6. leht 9-st

Postitatud: 21 Apr 2005 16:29
Postitas skahar
Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: Daastar
Võibolla on küsimus vales kohas,,aga ei osanud seda kuhugile mujale ka toppida. Nimelt on võimalus saada 09 odavalt,, muidu tänavaautoks,,aga siit nüüd ka küsimus: kas 09'st on mõtet rallikat teha, palju tema kaaluvahe 08 ga on?
09 pole hea varjant ma arvan:rolleyes
Kui vähegi võimalik proovi ikka 08 leida;)
AGA vot...põhjendage jah...te kuramuse kaheksad:spin...miks ei saa üheksast autot!??

heh...miks subaru loobus kupeest ja jätkas neljauksega!?

Postitatud: 22 Apr 2005 14:17
Postitas Daastar
Peakski tegema asja ära,,ja proovima 09 st rallika teha,,,muidugi siis kui suuremal hulgal raha on koos,,kuigi 08 kere pidi olema tugevam.Aga kui 09 tagumised uksed kinni keevitada, ja osa keredetaile teha klaasplastist,,siis saaks ju enam vähem 08- ga võrdse auto?

Postitatud: 22 Apr 2005 20:29
Postitas Jan
Algselt postitas: Daastar
Peakski tegema asja ära,,ja proovima 09 st rallika teha,,,muidugi siis kui suuremal hulgal raha on koos,,kuigi 08 kere pidi olema tugevam.Aga kui 09 tagumised uksed kinni keevitada, ja osa keredetaile teha klaasplastist,,siis saaks ju enam vähem 08- ga võrdse auto?
Ja selle kõige mõte oleks?

Postitatud: 23 Apr 2005 00:18
Postitas Daastar
Mõte oleks see, et tõestada, et 09-st saab ka rallika

Postitatud: 26 Apr 2005 08:33
Postitas olaaf
Mõned küsimused oleks meie ralliradadel kihutajatele:
Nimelt mismoodi see rahvaralli täpselt toimib?
kas iga mees võib igale sõidule eelregistreerida ja sõita?
millised tehnonõuded on autole (stokk vähe järeleaidatud 1,6)?
mida ja kustkohast tegema / ajama peaks hakkama et sügisel ka mõnel sõidul osaleda - eesmärgiks pole kindlasti võitmine?
uurisin ralli.ee -d aga seal nagu mingit sellist infot polnud :( või olin ma siis pime :D (tõenäolisem)


ette tänades
'olku

Postitatud: 26 Apr 2005 09:58
Postitas jack09
Ei hakka ringi jutustama tehnilist....
http://www.auto.ee/sport/rahvaralli/rr_tehniline.html - seal kogu inf.

Rahvarallile regemine toimub www.rally.ee , põhimõtteliselt ei tohiks regamist maha magada , sest kohad täituvad 1-2päevaga. Kui on õnnestunud regamine, siis tuleb tasuda sihtotstarbeline annetus korraldajatele, sellega regamise pool OK. Ning järgmiseks tuleb ilmuda tehnilisse määratud kuupäeval, kui seal OK, ostad võistlejakaardid(350eek/nägu) ning annad mõned allkirjad. Saad rajalegendi ning lähed oma legendi kirjutama. Järgmiseks ongi start!

Postitatud: 02 Mai 2005 12:18
Postitas skahar
Küsimus siis tagaveoliste ladade pihta...et mis margi jahutus radiaatorit kasutate ja mis materjalist!?
või saab ka lääne oma aretada jne...

kuna pidevalt endal keeb see süda, siis äkki pakkuda ka lahendust!?

Postitatud: 02 Mai 2005 13:05
Postitas serbin
Algselt postitas: skahar
Küsimus siis tagaveoliste ladade pihta...et mis margi jahutus radiaatorit kasutate ja mis materjalist!?
või saab ka lääne oma aretada jne...

kuna pidevalt endal keeb see süda, siis äkki pakkuda ka lahendust!?
niva vask radikas

Postitatud: 02 Mai 2005 15:10
Postitas olaaf
Algselt postitas: skahar
Küsimus siis tagaveoliste ladade pihta...et mis margi jahutus radiaatorit kasutate ja mis materjalist!?
või saab ka lääne oma aretada jne...

kuna pidevalt endal keeb see süda, siis äkki pakkuda ka lahendust!?
ehk peitub osa lahendusest õiges küttesegus ning süütemomendis + katlakivi eemaldi :)

Postitatud: 03 Mai 2005 19:33
Postitas ivar
Algselt postitas: olaaf
Algselt postitas: skahar
Küsimus siis tagaveoliste ladade pihta...et mis margi jahutus radiaatorit kasutate ja mis materjalist!?
või saab ka lääne oma aretada jne...

kuna pidevalt endal keeb see süda, siis äkki pakkuda ka lahendust!?
ehk peitub osa lahendusest õiges küttesegus ning süütemomendis + katlakivi eemaldi :)
Kipun ka nõustuma, viimati kui sõitmas käisin oli juba õues ca 16-18 kraadi sooja
ja umbes 10-15 ringiga Kulbilohus mul seier üle 80 küll ei läinud. Orig. 01 või 03 vaskradikas, termostaat ja 4 labaga rihmaga vent. Kas mitte kunagi Rainer Aus ka ei öelnud siin foorumis, et tal originaal jahutus.

Postitatud: 03 Mai 2005 20:38
Postitas motamees
Rääkisin ühe ex rallimehega juttu.
Tema väitis, et alumiinium radikas ei kõlba kohe mitte. Nad olid ehitamise käigus pannud omale Al radika kerguse pärast. Kaks korda suutsid mootori praadi teha enne, kui taipasid vaskradika panna. Peale seda kõik OK.
Al radikas oli täitsa uus.

Postitatud: 03 Mai 2005 21:34
Postitas skahar
Algselt postitas: motamees
Rääkisin ühe ex rallimehega juttu.
Tema väitis, et alumiinium radikas ei kõlba kohe mitte. Nad olid ehitamise käigus pannud omale Al radika kerguse pärast. Kaks korda suutsid mootori praadi teha enne, kui taipasid vaskradika panna. Peale seda kõik OK.
Al radikas oli täitsa uus.
mul oligi vask...ja veel lisa vent jne...ühesõnaga ei usu et siin originaalist piisab...see jutt tundub niisamajutuna...
kui sul on 1600-st ladast võetud originaalist 3 KORDA rohkem hj-de, siis ei ole loogiline, et lada insenerid panid juba tehases ladale 3 korda suurema läbilaskega jahutuse.... ei muidugi kui surve aste miskine 10.... 10,5 on, siis pole häda neid 100hj VFTS'e ennegi olnud, mis vaata et hullemad originaalistki, kuid kui sul surveaste on juba 11 ja edasi, siis ei maksa ajada juttu originaalsusest:spin

sõitke ladaga ~30km metsavahet nii et pöörded alla 5000 ei lähe....usun et väike mulin juba dosooli potskas sees;)


ise arvan, ja olen ka näinud mingeid kummalisi radikaid ees olevat...on ka alusid aga kuidagi õhemad ja laiemad...seega ikka õigetel masinatel on asi lääne asjadega lahendatud!?

muidugi ise kahtlustan seda radika ja plokikaane vahelist kõrguse suhet....ja ka veepumpa näiteks!? selle suutlikuses.


et pakkuge edasi ja parandage kui ma siin miskit pada olen ajanud:rolleyes

PS: läks keema isegi siis kui termostaat oli sund puhkusel(suur ring kogu aeg)

Postitatud: 03 Mai 2005 21:40
Postitas serbin
Algselt postitas: motamees
Rääkisin ühe ex rallimehega juttu.
Tema väitis, et alumiinium radikas ei kõlba kohe mitte. Nad olid ehitamise käigus pannud omale Al radika kerguse pärast. Kaks korda suutsid mootori praadi teha enne, kui taipasid vaskradika panna. Peale seda kõik OK.
Al radikas oli täitsa uus.
soovitati ka mulle vask radikat..al. pidi pask olema..
paigaldasin ka omale niva vask radika..keemiaga läbipesu...mingi lääne auto elektriline vent...uus termostaat ja probleemi pole....nii talvel kui nüüd hiljuti taalis seier ilusti karva võrra üle 90..ahjaa..rihmaratas väntvõlli otsas on ka ise treitud alumiiniumist..väiksem kui originaal
ivarile ütleks et 80 on natuke vähe mootori tervise seisukohalt...äkki termostaat ei sulgu korralikult

NB! lada termostaadid kipuvad pärast pikemat seismist kinni jääma

Postitatud: 03 Mai 2005 22:05
Postitas Moss
Algselt postitas: motamees
Rääkisin ühe ex rallimehega juttu.
Tema väitis, et alumiinium radikas ei kõlba kohe mitte. Nad olid ehitamise käigus pannud omale Al radika kerguse pärast. Kaks korda suutsid mootori praadi teha enne, kui taipasid vaskradika panna. Peale seda kõik OK.
Al radikas oli täitsa uus.
Sama rääkis ka T.Sulger, kes 2105ga kunagi Super1600't sõitis. Täitsa uus Al radikas ei jahutanud ära, vahetati see 3kg raskema vaskradika vastu ja probleemid kadusid.

Kapotialust saab jahedamaks ka näiteks kapoti sisse avade lõikamise läbi (WRC masinad, Mitsu Evod juba tehasest tulles jne).

Kas mitte tavaline vesi ei peaks jahutamisega paremini toime tulema kui tosool?

Postitatud: 04 Mai 2005 09:31
Postitas rustang
Ma ise kasutan samuti Lada vaskradikat, jahutas Sierralt pärit 2-liitrise kone ilusti ära. Soome ralli.net foorumist käis ka läbi, et sealse F-rühma 2-liitrised Escordid sõidavad tihtipeale Lada radikaga kuna olla hea ja odav ning jahutusest piisab.

Postitatud: 04 Mai 2005 12:55
Postitas motamees
Algselt postitas: skahar

PS: läks keema isegi siis kui termostaat oli sund puhkusel(suur ring kogu aeg)
Termostaat sulgeb vedeliku kuumenedes väikse ringvoolu (ja avab muidugi suure).
Kui Klapp seest tühjaks visata, siis on mõlemad ringid lahti ja jahutus halvem.

Postitatud: 04 Mai 2005 16:24
Postitas matu6
äkki räägiks nüüd väheke krossiauto vedrustusest. ette peaks panema topelt stabikad aga mis vedrud ja amordid ? samas mida teha tagaotsaga?
ja milline peaks ültse olema rallikrossiauto vedrustus kas jäik pehme?

Postitatud: 04 Mai 2005 17:22
Postitas skahar
Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: skahar

PS: läks keema isegi siis kui termostaat oli sund puhkusel(suur ring kogu aeg)
Termostaat sulgeb vedeliku kuumenedes väikse ringvoolu (ja avab muidugi suure).
Kui Klapp seest tühjaks visata, siis on mõlemad ringid lahti ja jahutus halvem.
eee ei, sund puhkus tähendas seda, et seda termoregulaatorit mul ei olegi....kogu aeg AINULT suur ring jne.
õhuavad need rallis tihti ei aita, sest kiirused on ebaühtlased ja tihti läheb asi alles kontrollpunktis stardis keema! siis kui asi seisab ju! seega, kas radikas sitt või ei suuda pump vett ringi käijata...aga juhin tähelepanu ka radika ja plokikaane vahelistele kõrgustele...siin on ka konks sees, sest ladal kipub see radika ülemine ots maru klõrgele...et äkki radikat allapoole viia!?
ok, tuleb siis uus vask otsida ja ka korralik termokas aga mis margi siis....nivast piisab!? krt mitte ei taha usku....

Postitatud: 05 Mai 2005 21:27
Postitas Tegija
Kas mitte tavaline vesi ei peaks jahutamisega paremini toime tulema kui tosool? [/quote]

Tuleb küll aga ta saab veepumba tihendist kah rutem jagu.

Postitatud: 06 Mai 2005 09:03
Postitas skahar
Algselt postitas: Tegija
Kas mitte tavaline vesi ei peaks jahutamisega paremini toime tulema kui tosool?
Tuleb küll aga ta saab veepumba tihendist kah rutem jagu. [/quote]

jah vesi on suvel parem küll, aga talvel ilmselt mitte...