Õõtshoobadest.

Õõtshoobadest.

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
itimees8
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 17 Dets 2012 14:57

Õõtshoobadest.

#1

Postitus Postitas itimees8 » 09 Jaan 2018 21:11

Tere

Proovin aru saada nn tuuning õõtshoobadest.
Kuna originaalidel puksid pehmed, siis sai vaadatud erinevaid tuuning varjante.
Kas keegi oskab seletada mis nende erinevus on originaalidega.
Kas nendega jääb ära sillatala ringilõikamise vajadus?
Esmapilgul jäid silma näiteks sellised
https://stinger-shop.ru/catalog/rychagi-perednej-zadnej-podveski-vaz-2101-07/rychagi-treugolnye-2101-s-1-kross-r/
Kasutusala enamasti jääl.

Tänud ette.

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 191
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: Õõtshoobadest.

#2

Postitus Postitas RRisto » 10 Jaan 2018 10:39

Need vb vähe korralikumad isegi - https://turbotema.ru/catalog/rychagi-21 ... ovykh-s-b/

Aga vajavad ka 10-15mm sillakinnituste etteviimist, et saada u. 7kraadine järeljooks.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1113
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

Re: Õõtshoobadest.

#3

Postitus Postitas VäikeMägilane » 10 Jaan 2018 16:00

RRisto kirjutas:Need vb vähe korralikumad isegi - https://turbotema.ru/catalog/rychagi-21 ... ovykh-s-b/

Aga vajavad ka 10-15mm sillakinnituste etteviimist, et saada u. 7kraadine järeljooks.


Vahe on enamjaolt nendel toruõõtsadel selles, et STD vedrustusega kokku ei passi ükski (va. Risto viidatud "Niva" õõtsad). Vajavad kõik minim. 40-50mm madaldust (selleks et rattakalle uuesti normaalseks/paika saada).
Sillatala, järeljooksu suurendamiseks, nendel variantidel etteviima ei peaks.

Esimesel variandil suureneb rööbe 20, teisel "Niva" variandil 120mm (Et saada pikikallet/järeljooksu rohkem kui 5-6, tuleb sellel variandil silla tala etteviia nagu öeldi).

Lisaks on enamikul neist esiveoliste stabikakinnituslahendused ning osadel ka rattakalde reguleerimine ülemisest õõtsast (nagu selle esimese variandi puhul pildilt näha).
Festina lente!

v2ikek8lm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 18 Mai 2016 16:25
Asukoht: Tartumaa, Tartu
Autod: Vaz 21063

Re: Õõtshoobadest.

#4

Postitus Postitas v2ikek8lm » 10 Jaan 2018 19:03

Mul endal ka stingeri ringraja toruõõtsad ja jääradasid sõitmas enamasti. Mõte on isegi tava õõtsad tagasi panna, pöörderaadius autol väiksem. Linnas suht ebamugav oli parklas parkida ja rool raske. Stendis jäi külgkalle ka 2 deg lähedale, kuna auto eelnevalt osalenud mingis õnnetuses, siis ei saanud kallet väiksemaks viia. Seda ei teagi kas õõtsad erinevad või autokerel miskit paigast. Jäärajal mingit eelist nad küll ei anna ja jebimist on ükskõik mis toruõõtsad valid.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1113
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

Re: Õõtshoobadest.

#5

Postitus Postitas VäikeMägilane » 10 Jaan 2018 19:13

Oma kere diagonaalid pead üle KT-ma ikka ennem.
No mõned eksemplarid on suht kenad olnud ja probleeme pole. Odavama otsa asjadega olen kuulnud jamasid olevat.
Peab lihtsalt valima parema/tugevama variandi ja lootma, et sirge silma päeval on kokku keevitatud.

Sõita on kannatab, kui lased auto 50-70mm alla, jäärajal/asflati peal suht hea tegelt.
Festina lente!

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: Õõtshoobadest.

#6

Postitus Postitas Hulkur » 10 Jaan 2018 20:16

RRisto kirjutas:Need vb vähe korralikumad isegi - https://turbotema.ru/catalog/rychagi-21 ... ovykh-s-b/

Aga vajavad ka 10-15mm sillakinnituste etteviimist, et saada u. 7kraadine järeljooks.




Konstruktsioonilt on minusilmis need ühed parimad.... Nende õõtsadega saab eest vedrustuse käigu kah päris rahuldavaks... (lada tüüphäda, et tagarattal käiku rohkem kui ees)

Konstruktor on mõelnud head tugevad asjad välja.... kõik nõrgad sõlmed on üle tehtud...
Originaalvedrust muidugi enam ei piisa.. jõuõlg on palju pikem ja vedrule on rohkem ruumi jäetud....


Aga, et auto keerama saada..... on omaette ooper.

Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 640
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Re: Õõtshoobadest.

#7

Postitus Postitas kristjan92 » 10 Jaan 2018 20:33

Minul turuõõtsad kasutusel. Sillatala ei puutunud vaid tellisin sellised õõtsad. Sillastendis sai ka hea (kerge camber negatiivne jäätud sihilikult). Minule meeldib ja sobib ning pöörab.
viewtopic.php?f=10&t=6876&start=40
IMG_7675.JPG
Summercamp kiire vigur
IMG_7675.JPG (66.61 KiB) Vaadatud 315 korda
Tehnika lolli käes on vanaraud!

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: Õõtshoobadest.

#8

Postitus Postitas Hulkur » 11 Jaan 2018 20:56

kristjan92 kirjutas:Minul turuõõtsad kasutusel. Sillatala ei puutunud vaid tellisin sellised õõtsad. Sillastendis sai ka hea (kerge camber negatiivne jäätud sihilikult). Minule meeldib ja sobib ning pöörab.
viewtopic.php?f=10&t=6876&start=40
IMG_7675.JPG



Eks toruõõtsal ja toruõõtsal on vahe...

Driftikad ja street use.... on ikkagi suhteliselt peened võrreldes nende rally õõtsadega...

Ralli õõtsaga saab ikka mõnusa vedrustuse käigu ette.... seda muidugi koos õige amordiga.... Ämbrijagu on miinuseid ka.... aga need on juba kohe-kohe välja ravitud.... :lol:

Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 640
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Re: Õõtshoobadest.

#9

Postitus Postitas kristjan92 » 12 Jaan 2018 10:10

Minu õõtsad on nii tehtud ,et ei peaks viima esisilla tala ette ja üles (Kirjeldus peal oli Drift light).

Hulkur mis miinused hetkel on ja kuidas sa neid ravid?
Tehnika lolli käes on vanaraud!

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: Õõtshoobadest.

#10

Postitus Postitas Hulkur » 12 Jaan 2018 13:15

kristjan92 kirjutas:Minu õõtsad on nii tehtud ,et ei peaks viima esisilla tala ette ja üles (Kirjeldus peal oli Drift light).

Hulkur mis miinused hetkel on ja kuidas sa neid ravid?



Ütleme nii, et geomeetriaga... ja ruumiga.. :)

Paar päeva olen tegelenud... ja paar läheb veel..
Kontroll mõõtmised 3D sillastendiga.


Mine “Rallisport”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist