Avasime uue kaasaegse pulbervärvi liini
Avasime uue kaasaegse pulbervärvi liini
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Avasime uue kaasaegse pulbervärvi liini
Panen ka siia foorumisse teema üles:
Teatame, et firma Lipson-Z avas uue kaasaegse metalltoodete pinnakatmise tsehhi Harjumaal Laagris.
Pakume Teile koostööd ja tagame omaltpoolt usaldusväärse, kiire ja kvaliteetse töö Teie firmale vajalike metalltoodete-detailide värvimisel.
Hetkel oleme võimelised töötlema detaile maksimaalsete mõõtudega: pikkus ? 4800 mm, laius ? 1400 mm, kõrgus ? 1935 mm. Erandkorras on võimalik ka suuremate mõõtudega detailide töötlemine, olenevalt detaili eripärasustest. Konveierliin on arvestatud detaili maksimaalse raskusega 350 kg. Eritingimustel on võimalik terve auto kere ka ahju mahutada!
Täiendava informatsiooni vajadusel ja hinna küsimustes palume ühendust võtta:
www.pulbervarv.ee
Raul Kulgevee, raul@lipson.ee , +372 52 50 475
Jaan Lipson, jaan@lipson.ee , +372 50 38 696
Täpsema asukohakaardi leiate lisatud pdf failist.
[Muudetud: 10-1-2008 Photographer]
[Muudetud: 10-1-2008 Photographer]
Teatame, et firma Lipson-Z avas uue kaasaegse metalltoodete pinnakatmise tsehhi Harjumaal Laagris.
Pakume Teile koostööd ja tagame omaltpoolt usaldusväärse, kiire ja kvaliteetse töö Teie firmale vajalike metalltoodete-detailide värvimisel.
Hetkel oleme võimelised töötlema detaile maksimaalsete mõõtudega: pikkus ? 4800 mm, laius ? 1400 mm, kõrgus ? 1935 mm. Erandkorras on võimalik ka suuremate mõõtudega detailide töötlemine, olenevalt detaili eripärasustest. Konveierliin on arvestatud detaili maksimaalse raskusega 350 kg. Eritingimustel on võimalik terve auto kere ka ahju mahutada!
Täiendava informatsiooni vajadusel ja hinna küsimustes palume ühendust võtta:
www.pulbervarv.ee
Raul Kulgevee, raul@lipson.ee , +372 52 50 475
Jaan Lipson, jaan@lipson.ee , +372 50 38 696
Täpsema asukohakaardi leiate lisatud pdf failist.
[Muudetud: 10-1-2008 Photographer]
[Muudetud: 10-1-2008 Photographer]
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Mina lasin seal oma auto esisilla jupid pulbervärvida. Töö kiire ja korralik!
Enne pulbervärvimist olid jupid liivapritsitud (Männiku teel, kõik jupid mis pildid läksid maksma 320.-) ja vajalikele keermetele poldid ette keeratud või mägiaivari teibitud.
Sain photographeri käest ka hea hinna Ladaklubi inimestele.
Kiri järgmine:
----------------------------------------------------------------------------
Üks auto:
Esisillatala - õõtshoova poldid kinni kaetud, sillakinnitus polt sisse keeratud
Õõtshoovad 4 tk - kummipuksid ja ?arniir välja võetud, amordi ja stabikavarda poldid kinni kaetud
Stabikavarras - kummipuksid eemaldatud
Pidurisupordid - silindrid ja mansetid kõik eemaldatud
Piduri kaitseplekid
Tagasillatala - reduktori poldid avad kaetud
Piduri kaitseplekid
Tagasilla vardad 5 tk - kummipuksid eemaldatud
Kokku tuleb umbes 20 detaili ringi
Pakkumine oleks siis järgmine:
Korraga tuua nelja auto veermiku osad, mis on eelnevalt liivapritsis puhastatud ja avad ja poldid kinni kaetud
Kõikidele detailidele pulber-tsink-krunt ja värv kas RAL9005 ( must apelsiin), RAL7012 (tumehall) , RAL7035 ( helehall ) RAL1023 (kollane) kokkuleppel saab ka muud tooni, siis võib hind muutuda!
Kokku summa: 2500 krooni
Ühe komplekti maksumus oleks 625 krooni
Kui on pakkimise soov lisandub ühele komplekti hinnale 25 krooni kui on vaja arvet lisandub km.
Eraldi velje teema:
Ühe ahju eest tahaksin saada 3000 krooni, maximum velje kogus oleks: 48
Kõike paremat
Raul Kulgevee
Lipson-Z OÜ
www.pulbervarv.ee
Telefon taskus: +372 525 0475
Telefon laual: +372 679 6834
E-mail: raul@lipson.ee
-----------------------------------------------------------------------------
Enne pulbervärvimist olid jupid liivapritsitud (Männiku teel, kõik jupid mis pildid läksid maksma 320.-) ja vajalikele keermetele poldid ette keeratud või mägiaivari teibitud.
Sain photographeri käest ka hea hinna Ladaklubi inimestele.
Kiri järgmine:
----------------------------------------------------------------------------
Üks auto:
Esisillatala - õõtshoova poldid kinni kaetud, sillakinnitus polt sisse keeratud
Õõtshoovad 4 tk - kummipuksid ja ?arniir välja võetud, amordi ja stabikavarda poldid kinni kaetud
Stabikavarras - kummipuksid eemaldatud
Pidurisupordid - silindrid ja mansetid kõik eemaldatud
Piduri kaitseplekid
Tagasillatala - reduktori poldid avad kaetud
Piduri kaitseplekid
Tagasilla vardad 5 tk - kummipuksid eemaldatud
Kokku tuleb umbes 20 detaili ringi
Pakkumine oleks siis järgmine:
Korraga tuua nelja auto veermiku osad, mis on eelnevalt liivapritsis puhastatud ja avad ja poldid kinni kaetud
Kõikidele detailidele pulber-tsink-krunt ja värv kas RAL9005 ( must apelsiin), RAL7012 (tumehall) , RAL7035 ( helehall ) RAL1023 (kollane) kokkuleppel saab ka muud tooni, siis võib hind muutuda!
Kokku summa: 2500 krooni
Ühe komplekti maksumus oleks 625 krooni
Kui on pakkimise soov lisandub ühele komplekti hinnale 25 krooni kui on vaja arvet lisandub km.
Eraldi velje teema:
Ühe ahju eest tahaksin saada 3000 krooni, maximum velje kogus oleks: 48
Kõike paremat
Raul Kulgevee
Lipson-Z OÜ
www.pulbervarv.ee
Telefon taskus: +372 525 0475
Telefon laual: +372 679 6834
E-mail: raul@lipson.ee
-----------------------------------------------------------------------------
Kuidas kaasaegsete seadmetega õnnestub plekkvelgede pulbervärvimine?
Probleemne koht on velje võru ja sisu vahel olev kitsas pilu kuhu pulber ei satu ning seetõttu haljaks jääb ja sellega plekkvelgede pulbervärvimise mõtetuks muudab. Mingi tehnoloogiaga satub pulber ka sinna nagu seda on näha pulbervärvitud Mangelsi plekkvelgede juures.
Probleemne koht on velje võru ja sisu vahel olev kitsas pilu kuhu pulber ei satu ning seetõttu haljaks jääb ja sellega plekkvelgede pulbervärvimise mõtetuks muudab. Mingi tehnoloogiaga satub pulber ka sinna nagu seda on näha pulbervärvitud Mangelsi plekkvelgede juures.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ühelt teiselt firma lehelt võib lugeda:
Pulbervärvimise tehnoloogia põhineb magnetvälja põhimõttel, kus värvipulbrile antakse spetsiaalse püstoli poolt negatiivne laeng ja detailile positiivne laeng. Peale seda läheb detail kuumkambrisse, kus pulber sulab glasuuriks. Sellega erineb see tunduvalt vedela värviga värvimise tehnoloogiast. Sellepärast saab pulbervärviga värvida detaile, mis kannatavad temperatuuri 200oC. Pulbervärvi eeliseks on suur kulumiskindlus ja vastupidavus ilmastikutingi-mustele. Värvitoone saab valida RAL kataloogi järgi, mis sisaldab 205 erinevat tooni.
Ehk siis sõltub värvija tahtmisest ja viitsimisest, kas ta katab korralikult või mitte. Niimoodi vist.
Pulbervärvimise tehnoloogia põhineb magnetvälja põhimõttel, kus värvipulbrile antakse spetsiaalse püstoli poolt negatiivne laeng ja detailile positiivne laeng. Peale seda läheb detail kuumkambrisse, kus pulber sulab glasuuriks. Sellega erineb see tunduvalt vedela värviga värvimise tehnoloogiast. Sellepärast saab pulbervärviga värvida detaile, mis kannatavad temperatuuri 200oC. Pulbervärvi eeliseks on suur kulumiskindlus ja vastupidavus ilmastikutingi-mustele. Värvitoone saab valida RAL kataloogi järgi, mis sisaldab 205 erinevat tooni.
Ehk siis sõltub värvija tahtmisest ja viitsimisest, kas ta katab korralikult või mitte. Niimoodi vist.
