Esimesed 2101-d

Esimesed 2101-d

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
visible
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 19 Jaan 2005 20:30
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2101 '72

#121

Postitus Postitas visible » 25 Dets 2008 10:05

Ega pole mingit infot selle auto edasise käekäigu kohta ? Et kas on kuskil alles, on ehk praegune omanik huvitatud asja müügist või on see auto juba vanarauas ?

yellowboost
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 24 Mär 2004 21:31
Asukoht: Talinn,Haapsalu
Kontakt:

#122

Postitus Postitas yellowboost » 25 Dets 2008 15:39

Algselt postitas: visible
Ega pole mingit infot selle auto edasise käekäigu kohta ? Et kas on kuskil alles, on ehk praegune omanik huvitatud asja müügist või on see auto juba vanarauas ?



Mina müüsin auto kuskil 3-4 a tagasi maha, aasta peale müüki nägin korra auto24s, peale seda pole näinud. Eelmine omanik ,oli ka auto ainuomanik olnud, kahjuks juppide kättesaadavus polnud vene ajal hea siis paljud osad asendatud sellega ,mis saada oli. Sees muidu olid valged turvavööd, vana makk+ kõrvalistuja juures kõlar. Orig peegli ostsin ka aga külge ei jõudnud panna. Inimene ,kes ostis tundus küll väga asjalik.

Eks ise olin ka noor ja loll kui maha müüsin, oleksin võind alles ka jätta :spin

Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

#123

Postitus Postitas MAZ » 27 Dets 2008 10:47

Rubriigist loll küsib targem vastab:D

*Kas halli(vesihalli) värvi 2101 olid vaid algus aastate omad 1970-1973.a?
*kas hallivärvi 2101 oli kasutusel ka kirsipunast sisu?
*milliseid esitulesid paigutati 1970-1973.a 2101?
Huvitaks miski foto Itaalia, Tsehhoslovakkia või poola esituledest. Mulle tuttav rääkis/arvas,et Tsehhoslovakkia esituled tollel ajal võisid olla samad, mis jawa 634 kasutatud, no ei tahaks hästi uskuda aga mine tea! kahjuks ei mäleta enam millal hakkas venelane euroopaliku hajutus süsteemiga tulesid tegema ehk keegi ütleks.:)
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 837
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#124

Postitus Postitas arvi100 » 27 Dets 2008 15:49

Halli värvitooni kohtas ka hilisemate aastakäikudel ja oli
kasutusel ka tumepunane sisu(mitte kõigil).Punased olid ka
istmesiinide plastikkatted.Detailinumber 2101-6810048A3/
4172782.
Minu fotol on kjutatud 1970 aasta Vaz 2101 esituli.

Pilt

T?ehoslovakkias toodetud esitule fotot saan näidata homme.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2329
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Carello...

#125

Postitus Postitas SexSix » 27 Dets 2008 17:37

...otsingusse ja hakkab kohe tulema sarnaseid reflektoreid- ja tulesi.Peaks olema Italia toodang.

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 837
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#126

Postitus Postitas arvi100 » 28 Dets 2008 17:25

Siin nüüd lubatud T?ehhoslovakkia päritolu reflektor,tootjaks
PAL.

Pilt

Erinev on pirni kinnitus.Rohelisest plastikust pirnihoidik kinnitub väikste metallaasadega reflektori külge.

Pilt

Niiöelda luup kinnitub kahe metallvitsaga.

Pilt

Sobib Vaz 2101`le aastakäigust 1973 a lõpp ja 1974,sest
siis oli ajutiselt paigaldati parktuld suurde lampi nagu mudelil
Vaz 21011.Võidi(ainult oletus)paigaldada ka esimestele Vaz
21011`ele.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#127

Postitus Postitas hautz » 28 Dets 2008 18:36

Mul ole eelmisel kopikal selline üks reflektor ees ,aga krt pätid lõhkusid ära:kuri
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

#128

Postitus Postitas MAZ » 29 Dets 2008 22:47

Suured tänud kannatlikkuse ja selgitus töö eest.
Mulle üks vanem mees rääkis,et tema 1970.a VAZ 2101, kirispunane olid moskvast ostes peal Itaalia süüteküünlad ja generaator ning süütelukk olevat? ka saksalase oma olnud??? Pigem usun,et Tsehhoslovakkia või itaalia oma?
Kas see on vanamehe:D fiktsioon või ka on selles jutus reaalsuse kilde?
to:hautz, ma arvan,et selle esitule lõhkuja on teadatuntud tegelane Elvas:D:sein
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2329
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Turult leitu.

#129

Postitus Postitas SexSix » 26 Veebr 2009 08:31

Siin siis huvitav uksepostis olev salongivalgustus tuli.See on raamitud läikiva metalliga nagu kelladeplokk armatuuris.

[Muudetud: 26-2-2009 SexSix]Pilt

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#130

Postitus Postitas hautz » 26 Veebr 2009 17:59

Peaks kuuluma expordile...
Vähemalt sarnane oli expordil.:puzzled
.._____

./_____\ -KOPIKAS :)

(OIIIIIIO)

.U........U

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1370
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#131

Postitus Postitas Mel » 26 Veebr 2009 18:06

Mul olid 03-l sellised tuled salongis.

Taruvaras
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Apr 2009 16:02
Asukoht: Pärnu
Autod: 2101 1972, 2102 1971, 2103 1973, 21011 1975, 2106 1976, 2105 1980.

#132

Postitus Postitas Taruvaras » 07 Apr 2009 23:34

Algselt postitas: arvi100
Algselt postitas: logman
Samas tasub tähele panna fakti, et alati ei ole ümmargustega avadega velg viietolline. On endale isiklikult näppu jäänud ka nelja-poole tolliseid paar tükki.


Välisel vaatlusel saab aru millega tegemist on.
4 1/2" velje ümmargused avad on natuke väljapoole kummis.

Pilt

Tavalaiusega 03/06 velje avade servad on järsud,nagu augu-
rauaga löödud.
Fotol on üks tüüp,ilukilbi kinnitusega on ka velje mis on mõeldud kasutamiseks ilma õhukummita,randi lõpus on soon.
Kolmas variant oli ilma kilbi kinnitustetta.

Pilt

Algselt postitas: Mel
Hõbedane ei ole originaal. Sinakas-hallid on õige!


Sa mõtled selliseid ?

Pilt

Mul on üle 400 reklaambro?üüri skanneeringu ja mitte
ühelgi Lada`l ei ole seal sellise värvitooniga velgi all.
Kõik on sellise värvitooniga nagu fotol näha.

Pilt

Õige vastuse saame teada siis kui Via läheb "helesinisega"
musta numbrit taotlema.


Esimesel pildil olevad 4 1/2 " ümarate avadega veled kuuluvad 2102 perekonnale. Harva olid "eksinud" ka juba tehasest mõne 2101 alla.

Taruvaras
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Apr 2009 16:02
Asukoht: Pärnu
Autod: 2101 1972, 2102 1971, 2103 1973, 21011 1975, 2106 1976, 2105 1980.

#133

Postitus Postitas Taruvaras » 07 Apr 2009 23:53

Algselt postitas: iisak
Sellised esituled 01.01.1972 a. kopikal. Keretöid tehtud pole, ise ainult värviparandusi tehtud.


Ka sellel esitulel on aimatav Carello või sarnane kiri hajutil. Ka mu 1972 a. 2101-l on küljes sellise kolme varda abil kinnituva varjestuskulbiga laternad. Kahjuks on originaalsed hajutiklaasid asendatud CCCP toodanguga, kuid peegeldid on ise hästi säilunud ning on Itaalia päritoluga, mida tõendab peegeldi välispinnale värvitud vapikujuline TORINO kirja sisaldav märk, ilmselt tehasemärk.
Sellise laternaga reklaambuklett on ka ju Ladaklubi mudelitutvustuslehel!

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2329
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Veljed.

#134

Postitus Postitas SexSix » 08 Apr 2009 12:57

Veljed on olnud algusaastatel kindlasti hobedased.Need sinakad tulid ehk 80-te sees.

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#135

Postitus Postitas viaccess » 08 Apr 2009 13:07

Algselt postitas: SexSix
Siin siis huvitav uksepostis olev salongivalgustus tuli.See on raamitud läikiva metalliga nagu kelladeplokk armatuuris.


Kuuluvad pigem moskvitchile.... 2140 armatuuris olid sellised.
Jupid Venemaalt!

Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 215
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme

#136

Postitus Postitas Varblane » 08 Apr 2009 13:46

Algselt postitas: viaccess
Algselt postitas: SexSix
Siin siis huvitav uksepostis olev salongivalgustus tuli.See on raamitud läikiva metalliga nagu kelladeplokk armatuuris.


Kuuluvad pigem moskvitchile.... 2140 armatuuris olid sellised.
Jah mossel ka sellised aga enda valduses on üks 03 mis aastast 79 ja samasugused kroomitud ääred on küljes.

allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 276
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

#137

Postitus Postitas allah » 08 Apr 2009 20:17

Algselt postitas: Taruvaras
... 4 1/2 " ümarate avadega veljed kuuluvad 2102 perekonnale.


Kuni mis aastani see nii oli? (03-e tootma hakkamiseni?)

Raamatus ?Sõiduauto "?IGULI" ekspluatatsioon ja hooldamine? U. Soodla, K. Vainola Tallinn 1975, lk. 8 Tehniliste andmete tabeli järgi:
  • 01-e veljed: 4 1/2 J-13
  • 02-e veljed: 5J-13
  • 03-e veljed: 5J-13


Minu 1974 aasta 02-e velgede sisse on kirjutatud: 5J-13 BA3-05-74.
Veljed on tavaliste ümmarguste "augurauga löödud" aukudega.

Taruvaras
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Apr 2009 16:02
Asukoht: Pärnu
Autod: 2101 1972, 2102 1971, 2103 1973, 21011 1975, 2106 1976, 2105 1980.

#138

Postitus Postitas Taruvaras » 09 Apr 2009 01:27

Algselt postitas: allah
Algselt postitas: Taruvaras
... 4 1/2 " ümarate avadega veljed kuuluvad 2102 perekonnale.


