Klassiku käigukasti tala/padi

Klassiku käigukasti tala/padi

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

Klassiku käigukasti tala/padi

#1

Postitus Postitas reiner » 23 Jaan 2017 11:53

Nagu teada, siis klassiku käigukasti padi on suhteliselt pehme ja mitte just kõige vastupidavam detail. (vähemalt minu kogemuse põhjal).
Siis milliseid lahendusi olete näinud/kasutanud teie?

Ühe variandina oleme pannud paksu transportöörlindi jupi lisaks. Ehk sai lõigatud sälk sisse, kust läheb kkasti poolne kinnitus läbi ja lint jääb tala ning kkasti vahele, et tekitada lisa jäikust ning vähendada originaal padja koormust.
Lower your standards and you'll never be disappointed!

hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 283
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

#2

Postitus Postitas hendu » 23 Jaan 2017 12:37

Tiidu rallikrossi massinale läks selline külge:
http://tuningsport.ru/catalog/podveska- ... enchataya/

Võistluste käigus on seda remonditud(talale on tulnud praod sisse) ja praegugi on see remondi ootel(üks kastikülge kinnituva osa kõrv on katki)...

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 614
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#3

Postitus Postitas Hulkur » 23 Jaan 2017 21:24

Soovitaks teha ise sarnase kinnituse nagu eelnevalt pakutud.. Kuid võiks kasutada veidi elastsemat materjali. Kasutada tagumist amordipuksi näiteks.. Eelnevalt kirjutatud vead ongi liiga jäigast padjast(poly). Vibratsioon lihtsalt teeb oma tööd.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#4

Postitus Postitas VäikeMägilane » 23 Jaan 2017 22:45

selle vene imega pead lihtsalt lõpuni minema ja järgmise nõrga koha ää tugevdama ja ongi kõik.

ennemuiste kui polüuretaani ei tuntud ENSVs, tugevdati tala ära ning vahetati puksi tihedamalt, kasvõi iga kord peale rallit, olenevalt puksi kvaliteedist.
Festina lente!

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 488
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#5

Postitus Postitas Walter » 23 Jaan 2017 22:54

arvestades asja hinda ei hakkas ma yltse mõtlema selle isetegemisest. Ja no eks ta on ikka KORRALIKULT vatti mul seal saanud ka. :cool: Arvan et need vigatused mis mul sinna tekkisid ei ole ainult vibratsioonist.
MännikuLaiali.

Kasutaja avatar
OliverO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 24 Nov 2012 21:30
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2103

#6

Postitus Postitas OliverO » 24 Jaan 2017 19:29

Minul paigaldatud Niva 2121 käigukasti padi. Selline nagu alloleval lingil. Sellejaoks teistsugust tala ka vaja. Pead ei anna aga talapidi vist ka ümberkeevitama. Loodan lähiajal mingid pildid ka lisada.

www.avtoall.ru/podushka_vaz_2121_kpp_brt-002232/


Mine “Rallisport”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist