2103.
kuskilt vanaema kapist leidsin hiljuti
välismaise (vist saksa) ajakirja aastast 1974 või nii, kus olid sees 01, 02 ja 03 värviliste piltidega reklaamid.
03 on ikka parim ja just seda originaal oranzikat tooni.
Eelistatuim on ikkagi 2106, sest mo arust ikka ilusaim see - eriti veel punane...esiveoliste kohapealt niipalju veel, et tagavedu on talvel ÜLETAMATU...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Originaali postitas RS Racing
Mis sääl ikka käänata, mina ei saa jälle tagaveolistest aru, jääpeal näiteks sõidab pe....e alt ära jube lihtsalt, esiveolisega aga teed mis tahad
no esivedu on jah lihtne, anna gaasi ja hoia rooli otse, kuid kui ikka võidusõita.....peab ikka teadma kuda to libisemise ja rooli/gaasi/pidurite mäng koos töötab. Ehe näide oli Urmo Aava ja M.Märtini sõitmine samaaridega.... sest nende vahe teiste taoliste ees oli MÄE kõrgune.... tänapäeval on ikkagi Puškad veel ees....no nii nibin-nabin noh:)
Minul meelidib ülekoike ikke 05 vääga mõnus auto .07 on ka hia aga tal on liiga palju s***a sisse pandud.Muidugi kui võtta tehnilise poole pealt siis pidi 06 olema koige vastupidavam .
2101 on kahtlemata kõige ilusam ja toredam six aga kui kui praktilise poole pealt vaadata siis 02 mahutab palju rohkem õlut nii et minu hääl läheb raud polt kindlalt 2102-le kui veel 1.6 syda sisse tahokas armaturile ja ette uued istmed mis tagant sisse sõidu korral selga ära ei murra siis yle 2kopikase ei olemiski
Huvitav küll- parim auto on 01, aga ikkagi 06-e mootorit vaja.Mis teil siis terve 06 vastu on?Sääl ju veel hea käigukast ja sild ja muidu ka hea pehme.Mul omal 07, kunagi oli 061.Mõlemad head riistad, aga 07 ikka mugavam ja kiirem ka.PS.Kui sapakale 06-e mootor panna oleks ka vinge riist.