Õpetan,kui tohib.

Õpetan,kui tohib.

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Täna;

Postitus Postitas SexSix »

Sõites Adaverest Viljandi oli 5 kilomeetrit enne linna 3 sõidukat kraavis!?ÜHE KILOMEETRISE TEELÕIGU PEAL!!!
Ega juhuslikult kalamehi meieseas ole?Kunagi võis autoga mööda Peipsi järvejääd kihutada-kala taga aetud.
03 all olid siis koguni 145R13 Michelinid.Olin tihti kõige kaugemal kaldast,teistel lihtsalt ei vedanud niikaugele välja.
Lumeolud olid muidugi oi-oi-oi!
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Naelrehvid.

Postitus Postitas SexSix »

Hüvasti naelrehvid!Leedust kaugemale ei tohi naelrehvidega sõita.Aga tahaks!Pildil rekka esirehv.Pilt
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Et siis Leedus on lubatud?
Vahepeal käis ringi kild, et lätlased olla naeltele kriipsu pääle tõmmanud... Kui tõsi see on, ei tea :rolleyes
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Naelrehvid.

Postitus Postitas SexSix »

Naelrehvid on lubatud;Leedu,Läti,Eesti,Soome,Rootsi ja Norra.Ja Lätis maeti maha naelrehvide keelustamine teadmata ajaks.
Et kui valite oma autole nael- või lamellrehvi siis mõelge ka sellele kus riikides kavatsete rännata.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1030
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Hmm, asi ei piirdu ainult riikidega. Rehve tuleb valida juba Eesti oludes, kes minu juures käinud, teab, et mul siin värava taga kerge tõusunukk, kust aga libedal talvel ei ole ükski lamell üles läinud, ilma et kõvasti kaasa oleks aidanud. Kuid samas, kui enamus ajast sõidad linnas või maanteel, mis puhtad, soovitaks lamelli, sest üldjuhul tunned lamelliga libeduse enne ära kui naelaga ja valid siis vastava sõidu kiiruse. Naelal kaob aga pidamine väga järksu, siis võib aga kiirus olla nii suur, et hilja midagi teha. Kui keegi arvab, et see õpetus vale, lükkaga ümber ja põhjandage. Ja olemas on ka ketid, kui juhtud sattuma sinna kus muidu ei käi, aga igapäev neid korraks alla panna ja siis ära korjata on tülikas. Eesti ei või ju maanteel kettidega sõita või eksin?

[Muudetud: 10-11-2007 mikk 17]
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Algselt postitas: SexSix

Ega juhuslikult kalamehi meieseas ole?Kunagi võis autoga mööda Peipsi järvejääd kihutada-kala taga aetud.
03 all olid siis koguni 145R13 Michelinid.Olin tihti kõige kaugemal kaldast,teistel lihtsalt ei vedanud niikaugele välja.
Lumeolud olid muidugi oi-oi-oi!
On on, kalamehi ja muidumehi kah;) Seni kõige parem liikur millega Peipsil käidud on 011 vallai 155/R13 naeltega.... isegi sellised asjad nagu Honda crv ja paljud teised ei julgenud sinna minna kus mina käisin....;) aga kalameeste jaoks on ka foorum olemas, nii et sorry OT :spin



[Muudetud: 10/11/2007 viaccess]Pilt
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Ketid.

Postitus Postitas SexSix »

Norras on alates 01.11 kuupäevast rekkal 7 ketti kohustuslikud!Lihtsalt peavad kaasas olema.Mõni agaram pollar pidavat laskma ka paigaldada,et kas on õiget mõõtu!Rekka ratta ümbermõõt a 3meetrit,kett näiteks 8mm materjalist.Peaks ära kaaluma;päris raske,vedel ka veel,eks sa tõsta ja säti teist,peab piisavalt pingutatud olema,et näiteks 60KM/H porilaudu tulesi küljest ei kisuks.Kaaluks arvan ühel ketil 20 kilogrammi.Paneks homme ühe peale ja teeks pilti?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: joala
Samas, roolitaga polegi vaja midagi muud teha kui rooli keerata ja käiku vahetada !!!
Sellise jutu peale ütleks, et ole hea ja tee ühiskonnale teene ning sõida ühistranspordiga... vähemalt kuni midagi kõrvade vahel ka oma õiget rolli täitma hakkab...
Liikluses on lolle liigagi palju... Sa ei pea see "+1" olema...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Rehvivahetus.

Postitus Postitas SexSix »

Meil råågitakse,et vahetage varem talverehvid alla,våldite niimoodi pikas jårjekorras seismist.Kuna eestis ei saanud talvekumme veljele,igalpool pikad jårjekorrad,låksin rootsis kummiservicesse...
Tulge homme,tulge homme,kinni,tulge nådala pårast.L?puks saadeti 10 kilomeetrit linnast vålja,metsa,seal oli autoservis..ja låkski ?nneks.Raha låks kahe ratta peale a340 eestlast.
Igal pool inimesed uhesugused,ootavad viimase hetgeni!!!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Just hiljuti (vist nädal tagasi) istusin juuksuri järtsus ja uurisin autolehte. Seal tehti katseid talverehvidega. Testiti uusi lamelle ja naaste, kasutatud lamelle ja naaste ning protitud naaste ja lamelle. Mäletan seda, et lõpptulemusena öeldi, et seda ÕIGET ei olegi olemas. Lihtsalt, rehv tuleb valida vastavalt sellele kus sõidad!
Muidugi on ka see asi, et kui sõita ei mõista, siis pole vahet mis rehvid all on!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Ketid:

Postitus Postitas SexSix »

Jõudsin siis väga raskelt reisilt ,Norra,tagasi.Ketid...Pilt
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Tõusul.

Postitus Postitas SexSix »

Siin siis näide,kui mäest üles ei saa...Ketiga kaabid asfalti augu sisse!Pilt
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Lumi.

Postitus Postitas SexSix »

Made in Norway!Poolteist tundi sõitu ja 83 läbitud kilomeetrit.Pilt
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1030
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Hmm kett veoautol ja sõiduautol annab erineva tulemuse, kuid kõik oleneb koormatusest. Naastrehviga on hea see asi, et jääb kummi haarduvus juurde ehk siis pehme pind kõval pinnal tagab veel mingi veo, kõva pind kõval aga vedu puudub ehk kett jääl/asfaldil - see loogika võib ka ikka väga mööda panna.... Samuti on ketiga hõõrdepind väiksem kui naastrehvil... nii et jällegi oleneb kõik olukorrast, mis rehvi valida, kuid inimesed, kes sõidavad enamasti linnas, soovitaks siiski lamelli, naast lõhub kohutavalt asfaldit.
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: mikk 17
Hmm kett veoautol ja sõiduautol annab erineva tulemuse, kuid kõik oleneb koormatusest. Naastrehviga on hea see asi, et jääb kummi haarduvus juurde ehk siis pehme pind kõval pinnal tagab veel mingi veo, kõva pind kõval aga vedu puudub ehk kett jääl/asfaldil - see loogika võib ka ikka väga mööda panna.... Samuti on ketiga hõõrdepind väiksem kui naastrehvil... nii et jällegi oleneb kõik olukorrast, mis rehvi valida, kuid inimesed, kes sõidavad enamasti linnas, soovitaks siiski lamelli, naast lõhub kohutavalt asfaldit.
Selgita mulle ka lähemalt kuidas ta lõhub asfalti,Soomes ju ka sõidetakse naastudega ja seal ju asfalt korras.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Pole ta seal Soomes midagi korras. Paar talve ja ongi ilusad pikirööpad olemas. Vahe on ainult selles, et seal on töökultuur ja teede ehitamise tehnoloogia teine. Need tekkinud rööpad tasandatakse õigeaegselt nii kenasti ära, et meiesugune virokas ei saagi aru, mis vahepeal toimunud on.
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: Alfist
Algselt postitas: mikk 17
Hmm kett veoautol ja sõiduautol annab erineva tulemuse, kuid kõik oleneb koormatusest. Naastrehviga on hea see asi, et jääb kummi haarduvus juurde ehk siis pehme pind kõval pinnal tagab veel mingi veo, kõva pind kõval aga vedu puudub ehk kett jääl/asfaldil - see loogika võib ka ikka väga mööda panna.... Samuti on ketiga hõõrdepind väiksem kui naastrehvil... nii et jällegi oleneb kõik olukorrast, mis rehvi valida, kuid inimesed, kes sõidavad enamasti linnas, soovitaks siiski lamelli, naast lõhub kohutavalt asfaldit.
Selgita mulle ka lähemalt kuidas ta lõhub asfalti,Soomes ju ka sõidetakse naastudega ja seal ju asfalt korras.
seal ka korralik asfalt.

Metall -asfalt
kummi-asfalt
Kumb lõhub rohkem?:D

Kummiga sa vaevalt kivi töötled.kuid metallliga ikka:rolleyes

[Muudetud: 27-11-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: logman
Pole ta seal Soomes midagi korras. Paar talve ja ongi ilusad pikirööpad olemas. Vahe on ainult selles, et seal on töökultuur ja teede ehitamise tehnoloogia teine. Need tekkinud rööpad tasandatakse õigeaegselt nii kenasti ära, et meiesugune virokas ei saagi aru, mis vahepeal toimunud on.
Ok nüüd selge,aga lamelli ma ei soovitaks ikka meie kliimas,sest tal ei ole pidavust niipalju kui naelal:rolleyes
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ei saa nii üheselt ja kaljukindlalt öelda, et nael peab paremini kui lamell. Sõltub temperatuurist, pinnasest (lumi või jää, kinnitallatud või lahtine, asfalt või lumi, jää või asfalt, kuiv või märg asfalt jne...), rehvisegust, mustrist jne, jne....
Tänase päevani pole mul veel sel sügisel naelrehve vaja läinud. Naise autol on all ja ilmaaegu, pean ütlema.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Samuti ilus lumine molu oli mu Neopläänil kui hommikul Rakverest Tallinnasse kimasin... Samuti 1,5 tundi sõitu...
Jupid Venemaalt!
Vasta