusest üksi pole suurt tolku
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
zzoozaaremeez
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
mina ise näiteks ei kasuta ei koonuseid ega vatitupse karpadel....:spinainult metallist trompetid:spinAlgselt postitas: FFBI
Kuulge võiksite lihvida väljalaske ja sisselaske kolektorid plokiga võrtseks siis kindlasti tuleb mootorile võimsust juurde. See 100% kindel värk. Ja siis juba koonusfiltrid ja igasugust muud staf:bouncingi.
aga see jah sport autol...tava siksile müüakse ka racing ümarfiltreid...mitte otseselt, aga saab tellida mõne teise margi mõõtude järgi (USA);)
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Kõige paremini saate katsetada,et kas koonusfilter annab juurde või mitte.Võtke õhupuhasti kaan maha ja proovige ilma kaaneta sõita(muidugi mitte kaua) ja siis on tunda kas mõjus hästi või halvasti.Koonus filtri esmane ülesanne on anda rohkem õhku läbi filtreeritavast elemendist.Edasine tehnoloogia on juba keerulisem mis sinna juurde kuulub.
56506878
-
ssillakas55
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
väljalaset ikka plokikaanega samaks lihvida ei tohi..Algselt postitas: FFBI
Kuulge võiksite lihvida väljalaske ja sisselaske kolektorid plokiga võrtseks siis kindlasti tuleb mootorile võimsust juurde. See 100% kindel värk. Ja siis juba koonusfiltrid ja igasugust muud staf:bouncingi.
seal peab see ääreke nagu ikka olema
uurige kirjandust rohkem!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Seda küll ei tohi aga kui võimsust juurde vaja siis võib lihvida küll. Ja miks ei võiks mis seal ikka juhtub.Algselt postitas: olaafväljalaset ikka plokikaanega samaks lihvida ei tohi..Algselt postitas: FFBI
Kuulge võiksite lihvida väljalaske ja sisselaske kolektorid plokiga võrtseks siis kindlasti tuleb mootorile võimsust juurde. See 100% kindel värk. Ja siis juba koonusfiltrid ja igasugust muud staf:bouncingi.
seal peab see ääreke nagu ikka olema
uurige kirjandust rohkem!
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Sellepärast tulebki rohkem kirjandust uurida. Ka võimsuse suurendamise eesmärgil päris nii ei tehta. Väike lainete ja keeriste teooria tuleb mängu.Algselt postitas: FFBI
[Seda küll ei tohi aga kui võimsust juurde vaja siis võib lihvida küll. Ja miks ei võiks mis seal ikka juhtub.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Algselt postitas: messSellepärast tulebki rohkem kirjandust uurida. Ka võimsuse suurendamise eesmärgil päris nii ei tehta. Väike lainete ja keeriste teooria tuleb mängu.Algselt postitas: FFBI
[Seda küll ei tohi aga kui võimsust juurde vaja siis võib lihvida küll. Ja miks ei võiks mis seal ikka juhtub.
See küll nüüd suur küsimärk. Aga võib ka öelda "ära usu kõike mida kirjutatakse". Aga noh mis ikka vaielda. Tehke mis tahate.
Mina nüüd kasutan Võimsusekadu ei märganud, ringiajad olid igatahes paremad kui trennis, aga see vist rohkem rooli ja istme vahelisest tihendist tingitud. Välja näeb sihuke:Algselt postitas: skahar
[
mina ise näiteks ei kasuta ei koonuseid ega vatitupse karpadel....:spinainult metallist trompetid:spin
aga see jah sport autol...tava siksile müüakse ka racing ümarfiltreid...mitte otseselt, aga saab tellida mõne teise margi mõõtude järgi (USA);)
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
1294 cm3, 125hj @ 7500 rpm ja ei mingit hi-tech'i.
Saa siis aru mis toimub...
http://auta5p.car.cz/zavody/most_2004_vfv/most_04.htm
Saa siis aru mis toimub...
http://auta5p.car.cz/zavody/most_2004_vfv/most_04.htm
Koonus või mitte, aga kui ma vaatasin porihunnikut mis sellest filtrist mul peale ühte sõitu välja tuli , siis ikka hea meel et sai peale pandud. Ilmselt oleks aidanud, kui oleks kogu aeg rivi ees sõitnud ,aga ei oska veel . See kollane paistis ringrajamasin olevat, tal polegi filtrit vaja.Algselt postitas: revolutsionääraga mitte sindAlgselt postitas: MossMõnitad?Algselt postitas: revolutsionäär
oh issand ja polegi koonusfiltrit. se on küll mage masin..