1. leht 1-st

Klassiku käigukasti tala/padi

Postitatud: 23 Jaan 2017 11:53
Postitas reiner
Nagu teada, siis klassiku käigukasti padi on suhteliselt pehme ja mitte just kõige vastupidavam detail. (vähemalt minu kogemuse põhjal).
Siis milliseid lahendusi olete näinud/kasutanud teie?

Ühe variandina oleme pannud paksu transportöörlindi jupi lisaks. Ehk sai lõigatud sälk sisse, kust läheb kkasti poolne kinnitus läbi ja lint jääb tala ning kkasti vahele, et tekitada lisa jäikust ning vähendada originaal padja koormust.

Postitatud: 23 Jaan 2017 12:37
Postitas hendu
Tiidu rallikrossi massinale läks selline külge:
http://tuningsport.ru/catalog/podveska- ... enchataya/

Võistluste käigus on seda remonditud(talale on tulnud praod sisse) ja praegugi on see remondi ootel(üks kastikülge kinnituva osa kõrv on katki)...

Postitatud: 23 Jaan 2017 21:24
Postitas Hulkur
Soovitaks teha ise sarnase kinnituse nagu eelnevalt pakutud.. Kuid võiks kasutada veidi elastsemat materjali. Kasutada tagumist amordipuksi näiteks.. Eelnevalt kirjutatud vead ongi liiga jäigast padjast(poly). Vibratsioon lihtsalt teeb oma tööd.

Postitatud: 23 Jaan 2017 22:45
Postitas VäikeMägilane
selle vene imega pead lihtsalt lõpuni minema ja järgmise nõrga koha ää tugevdama ja ongi kõik.

ennemuiste kui polüuretaani ei tuntud ENSVs, tugevdati tala ära ning vahetati puksi tihedamalt, kasvõi iga kord peale rallit, olenevalt puksi kvaliteedist.

Postitatud: 23 Jaan 2017 22:54
Postitas Walter
arvestades asja hinda ei hakkas ma yltse mõtlema selle isetegemisest. Ja no eks ta on ikka KORRALIKULT vatti mul seal saanud ka. :cool: Arvan et need vigatused mis mul sinna tekkisid ei ole ainult vibratsioonist.

Postitatud: 24 Jaan 2017 19:29
Postitas OliverO
Minul paigaldatud Niva 2121 käigukasti padi. Selline nagu alloleval lingil. Sellejaoks teistsugust tala ka vaja. Pead ei anna aga talapidi vist ka ümberkeevitama. Loodan lähiajal mingid pildid ka lisada.

www.avtoall.ru/podushka_vaz_2121_kpp_brt-002232/