K: Küsimus 2105

K: Küsimus 2105

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Vasta
h
husta
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 09 Mär 2010 20:15
Asukoht: läänemaa
Autod: Huvitav foorum!

K: Küsimus 2105

Postitus Postitas husta »

Kuna selle laadse tehnikaga pole varem kokkupuudet olnud küsiks asjaosaliste käest väheke nõu.
Nimelt tekkis huvi soetada talve nautimiseks säärane sõiduk nagu 1.3 motoga 05, siiski tekib peas nii mõnigi küsimus tehnilise koha pealt. Nii palju kui aru olen saanud siis rihmaga mootor, mis vist väga palju paarutamist ei kannata...?... Jõudlus ei oska hinnata pole proovinud....

Ehk ühesõnaga sooviks 05-e omanikelt arvustusi nii masina tehnilise vastupidavuse, kui ka muude asjade kohapealt.
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

Osta ära ja naudi! :P

Ilusaid pühi :)
h
humparts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
Asukoht: Tartu/Viljandi
Autod: 21053 ja a4 b6
Kontakt:

Postitus Postitas humparts »

See rihmaga mootor kannatab valu küll. Üks hooaeg sõitsin isegi sellisega lumerada ja ei juhtund miskit.
Korras mootor elab palju üle vigane, aga mitte. Eks hoolt pead ikka kandma
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Rihmaga 05 mootoriga on minul väga negatiivne kogemus. Rohkem sellist asja majja ei taha.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

20 000 km viimase viie aasta jooksul piinanud, lõhkunud, paarutanud. Korra lahti võtnud, tõdenud viisakat seisukorda ja edasi paugutanud. Kannatab muretult pöördeid, ilma et peaks kartma kolvi ja klapi kokku saamist (ka rihma purunemisel - uus peale ja edasi). Jõudluselt on samaväärne ketiga 1300 mootoriga. Kui klapid suudad ilusti ära reguleerida, saab hea vaikse mootori. Ainuke häda on viimasel ajal rihmaga mootori spetsiifiliste juppidega - rihmarattad (?), al. klapikambrikaas, õlifiltri jalg, karteripõhi - neid kaubandusvõrgus väga ei liigu, kuskilt kuurinurgast saab veel.

Mina soovitan :lol
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Vasta