Autode ja avariide arvu muutus 40 aasta jooksul

Autode ja avariide arvu muutus 40 aasta jooksul

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Vasta
v
Veiko_
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 25 Aug 2011 18:08

Autode ja avariide arvu muutus 40 aasta jooksul

Postitus Postitas Veiko_ »

Sattusin lugema "Sõiduauto Žiguli" 1975. a. välja antud raamatut, kus öeldi, et 1974. a. Eestis oli 57 000 eraautot (sh. üle 15 000 Žiguli) ning eraautode juhtide süü tõttu juhtus 522 liiklusõnnetust (nendest 252 Žiguli juhtide süül), hukkunuid 33.
2014. a. seisuga oli meil 653 000 sõiduautot ehk jämedalt öeldes 10x rohkem. Samas liiklusõnnetusi 1430 (seal hulgas peaks olema ka veokite, busside, mootorrataste jms-ga toimunud õnnetused, mitte ainult eraautodega, nagu 1974. a. statistikas), hukkunuid 78. Seega kuigi sõiduautosid on 10x rohkem, on liiklusõnnetusi vaid 2,7 x rohkem ning surmaga lõppevaid õnnetusi 2,4 x rohkem.

Ja muuses, ärge unustage seda:

Pilt
:D
k
kunn24
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 07 Juun 2017 18:44
Autod: ex 21011, 2108, 2103, 2105

Re: Autode ja avariide arvu muutus 40 aasta jooksul

Postitus Postitas kunn24 »

Hukkunute arvus on esitamata jäetud, et Žigulide kõrgajal 91 oli meil surmajuhtumeid 491 http://dspace.ut.ee/bitstream/handle/10 ... jelena.pdf lk 14. Selles mõttes tuleb õnne tänada, et see nende epopöa läbi sai. Julgen väita, et 4-kandiline (ka 08, 09) lada oli liiklusõnnetuses 10x ohtlikum asi (ja võis sattuda sinna ka mitu korda sagedamini), kui tänapäevane auto. R.I.P.
Vasta