M: Kadrina plokkdiffer
M: Kadrina plokkdiffer
-
rrustang
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 11 Aug 2008 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Escort Mk1
- Kontakt:
M: Kadrina plokkdiffer
Veneaegne Kadrina EPT dirfiplokk Lada sillale, Torsen-tüüpi, kannatab omaaegsete rallimeeste jutu järgi kuni 100 hj mootorit, 1000.-
rustang@kuku.ee
rustang@kuku.ee
-
nnivamees66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
- Asukoht: pealinn
- Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td
paluks tel numbritAlgselt postitas: rustang
Veneaegne Kadrina EPT dirfiplokk Lada sillale, Torsen-tüüpi, kannatab omaaegsete rallimeeste jutu järgi kuni 100 hj mootorit, 1000.-
rustang@kuku.ee
olen konsulteerinud ühe omaaegse rallimehega, kes samuti rakvere kandis tegutses. tema jutu järgi oli kadrina torsen-differ pmst. siis piiratud libisemisega differ. st. see oskab kurvis veojõudu jagada nii, et mõlemad rattad veavad, kuid vastavalt kurvile erineva jõuga. "labane" plokkdiffer laseb ju näiteks asfaldil kurvi läbides ühe rehvi suitsema, st. veab neid ühtemoodi 50/50 jõuga. tavalisel difril kurvis aga minumeelest üks ratas ei vea. kusjuures kadrina toode oli olnud väga kõrgekvaliteediline, läksid nagu soojad saiad ka suurele venemaale müügiks, kus sellel ajal neid veel teha ei osatud/ei tehtud.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
rrustang
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 11 Aug 2008 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Escort Mk1
- Kontakt:
Ülekande hammasrattapaar tuleb sinna ise külge panna, see on vaid diferentsiaal. Kui interneti otsimootorisse "torsen" tippida siis saab tuhandeid vasteid ja kirjeldusi, kuidas see töötab.
Välja näeb umbes niisugune:
http://www.miata.net/garage/Torsen-T1.jpg
Kui arvestada, et neid toodeti viimati kuskil 25 aastat tagasi, siis uut ei ole pakkuda kuid see tundub olevat veel kasutuskõlbulik.
Telefoninummõr on profiilis olemas.
Välja näeb umbes niisugune:
http://www.miata.net/garage/Torsen-T1.jpg
Kui arvestada, et neid toodeti viimati kuskil 25 aastat tagasi, siis uut ei ole pakkuda kuid see tundub olevat veel kasutuskõlbulik.
Telefoninummõr on profiilis olemas.
see juba mehe jutt;)Algselt postitas: rustang
Hetkeseisuga on differ lubatud Eesti Tehnikaspordi Muuseumile, kus on selle igati loogiline koht.
tuleb säilitada, mida säilitada veel annab...
Kadrinast jah veel niipalju, et 90-te keskpaigast hakkas kvaliteet langema, kuna pingid hakkasid väsima, samamoodi ka mehed/naised(loe: palka netu, nu vodku budet):sein