Plekkvelgede värvimise probleem ongi selles, et negatiivse laenguga pulber ei jõua kitsa ja sügava prao põhjani kuna positiivselt laetud serv tõmbab ta enne enda külge. Prao põhjas on laeng ka väiksem või puudub hoopis kuna nagu 7. klassi füüsikatunnis plekis sfääridega sai katseliselt tõestatud koguneb elektrilaeng keha välispinnale.Algselt postitas: logman
Ühelt teiselt firma lehelt võib lugeda:
Pulbervärvimise tehnoloogia põhineb magnetvälja põhimõttel, kus värvipulbrile antakse spetsiaalse püstoli poolt negatiivne laeng ja detailile positiivne laeng. ..
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Tänapäeva tribo-värvidel saadakse laeng voolikus, kus laengu tekitavad värviosakeste hõõrdumine. Vene plekkvelje värvimimine moodsate seadmetega ei ole absoluutselt probleem, katab 100% liselt ja ühtlaselt (värvime palju keerulisemaid detaile, kuhu pilu põhja lastakse 60-80 mikroniline kiht! Üks parandus veel eelnevale jutule, kui 5 aastat tagasi räägiti 200 kraadi 20 minutit, siis täna on juba värvid 160 kraadi 10 minutit, ei ole veel kõiki toone aga see aja küsimus!
Kere värvimine:
kere peab olema 100% puhas, mitte ühtegi mastiika ega muu kõntsa kohta ei tohi olla! Tuba, pagasiruum ja kapotialune saab küll väga ilusa kihiga kaetud, mis on väga hea, küsimus on ainult väljast, võime juu pulbri peale panna, aga mis saab pahtlist - pahtlit alla panna ei saa, aga lada ilma pahtlita?? Kui sa teed mingit võidusõidu või projektautot siis seest võime küll ära värvida! hinna klassi peaks hakkama arvutama palju värvi läheb, kui huvi on siis võin teha!
[Muudetud: 20-2-2008 Photographer]
Kere värvimine:
kere peab olema 100% puhas, mitte ühtegi mastiika ega muu kõntsa kohta ei tohi olla! Tuba, pagasiruum ja kapotialune saab küll väga ilusa kihiga kaetud, mis on väga hea, küsimus on ainult väljast, võime juu pulbri peale panna, aga mis saab pahtlist - pahtlit alla panna ei saa, aga lada ilma pahtlita?? Kui sa teed mingit võidusõidu või projektautot siis seest võime küll ära värvida! hinna klassi peaks hakkama arvutama palju värvi läheb, kui huvi on siis võin teha!
[Muudetud: 20-2-2008 Photographer]
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Projektikatest rääkides, siis kas on mõeldav, näiteks, et ajad kere täitsa haljaks, lased tsink krundi pulbriga tervele kerele peale ning pärast pahteldad ja mööbeldad edasi juba tava värvidega. Point oleks siis kere kaitsmine kollitava roosteussi eest meie suurepärastes kliimaoludes.
Või need kaks asja kokku ei käi? On see pulber tsink krunt rooste vastu etem kui tavaline roostevastane krunt?
Või need kaks asja kokku ei käi? On see pulber tsink krunt rooste vastu etem kui tavaline roostevastane krunt?
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Kuidas on lood tinapahtliga, vanasti kui polümeerpahtleid polnud toimuski kogu pahteldus tinaga. Kas pulbervärv tinutatud pinna külge jääb. Autokere üleni pulbervärviga katta on muidugi midagi uut.Algselt postitas: Photographerküsimus on ainult väljast, võime juu pulbri peale panna, aga mis saab pahtlist - pahtlit alla panna ei saa, aga lada ilma pahtlita??
Teine küsmus oleks väljalaske kollektor, kas seda annab katta pulbervärviga, nii et see maha pragunema ei hakka.
Minu jaguari väljalaskekollektorid olid ka kunagi mingi musta värviga kaetud, kui mäletad, ja värv pargunes maha.
Kolmas küsmus, kuidas on lood alumiiniumiga, näiteks volga mootoriplokk+ igasugused kaaned.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Pole varasemalt pulbervärvitud detailidega pikemat kogemust.
Seega plekkvelgede puhul kumb on vastipidavam, kas tavaliselt krunditud ning värvitud velg või pulbervärvitud?
Täpsemalt oleks tegemist Niva velgedega, st otseselt vajalik vastupidavus sopaga hõõrdumisele, kriimustustele (oksad, kivid, lumekoorik jms).
Näiteks eelmisest talvest kogemus, kus lumekoorik "sõi" velje keskosalt värvi täiesti maha.
Seega plekkvelgede puhul kumb on vastipidavam, kas tavaliselt krunditud ning värvitud velg või pulbervärvitud?
Täpsemalt oleks tegemist Niva velgedega, st otseselt vajalik vastupidavus sopaga hõõrdumisele, kriimustustele (oksad, kivid, lumekoorik jms).
Näiteks eelmisest talvest kogemus, kus lumekoorik "sõi" velje keskosalt värvi täiesti maha.