Kuni mis aastani see nii oli? (03-e tootma hakkamiseni?)

Raamatus ?Sõiduauto "?IGULI" ekspluatatsioon ja hooldamine? U. Soodla, K. Vainola Tallinn 1975, lk. 8 Tehniliste andmete tabeli järgi:
  • 01-e veljed: 4 1/2 J-13
  • 02-e veljed: 5J-13
  • 03-e veljed: 5J-13

Minu 1974 aasta 02-e velgede sisse on kirjutatud: 5J-13 BA3-05-74.
Veljed on tavaliste ümmarguste "augurauga löödud" aukudega.


Võib olla tõesti kuni 03 tootmisse tulemiseni. Homme vaatan numbrid oma 02 velje pealt uuesti üle, aga mälu järgi peaks olema 4 1/2 BA3 12-71 . Avade servad on väljapoole punnis.

Taruvaras
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Apr 2009 16:02
Asukoht: Pärnu
Autod: 2101 1972, 2102 1971, 2103 1973, 21011 1975, 2106 1976, 2105 1980.

#139

Postitus Postitas Taruvaras » 09 Apr 2009 03:20

See teema siin puudutab varajaste 2101 mudeli erinevusi, sestap ma uue kasutajana ei tea, kas siia ongi sobilik ka 2102 eripärasid postitada või oleks pidanud uue teema tegema. Moded tõstavad ehk sobivama kohapeale ringi. Aga siiski...

Täna sai kindlustus tehtud ja homsest ajan siiani talvitunud 2102-e liikvele.
Auto ise on nõuka ajal trikotaa?itootjafirma tootmiskoondise "Marat"poolt toodetud kuuma kauba, meeste sooja aluspesu värvi :D helesinine, aastast 1971.
Kui klubi kodulehe mudelitutvustuse andmed on õiged, siis on ta üks 185-st VAZ- 2102-st, mida jõuti1971. aastal välja lasta. Enda arvamus, et ta peaks olema vanim 02 Eestis, kere nr. 007####. Et ta aga nii vana on, siis on ka sellel masinal omapärad.
Erinevused:
Mitmedki kinnituspoldid Fiat kirjadega.
Süütepool, jagaja, jagaja kaas, pingerelee "Sdelano v Bolgarij" kirjaga.
Generaator firmalt FEMSA, millel veel initsiaalid CZ (T?ehhoslovakkia ?), selle pinguti on vertikaalne, hilisematel VAZ- idel ju horisontaalne, mutriga pealt kinnitatav.
Süütelukk Ungari päritolu, võtit on võimalik eemaldada ka horisontaalasendis ilma roolilukku kasutamata.
Näidikublokk ka Ungarist.
Välismaiste kirjadega tagumised ukseklaasid ja tagaluugi klaas(SECURIT), "kuudi" küljeklaasidel tiba teise märgistusega millel suurem kiri ITALIA
Tagatuled täielised itaallased, klaasidel firma STARS kirjad, sama ka numbrivalgusti, hilisemad vene toodangu tuled on täielik koopia nendele, ei erine millegi poolest, ka tuleklaaside muster on sama, ainult peal on siis kiri "Sdelano v SSSR".
Hallis BA3 kirjaga tööriistakarbis on võtmed ja kruvikeeraja ning ka tilluke galiiber-võti ladinatähtedega TANG, suuremate tööriistadekott on presendist nagu ka varajastel "kopikatel", aga umbes 1/3 pikkuselt lühem. Kolmas kunstnahast ja kahe keel-pandlaga tööriistakott on analoogne, nagu veneaegse ohukolmnurga kott aga mõõtmetelt tublisti suurem. Selles asuvad tungraud, pump ja kandelamp.
Praegu rohkem ei tule meelde. Edaspidi ehk õpin siia pilte laadima, praegu ei ole veel pihta saanud. Paljas jutt ilma pildita on ju väga "kuiv".

Ah jaa, seda siin teemas veel ei ole kajastatud, et esimesel paaril- kolmel aastal oli kastuses vanematüübiline kapotialune valgusti, mille pirn "vaatab" paremale ja sirm on jäik korpusega ühes tükis. Hilisematel teatavasti asetseb pirn sõidusuunas ja valget (enamasti) sirmi on võimalik keerata, vastavalt kumbat poolt rohkem valgustada on vaja.

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 837
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#140

Postitus Postitas arvi100 » 12 Apr 2009 17:33

Algselt postitas: SexSix
Siin siis huvitav uksepostis olev salongivalgustus tuli.See on raamitud läikiva metalliga nagu kelladeplokk armatuuris...


Ja see näidikuplokk näeb välja nii,pärit 1973 aasta autolt.

Pilt

Erinevusi on veelgi,näiteks tööriistakottide värvused ja
materjalid.Ülemised neli on dermatiinist ja alumine presendist
Kuues värvitoon on hele hall,oli kaasas 1973 aasta Vaz
2101`el.

Pilt
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili


Mine “VABA TEEMA / Flash & VT”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist