Esimesed 2101-d

Esimesed 2101-d

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2325
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Lihtsalt vaatamiseks.

#161

Postitus Postitas SexSix » 14 Mai 2009 01:27


krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 248
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Autod: 2101 '80

#162

Postitus Postitas krister » 18 Mai 2009 09:56



Pöörake tähelepanu uksekohal olevale kinnihoidmise sangale - selle kruvikatted on "kroomitud"


Pilt

Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

#163

Postitus Postitas MAZ » 26 Mai 2009 13:43

Haakub natuke 2101 teemaga:
otsisin siis oma näidiku plokid välja, mis mul üldse olemas on!
Enamus siiski 21011/013 omad (kas on samad mõlemal mudelil?)
Üks 2101 oma ja üks mingi selline kus keegi on 2 spidomeetrist 1 teinud!
Pilt
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971

rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

#164

Postitus Postitas rizto05 » 26 Mai 2009 14:30

Mu 1970 aasta 01-el on samasugune näidiku plokk. Valge taust, must ümbris ning ilma tähiseta(märkideta) märgutuled.

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#165

Postitus Postitas hautz » 26 Mai 2009 15:44

Tegu peaks olema export varjandi omaga minu teada(vähemalt export 013-l oli selline)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

W2
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 11 Juun 2009 20:31
Asukoht: Pärnumaa, Saarde Vald, Veelikse
Autod: Gaz 69A 1969, Volvo 940 1994, Audi 100 1989, Volkswagen Jetta 1984, Suzuki Alto 2000

#166

Postitus Postitas W2 » 12 Juun 2009 00:46

Ja see näidikuplokk näeb välja nii,pärit 1973 aasta autolt.

Pilt

See laada on praegu minu käsutuses:D

Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

#167

Postitus Postitas MAZ » 17 Juun 2009 13:50

Täna maal jäi see isend fotoka ette:D, kas on esimeste 2101 seast ma ei tea, jätan targemate otsustada.Selline hall(+oleks punase sisuga veel) 2101 ajab vägisi kopika haiguse peale:D:D,kohe suu jookseb vett:lol
Pilt
Pilt
Pilt
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2325
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Turvavööd.

#168

Postitus Postitas SexSix » 22 Juun 2009 17:24

Esiistmetel on kõigil VAZ 2101-tedel turvavööd. Aga kunas hakati paigaldama tagaistmele turvavöösi? Ostsin turvavööd (toodetud 07.78) aga need mõeldud tagaistmele. Huulekestega lukusti on turvavööga ja peaks kinnituma tagaistme alla põhjapleki külge.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2325
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Sai loetud raamatuid ja käidud vaatamas autosi.

#169

Postitus Postitas SexSix » 21 Juul 2009 22:40

Reduktori korpus ja reduktori otsaflants muutusid 11.1972.
Radiaatori alumine punn ja mootoriploki jahutusveedeliku väljalaskmispunn muutusid 07.1973.
Reaktiivvarraste kummipuksid olid kaheosalised ja ääristatud seibidega kuni 1975 aastani. Hiljem kummipuksid ühes tükis ja ilma seibideta.
Klaasipesuvedeliku anum oli ülevalt äärest laineline autodel millel oli pumbaks armatuurlauas olev kummilutt. Hiljem jalgajamiga klaasipesuga oli klaasipesuvedeliku anum ülevalt äärest sile.
Pidurivedeliku potsikud olid algupärasena kaks eraldi. Hiljem tuli üks anum aga ilma pidurivedeliku taseme andurita.Ja lõpuks üks anum koos pidurivedeliku taseme anduriga.
Rootsis ja Soomes autosi vaadates (VAZ 2103-75,VAZ 2101-76 ja VAZ 21023-77) olid kõigil esiklaas kandilise templiga.

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#170

Postitus Postitas hautz » 26 Juul 2009 01:48

Algselt postitas: SexSix
Reaktiivvarraste kummipuksid olid kaheosalised ja ääristatud seibidega kuni 1975 aastani. Hiljem kummipuksid ühes tükis ja ilma seibideta.


Ehk siis vasakpoolne: ;)
Pilt

Peaks kunagi veel esimeste kopikate asjadest pilti tegema. Ntx. tagasilla korpus ja flants ja karteti kaitse(kaitsmed)
.._____

./_____\ -KOPIKAS :)

(OIIIIIIO)

.U........U

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2325
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Ukselukusti vasted.

#171

Postitus Postitas SexSix » 23 Aug 2009 14:08

Need siis kinnitatakse uksepostile või tagaporikoopa plekile kolme 6mm poldiga. Esimesed olid võllil pöörleva metall liblikaga(pildil), edasi olid võllil jooksva metalltrapetsiga ja lõpuks muutus metalltrapets plastmassiks. Muide see osa eemaldatakse, et uksi paremini käima saada aga sellega kaasneb uste nihelemine sõidu ajal. Nagu oleks kere pehme.

