Õpetan,kui tohib.
Õpetan,kui tohib.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2074
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
olgu masu või lamatis aga rehvide pealt ei tohi kokku hoida.
kuna õiged talvekad 07 all ja suvekad maal 02 all, siis sai 06le ajutiselt yhed igivanad pastlad alla keeratud.
rumal tegu, väga rumal tegu:sein pole just eriti mõnus tunne kui linnakiirusel vasak esimene rehv pauguga puruks läheb (oleks sama asi maanteekiirusel juhtunud, poleks mul enam mingeid tundeid:puzzled)
[Muudetud: 29-3-2009 MUST KYTT]
kuna õiged talvekad 07 all ja suvekad maal 02 all, siis sai 06le ajutiselt yhed igivanad pastlad alla keeratud.
rumal tegu, väga rumal tegu:sein pole just eriti mõnus tunne kui linnakiirusel vasak esimene rehv pauguga puruks läheb (oleks sama asi maanteekiirusel juhtunud, poleks mul enam mingeid tundeid:puzzled)
[Muudetud: 29-3-2009 MUST KYTT]
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
See seaduses kirjas,et...
...ule 5 aasta vanuseid rehve ei tohi kasutada.Ohutus.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2074
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
tänu jumalale, et rehvide vanust eestis veel ei kontrollita. ma võin pea anda, et vähemalt iga kümnes auto rikub seda seadust ning mis need rehvimüüjate super-hüper ilgeltodavad soodusmüügid muud on kui aastaid laos seisnud pasteldest lahtisaamine. igavesti geniaalne oleks see kui ma näiteks oma siksile(millega ma üle 1500km hooajal niikuinii ei sõida) soodusmüügist uued rehvid ostan ja aasta-paari pärast ülevaatuselt läbi ei saa, sest 1500-3000km läbinud rehvidel 5 aastat täitunudAlgselt postitas: SexSix
...ule 5 aasta vanuseid rehve ei tohi kasutada.Ohutus.
aga jah, kui rehvidele ikka praod sisse tekkind, siis oleks viimane aeg neid vahetama hakata
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Tuleb rehvi kuljepealt lugeda valmistamisaeg.
Rehvi kuljepeal on ovaalses suvendis neljakohaline number.Esimesed 2 annavad valmistamis nadala ja teised 2 valmistamis aasta.Parandage kui eksin.
Praegu siis:1409.14 nadal 2009 aasta.
Praegu siis:1409.14 nadal 2009 aasta.
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Nii ta on. Vanematel (näiteks 1990-tel aastatel) on kolmekohalised numbrid,näiteks 248 - 24 nädal 1998a. Ka nii vanu rehve liigub veel.Algselt postitas: SexSix
Rehvi kuljepeal on ovaalses suvendis neljakohaline number.Esimesed 2 annavad valmistamis nadala ja teised 2 valmistamis aasta.Parandage kui eksin.
Praegu siis:1409.14 nadal 2009 aasta.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Rekkajuht õpetab.
Tulemas pikad ja külmad pühad. Rekkad seisavad parklates jõude ja koguvad enda turjale lund ja jääd. Aga kui uuesti sõitma hakatakse ja järsemaid pöördeid tehakse või suurem kiirus saavutatakse hakkab käru katusele kogunenud lumi ja jää sealt maha lendama. Mõni jäätükk tuule alla saades võib veel mitukümend meetrit rekkast tagapool alles maanduda. Kas siis lihtsalt maha kukkudes või siis hoopis Teie autoklaasis. Olen ise ka saanud lume tükiga esiklaasi. Õnneks jäi kõik terveks. Eemale tasub hoida just tendiga autodest! Tent vajub vee raskuse all lohku ja tekib veeloik (poolhaake katusele 20-25 veeloiku) mis külmade saabudes jäätub.
Muidugi on selle põhjuseks rekkajuhtide laiskus kes ei viitsi käru katust jääst ja lumest puhtaks teha enne sõidu alustamist.
Muidugi on selle põhjuseks rekkajuhtide laiskus kes ei viitsi käru katust jääst ja lumest puhtaks teha enne sõidu alustamist.
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Mina ei leidnud kasutamisaja piirangut (aastaid). Küll on näidatud, kuidas rehimärgistuselt lugeda valmistamise aega.
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13117818
Grupp 5
Rattad (rehvid ja veljed)
253 ? valmistamise aeg ? koosneb kolmest numbrist: esimesed kaks tähistavad valmistamise nädalat (25. nädal), viimane aastat (2003) jooksval kümnendil. E-reegli nr 75 kohaselt on alates 1. jaanuarist 1997. a tähistus 2503
rehvil hinnatakse kasutamiskõlblikkust kulumisega ning vigastuste ja pragude järgi.
Või kui leiate kus kohas see aastate järgi on kirjas, siis palun viidake. Ennast ka huvitab. Mäletan, et kunagi oli jutt mingist 10 aastat. Küllap osutus aga ülejõu käivaks määruseks. Sirvides riigiteatajat oli näha et mingid punktid on kustutatud, äkki see see oligi.
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13117818
Grupp 5
Rattad (rehvid ja veljed)
253 ? valmistamise aeg ? koosneb kolmest numbrist: esimesed kaks tähistavad valmistamise nädalat (25. nädal), viimane aastat (2003) jooksval kümnendil. E-reegli nr 75 kohaselt on alates 1. jaanuarist 1997. a tähistus 2503
rehvil hinnatakse kasutamiskõlblikkust kulumisega ning vigastuste ja pragude järgi.
Või kui leiate kus kohas see aastate järgi on kirjas, siis palun viidake. Ennast ka huvitab. Mäletan, et kunagi oli jutt mingist 10 aastat. Küllap osutus aga ülejõu käivaks määruseks. Sirvides riigiteatajat oli näha et mingid punktid on kustutatud, äkki see see oligi.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Lugesin kah selle jutu läbi ja Robi on teinud täiesti asjakohase postituse.
Teen väikse paranduse ja panen kõigile südamele, et kui elektroonilise RiigiTeataja lahti lööte ja midagi täpset sealt leida soovite, siis alati kontrollige redaktsiooni kehtivust.
Tänane on siis see: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13191853 ,
aga ta ei muuda asja, sest ka selles RT-s pole rehvide vanuse kohta midagi uut, välja arvatud vana kulunud jutt E-märgistuse kohta. Vanadel NL-is valmistatud rehvidel see värk kindlasti puudus ja siit ka vastuolud kehtiva seadusega.
Ise olin samuti probleemi ees, kui aasta eest ehitasin ümber Gaz-52 ja siis ekspert hakkas jahuma koormus- ning kiirusindeksitest ning hoiatas, et TÜV mehed võivad neid märgistusi nõuda. Sel juhul oleksin pidanud ostma tollele liikurile kuus nõuetele vastavat rehvi, mis otse loomulikult oleks projekti hinda kahekordistanud . Õnneks kõik laabus (pitsitati silm kinni) ja alla jäid endiselt vanad "head" tuntud vene sussid .
Teen väikse paranduse ja panen kõigile südamele, et kui elektroonilise RiigiTeataja lahti lööte ja midagi täpset sealt leida soovite, siis alati kontrollige redaktsiooni kehtivust.
Tänane on siis see: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13191853 ,
aga ta ei muuda asja, sest ka selles RT-s pole rehvide vanuse kohta midagi uut, välja arvatud vana kulunud jutt E-märgistuse kohta. Vanadel NL-is valmistatud rehvidel see värk kindlasti puudus ja siit ka vastuolud kehtiva seadusega.
Ise olin samuti probleemi ees, kui aasta eest ehitasin ümber Gaz-52 ja siis ekspert hakkas jahuma koormus- ning kiirusindeksitest ning hoiatas, et TÜV mehed võivad neid märgistusi nõuda. Sel juhul oleksin pidanud ostma tollele liikurile kuus nõuetele vastavat rehvi, mis otse loomulikult oleks projekti hinda kahekordistanud . Õnneks kõik laabus (pitsitati silm kinni) ja alla jäid endiselt vanad "head" tuntud vene sussid .
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Rekkad versus sõiduautod.
Enamus rekkadel peal lällarid millega hea edastada infi ja vahel mulaga unematit eemal hoida. Siin siis video kus rekkaid hoiatatakse mäest alla tuiskava aameriklase eest, pidurid ütlesid üles. Kõik rekked hoiavad teeäärte aga sõidukatel ju kohe vaja trügida, nagu oleks neile tee tühjaks tehtud. Aga sõidukajuhid ju ei tea, et mäest alla tuiskab rekka millel pidurid kadunud.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... UdCTHbehkw
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... UdCTHbehkw
PS: Kombekas on ka pisut šokeerivate videode puhul lisada väike hoiatus juurde! Kõik me ei ole raudse närvikavaga.SexSix kirjutas:Enamus rekkadel peal lällarid millega hea edastada infi ja vahel mulaga unematit eemal hoida. Siin siis video kus rekkaid hoiatatakse mäest alla tuiskava aameriklase eest, pidurid ütlesid üles. Kõik rekked hoiavad teeäärte aga sõidukatel ju kohe vaja trügida, nagu oleks neile tee tühjaks tehtud. Aga sõidukajuhid ju ei tea, et mäest alla tuiskab rekka millel pidurid kadunud.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... UdCTHbehkw
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Liiklusõnnetuse põhjustaja.
Liiklusõnnetuse tekitaja ju hüppas aameeriklase kabiinist välja ja pühkis vaid tolmu riietelt. Pilpaid ja tuld samapalju kui Hollywoodi filmides.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Mitte kunagi!
Aga mul see eelis, et katus sile. Külmikuga vean Sulle kala, liha ja "silo". Aga tendid vajuvad raamistikul kotti, milledesse koguneb vesi või lumesulamisvesi ja jäätub uuesti. Just peale külmasi, kui tuleb sula, peab olema ettevaatlik hullude rekkadega. Näiteks võib olla väga külm aga auto sõidab just laevast välja ja kohe hakkab kurvides pudenema. Laevas ju soe ja sulatab jää lahti tendi küljest. Tegelt ma ei seisa kunagi, et midagi katusele jõuaks koguneda:lol
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Enne, kui mingit upakile aetud aparaati jalgadele tagasi hakkate sikutama,
veenduge, et seisupidur ka töösse jäi:
http://youtu.be/aa8xQFY1bQs
veenduge, et seisupidur ka töösse jäi:
http://youtu.be/aa8xQFY1bQs