M: Kadrina plokkdiffer

M: Kadrina plokkdiffer

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Vasta
r
rustang
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 11 Aug 2008 16:48
Asukoht: Tallinn
Autod: Escort Mk1
Kontakt:

M: Kadrina plokkdiffer

Postitus Postitas rustang »

Veneaegne Kadrina EPT dirfiplokk Lada sillale, Torsen-tüüpi, kannatab omaaegsete rallimeeste jutu järgi kuni 100 hj mootorit, 1000.-

rustang@kuku.ee
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Vabandage mu teadmatust, kuid inimene ei pidavat teada saama kui ta ei küsi...Et misasi see Torsen selline on...temast kirjutatakse ja räägitakse, kuid ei midagi väga selgitavat?

PuZuP @ natuke ebatark Torseni kohapealt :lol
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
c
chp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
Asukoht: Tallinn
Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük

Postitus Postitas chp »

hmm...mis ülekandega tegu võiks olla...võib-olla kannataks isegi Nivale alla kruttida :D
n
nivamees66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 192
Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
Asukoht: pealinn
Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td

Postitus Postitas nivamees66 »

Algselt postitas: rustang
Veneaegne Kadrina EPT dirfiplokk Lada sillale, Torsen-tüüpi, kannatab omaaegsete rallimeeste jutu järgi kuni 100 hj mootorit, 1000.-

rustang@kuku.ee
paluks tel numbrit
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

olen konsulteerinud ühe omaaegse rallimehega, kes samuti rakvere kandis tegutses. tema jutu järgi oli kadrina torsen-differ pmst. siis piiratud libisemisega differ. st. see oskab kurvis veojõudu jagada nii, et mõlemad rattad veavad, kuid vastavalt kurvile erineva jõuga. "labane" plokkdiffer laseb ju näiteks asfaldil kurvi läbides ühe rehvi suitsema, st. veab neid ühtemoodi 50/50 jõuga. tavalisel difril kurvis aga minumeelest üks ratas ei vea. kusjuures kadrina toode oli olnud väga kõrgekvaliteediline, läksid nagu soojad saiad ka suurele venemaale müügiks, kus sellel ajal neid veel teha ei osatud/ei tehtud.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Olen ise ka ühte omanud ja sõitnud,aga viimases lõpus nad küll erilised vastupidavusega silma ei paistnud.Ja läbi libisevus seisnes tigu hammasratastes,mingeid kettaid seal ei ole.
56506878
r
rustang
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 11 Aug 2008 16:48
Asukoht: Tallinn
Autod: Escort Mk1
Kontakt:

Postitus Postitas rustang »

Ülekande hammasrattapaar tuleb sinna ise külge panna, see on vaid diferentsiaal. Kui interneti otsimootorisse "torsen" tippida siis saab tuhandeid vasteid ja kirjeldusi, kuidas see töötab.
Välja näeb umbes niisugune:
http://www.miata.net/garage/Torsen-T1.jpg

Kui arvestada, et neid toodeti viimati kuskil 25 aastat tagasi, siis uut ei ole pakkuda kuid see tundub olevat veel kasutuskõlbulik.

Telefoninummõr on profiilis olemas.
r
rustang
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 11 Aug 2008 16:48
Asukoht: Tallinn
Autod: Escort Mk1
Kontakt:

Postitus Postitas rustang »

Hetkeseisuga on differ lubatud Eesti Tehnikaspordi Muuseumile, kus on selle igati loogiline koht.
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: rustang
Hetkeseisuga on differ lubatud Eesti Tehnikaspordi Muuseumile, kus on selle igati loogiline koht.
see juba mehe jutt;)
tuleb säilitada, mida säilitada veel annab...


Kadrinast jah veel niipalju, et 90-te keskpaigast hakkas kvaliteet langema, kuna pingid hakkasid väsima, samamoodi ka mehed/naised(loe: palka netu, nu vodku budet):sein
Vasta