Klassiku käigukasti tala/padi
Klassiku käigukasti tala/padi
Klassiku käigukasti tala/padi
Nagu teada, siis klassiku käigukasti padi on suhteliselt pehme ja mitte just kõige vastupidavam detail. (vähemalt minu kogemuse põhjal).
Siis milliseid lahendusi olete näinud/kasutanud teie?
Ühe variandina oleme pannud paksu transportöörlindi jupi lisaks. Ehk sai lõigatud sälk sisse, kust läheb kkasti poolne kinnitus läbi ja lint jääb tala ning kkasti vahele, et tekitada lisa jäikust ning vähendada originaal padja koormust.
Siis milliseid lahendusi olete näinud/kasutanud teie?
Ühe variandina oleme pannud paksu transportöörlindi jupi lisaks. Ehk sai lõigatud sälk sisse, kust läheb kkasti poolne kinnitus läbi ja lint jääb tala ning kkasti vahele, et tekitada lisa jäikust ning vähendada originaal padja koormust.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Tiidu rallikrossi massinale läks selline külge:
http://tuningsport.ru/catalog/podveska- ... enchataya/
Võistluste käigus on seda remonditud(talale on tulnud praod sisse) ja praegugi on see remondi ootel(üks kastikülge kinnituva osa kõrv on katki)...
http://tuningsport.ru/catalog/podveska- ... enchataya/
Võistluste käigus on seda remonditud(talale on tulnud praod sisse) ja praegugi on see remondi ootel(üks kastikülge kinnituva osa kõrv on katki)...
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Minul paigaldatud Niva 2121 käigukasti padi. Selline nagu alloleval lingil. Sellejaoks teistsugust tala ka vaja. Pead ei anna aga talapidi vist ka ümberkeevitama. Loodan lähiajal mingid pildid ka lisada.
www.avtoall.ru/podushka_vaz_2121_kpp_brt-002232/
www.avtoall.ru/podushka_vaz_2121_kpp_brt-002232/