[Muudetud: 30-8-2009 SexSix]Pilt

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2325
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

VAZ 2101- e tagaluugi ja tagapaneeli...

#172

Postitus Postitas SexSix » 28 Dets 2009 17:03

...vahelt puuduvad kummipadjad. Esimestel autodel ei olnud aga hilisematel on kummipadjad tagapaneeli otstes tagaluugi otste kohal.
Päikesesirmidel oli kandur peeglipoolses otsas metallist hiljem plastmassist (varras mis ulatus päikesesirmist välja ja toetus sisetahavaatepeegli all olevale kandurile).
Ühe fanatiku projekt; pildid. http://photofile.ru/users/volovelsky/3699523/

[Muudetud: 28-12-2009 SexSix]

Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

#173

Postitus Postitas Tarts » 29 Dets 2009 00:56

Vbljaa
sinna on ikka väga pikk tee
Togliatist nimelt ka kaugel eluase ,et korraga siuke pill teha ,oiginaali.
Samas ta isend oli komfek.
Lõug ripakil ja pisik sees
samas küsiks ka kiirelt ,et kui kellegil oma valduses neid kroom kaari mis käivad tulede ja võre vahel oleks käpp.
privasse
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2325
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Teema ise.

#174

Postitus Postitas SexSix » 29 Dets 2009 05:09

Kodaniku teema siin. Kahjuks ei leia algupärast teemat (Seal oli palju pisiasju, mis tulid välja ehituse käigus. Kõik õpetasid ja virisesid kui midagi valesti oli!) Aga kes saab vene keelest aru leiab nii mõndagi kõrvataha panekuks.
http://vaz2101.ru/forum/viewtopic.php?f=64&t=27475

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2325
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Riia automuuseum.

#175

Postitus Postitas SexSix » 29 Dets 2009 12:38

Uurisin Riia automuuseumis Vaz 2103-e aastast 1973 ja VAZ 2102-te aastast 1974. Molemal esiklaas kandilise templiga. ja tundub, et esiklaasi pole kummalgi autol vahetatud.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2325
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Kuskil kirjutasin.

#176

Postitus Postitas SexSix » 29 Dets 2009 17:14

Kuskil kirjutasin, et algusaastatel oli tungraua kronstein paksemast plekist hilisematel autodel õhukesest plekist. Vaevalt hoiab tungrauda omal kohal.
Lisaks näidikute plokis algusaastatel oli: Km/h peale 1973 aga KM/H. See siis kiiruse numbrite järel olevad tähed, ja peavad olema vene keeles.
Veel on vahe spidomeetriklaasi all olevate joonte arvus 6 või 7 joont.

[Muudetud: 2-1-2010 SexSix]

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2325
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Varuosade kataloog.

#177

Postitus Postitas SexSix » 10 Veebr 2010 20:44

Kellel on olemas varuosade kataloog, seal lõpus on tabel, et millal ja kuidas muudeti autodetaile.
Näiteks põrandal asus gaasipedaal juulini 1975.

Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

#178

Postitus Postitas MAZ » 10 Veebr 2010 22:33

Kas see kehtib vaid 01 puhul või saab 03 ka sinna alla liigitada.:D
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2325
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

VAZ 2101, 2102 ja 21011.

#179

Postitus Postitas SexSix » 11 Veebr 2010 09:48

Minu andmed siis VAz 2101, 2102 ja 21011 kohta. Tuleb vaadata VAZ 2103-e kataloogist.

Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

#180

Postitus Postitas MAZ » 16 Veebr 2010 18:35

Lisan omalt poolt täiendusi siia teemas, konkreetne masin oli juba siit teemast läbi jooksunud aga tegin täna täpsustavaid fotosid:
Pilt
Originaal ukse polester koos käepidemega, lootsin täna,et polster polnud küljes ja oleks saanud foto teha ukse sisemehhanismidest, mis olid tehtud Made in West-Germany!!!:o Eile oli polester maas aga kahjuks fotoaparaat jäi kodu, tänaseks oli juba omanik jõudnud selle polstri tagasi sättida aga mehhanismid kandsid tõepoolest selliseid kirjasid, kuidas targemad kommenteeriksid?
Pilt
Originaal laepolster
Pilt
Kere nr see VAZ 2101 oli Rõngus väidetavalt esimesi Ladasid 1971.a
Auto ise ka 1971 tehtud, birka läks meelest pildistada :sein
Pilt
Mootoriruum
Pilt
Relee selle auto algne osa, üks selline relee sai kasutajale Iisak.
Pilt
Vanatüübi "Fiatilikud" lülitid.
EI olnud aega väga täpselt kõike uurida aga seda annab veel tulevikus teha.

[Muudetud: 16-2-2010 MAZ]
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971


Mine “VABA TEEMA / Flash & VT”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist