Pritspahtel
Pritspahtel
-
tTim
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 3
- Liitunud: 11 Jaan 2009 19:43
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: MB E320,Audi B4,Vaz 21063
Pritspahtel
Kas keegi on kokku puutund pritspahtliga. Kas tal on mingid eelised võrreldes tavalisega. Et kuids töö sellega käib?
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Pritsu pannakse peale tavalise värvipüstoliga.
Prits pahtel pole mõeldud aukude - lohkude - muhkude tasandamiseks, need tuleb ikka tavalisega teha. Pritspahtel tõmmatakse tavaliselt peale pärast pahteldamist ja kruntimist (muidugi pärast võib ka veel krunti tõmmata, ega küll küllale liiga tee) ja tema mõte on selles, et ta siluks ära sellised pisikesed ebatasasused, mida muidu ei panegi tähele, ainult pindmise, eriti läikiva värvi puhul valguse käes välja paistavad. N:kui krunt on saanud mõne koha pealt pisut paksem kui mujal, või on mingi väike liivapaberi kriibe jne. Isegi kui alusvärv on jooksnud (triibuna) siis tuleks see enne ära siluda, sest muidu läheb pritsu palju.
Sõnaga pritsuga tavalist pahtlit ei asenda, see rohkem viimase lihvi andmiseks, et silm töö peal hiljem kindlasti puhkaks.
Prits pahtel pole mõeldud aukude - lohkude - muhkude tasandamiseks, need tuleb ikka tavalisega teha. Pritspahtel tõmmatakse tavaliselt peale pärast pahteldamist ja kruntimist (muidugi pärast võib ka veel krunti tõmmata, ega küll küllale liiga tee) ja tema mõte on selles, et ta siluks ära sellised pisikesed ebatasasused, mida muidu ei panegi tähele, ainult pindmise, eriti läikiva värvi puhul valguse käes välja paistavad. N:kui krunt on saanud mõne koha pealt pisut paksem kui mujal, või on mingi väike liivapaberi kriibe jne. Isegi kui alusvärv on jooksnud (triibuna) siis tuleks see enne ära siluda, sest muidu läheb pritsu palju.
Sõnaga pritsuga tavalist pahtlit ei asenda, see rohkem viimase lihvi andmiseks, et silm töö peal hiljem kindlasti puhkaks.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?