Isetehtud reg. number.

Isetehtud reg. number.

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Vasta
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Isetehtud reg. number.

Postitus Postitas SexSix »

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Veider lugu.

Aga mul on varnast võtta kohe kogemused Prantsusmaalt, kus inimene tihtilugu liigub puhkusele või nädalavahetuslikule väljasõidule või kuhu-iganes oma väikese "munaga".
Nimelt on seal ju hirmus popp vedada kaasas jalgrattaid. Need kinnitatakse auto pärale paigaldatud raami(de)le.
Selliselt jalgrattaid (ikka kaks-kolm velo puntras kindlasti) vedaval masinal aga varjab kogu see paigaldatud kaardervärk reg. numbri ära. Nüüd ongi hea kodanik duubeldanud oma masina numbri. Markeriga, pintsliga, ... , no millega iganes ja teinud seda papitükile.
Keegi ei irise, keegi ei nori, et "ei vasta standardile".
Inimestel lastakse elada ja olla! Mõnus :).
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Eestis on selle jaoks kolmas reg. numbrimärk. Saad ARKist tellida.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Kui ma ei eksi, siis Eestis peaks olema see kolmas reg. märk tasuta.
Ehk kui lähed näiteks autot arvele võtma või uusi märke tellima ning autol konks järgi, siis pead lihtsalt küsima kolmandat. Just selleks otstarbeks.

Aga noh, meil siin väikse mätta otsas käib kõik läbi avalduste ning kõike peab ise teadma ja küsima...
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
Fortran
Foorumi kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
Asukoht: https://t.me/pump_upp
Autod: VAZ 21013
Kontakt:

Postitus Postitas Fortran »

Probleem tekkis tegelikult auto statsionaarse numbrimärgi osas. Seaduse järgi võib transportida suuremat tavaari niimoodi, et see ulatub auto gabariitidest väljapoole. Selge on see, et niimoodi võib see piirata nii nähtavust ja numbrimärgi kui ka tulede funktsiooni. Sellises olukorras omatehtud numbrimärgi kasutamine olukorra leevendamiseks on moraalselt vist õige. Tahaks ka loota, et seda aktsepteeritakse kui sõidukijuhi hoolsust.

Praeguses olukorras oli kutil lihtsalt valest materjalist järeletehtud numbrimärk. Otseselt ei ole küll öeldud, aga esimene numbrimärk oli vist originaalmärk. Süüdi jääb tõenäoliselt see automüüja, kes kas kaotas või rikkus märgi ja lasi teha koopia ... Huvitav, kas see on tõesti reaalselt vaeva väärt? Kümmekond eurot ja dublikaatmärgid on ametlikest kanalitest ometigi kättesaadavad.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Autoomaniku sõnul on probleem selles, et plastikust registreerimismärki on pelgalt peale vaadates väga keeruline õigest eristada. «See märk tundub selline nagu peab olema. Politsei sai plastikust märgist aimu ainult tänu sellele, et oli põhjalik kontroll pimedal ajal. Nad kõndisid taskulambiga ümber auto ja märkasid, et märgi keskelt ei jooksnud ühte joont, mis peab helendama,» lausus ta.
Miks see joon peab helendama?
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

 
SexSix kirjutas: Miks see joon peab helendama?
Sest need, koos helendavate EST-märgikestega on riiliku reg. märgi turvaelementideks.


 
Riigi Teataja kirjutas:Riiklikele registreerimismärkidele ja nende valmistamisele esitatavad nõuded

§ 5. Registreerimismärkide valmistamis- ja turvanõuded

(2) Registreerimismärkidel, välja arvatud registreerimismärgi tüüpide A9, B2, D1 ja D2 korral, tuleb kasutada spetsiaalset valgustpeegeldavat kattekihti ja suunatundlikke riigispetsiifilisi turvaembleeme „EST”.

(3) Lõikes 2 nimetatud kattekihi integraalse osana tuleb turvaelemendina kasutada kihi virtuaalset turvaniiti, mis koosneb kahest siinuselisest, horisontaalselt liikuvast ning kattuvast lainest, millest üks näib hõljuvat valgustpeegeldava kile tasapinnal ning teine, mille faas on hilisem, näib hõljuvat selle kohal.
Vasta