ülevaatus

ülevaatus

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

#21

Postitus Postitas Indy » 11 Apr 2006 01:10

Ma just rooste pärast läbi ei saanudki eelmisel aastal,loeti poritiiva servades olevad augud OV (ohtlikud vead)!!!
Ülejäänu oli kõik OK,pahteldasime augud ära,värv peale ja 100.- EEK-i kordusülevaatuse eest
Ja veel,et käsipidur ikka korralikult toimiks,siis soovitan panna uued piduriklotsid.

Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

#22

Postitus Postitas Tegija » 11 Apr 2006 07:41

Näpunäited vanade ja ka forsseeritud autode heitgaaside koostise muutmiseks

Kui süüte- ja toitesüsteem korras ja heigaaside koostis ei mahu normidesse
oleks otstarbekas enne karpa/pritse kallale asumist kontrollida uuesti õhufiltri ja küünalde seisukorda. Kui need korras aga heitgaasid ikka normi piiridesse ei jää, siis aitab küünalde vahetamine "kuumemate" vastu ning elektroodide vahe suurendamine ja ka süütehetke hilisemaks reguleerimine. Liiga hilise süüte korral suureneb HC sisaldus tunduvalt! Muidu hiline süüde soodustab CO/HC järelpõlemist;).

Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 837
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

#23

Postitus Postitas Ardi Soovik » 11 Apr 2006 20:05

Soovitan kontrollida/vahetada klapisääretihendid,töö pole kallis.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.

veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#24

Postitus Postitas veiko » 19 Mai 2006 23:49

Millist näitajat muidu kulunud klapisääretihendid mõjutavad? Küsimus tingitud sellest, et ülevaatusel läks muidu ilusti läbi, aga üks vana Lada-mees ütles (või noh endine Lada-mees), et suitsugaasis tundub nagu õlikärsahaisu olema, arvas, et klapisääretihendid vajaksid vahetamist.:yllatunud

Mikk195
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Mai 2005 19:45
Asukoht: Rapla
Autod: ZAZ965A (1965); Honda Prelude (1994)

#25

Postitus Postitas Mikk195 » 20 Mai 2006 20:21

Kulunud klapisääretihendid mõjutavad õli taset. Et õli satub silindrisse ja tulebki õli vingu. Kui klapisääretihendid korras ja ikka suitseb, siis tuleks vast õlirõngad vahetada.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2332
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#26

Postitus Postitas SexSix » 29 Dets 2007 20:41

Vana teema aga siiski.Auto peab olema puhas.Kõik tuled mis auto küljes peavad põlema.Lisatuledena prosektorid ja lähi- jakaugtuled peavad kokku andma mingi numbri mitte suurema kui 75.Tuleklaasid peavad olema terved.Aku peab olema kinnitatud.Auto peab olema komplektne.Kui on tagaistme turvavööde jaoks kinnituskohad siis peavad turvavööd ka seal olema.Sumbutaja terve ja kinnitatud.Esiklaas terve.Juhiukse klaas peab käima üles-alla.Kuidas sa muidu pol... dokumente annad(ust ei tohi lahti teha).Tagaklaas toonitud-peeglid peavad olema nii juhiuksel kui ka kunde uksel,eriti siis kui autole paigaldatud haakekonks(õnneks ei vaadata veel EURO serdifikaardi olemasolu)Pidurivoolikud(3tk.üks neist läheb kereküljest tagasilla peale)peavad olema terved.Pidurid peavad toimima.Laske printida piduritesti paber endale kaasa võtmiseks-näete sillakaalud ära,iga ratta veeretakistuse(bensiinikulu,pidur jääb peale,piduriketta viskumine),sildade kokkujooksu näete ära(tagasild näiteks kõver,esisilla kokkujooks vale)ja lõpuks on näha ka pidurite rakendumise kõige suurem erinevus.Amorditestis on paremad tulemused väiksema rõhuga kummide korral.Ohukolmnurk,tõkiskingad ja kehtiv tulekustuti ka autosse.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2332
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Häda selle ülevaatusega.

#27

Postitus Postitas SexSix » 30 Okt 2008 13:29

Sinine on aastast 1977 ja kõik esituled (pool- ja täistuled) on ilma releedeta.Kõik see vool käib läbi roolinülitite.Tuledeks ette pandud Hella H4 pirnidega.Lisatuled Bosch täistuled on läbi relee pandud.
Asi siis selles,et roolinülitid sulavad üles (klemmid ei anna ühendust) ja tuled ei toimi.Olen roolinüliteid vahetanud nii mõnegi korra.Käisin siis poes roolinülitit uurimas,ei olnud hetgel ja hinnaks öeld a`la 390.-?!Olen tavaliselt saanud umbes 150.- eest.

[Muudetud: 31-10-2008 SexSix]

ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

#28

Postitus Postitas ats97 » 03 Nov 2008 15:19

Miks ei pane tuledele vahele releesid(omal sai see releede lisamine tehtud kunagi samadel põhjustel)? Töö suht lihtne ning releed ei maksa ka miskit.

[Muudetud: 3-11-2008 ats97]

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2332
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Tähelepanek.

#29

Postitus Postitas SexSix » 18 Aug 2010 09:29

Piduritel mõõdetakse pidurtusjõu suurust kiloniutonites. Parem-ja vasak ratas eraldi, esi- ja tagasild eraldi, sõidupidur ja seisupidur eraldi. Ühel sillal mõõdetakse vasaku- ja parema ratta pidurtusjõu erinevust. Ja kokkuvõtteks arvutatakse staatiline aeglustus. Et staatiline aeglustus tuleks võimalikult suur peab auto kaaluma võimalikult vähe! 60 kilost piisas, et saada pidurite andmed korda! St. autost kõik üleliigne välja!

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 837
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#30

Postitus Postitas arvi100 » 27 Aug 2010 09:10

Altkäemaksuvõtjad lubasid liiklusse kümneid ohtlikke autosid.
http://www.ekspress.ee/news/paevauudised/krimi/article.php?id=32769475
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 837
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#31

Postitus Postitas arvi100 » 10 Sept 2010 07:29

Algselt postitas: overspeed
Tuleb ikka ennast tänapäeva asjadega kurssi ka viia, läksin söidukile ülevaatust tegema kuid ei saanud uksest sissegi. Tuli välja selline asi, et vahepeal on seadust muudetud ning mo auto ja tehniline pass ei ole enam kooskölas, seoses musta kapoti ja tagapagaasniku luugiga. Enam ei kehtivat too protsentide värk auto värvi tuvastamisel, vaid kui sul on miskit teisiti värvitud vöi isegi kleepsud pandud, tuleb minna ARK-sse ning paberid ringi vörmistada. Nii ma tegingi ja märkustesse lisati lihtsalt "mitmevärviline". Siis sai ülevaatusele mis laabus edukalt.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Erx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:12
Asukoht: Lääne-Virumaa
Autod: 21063

#32

Postitus Postitas Erx » 22 Sept 2010 03:03

Sõber käis autoga ülevaatusel ning pärast passi uurides märkasime, et järgmine ülevaatus oli märgitud juba 8 kuu pärast. Alguses arvasime et ülevaataja näpukas, aga siis tuli meelde et ülevaatuse aeg on numbrimärgi viimase numbriga kindlaks määratud. Praegu on 9. kuu, numbrimärgi viimane number on 3 ja seega järgmine ülevaatus 05.2011. Muidu ei oleks probleemi tekkinud, aga vahepeal seisis auto ilma ülevaatuseta ja nüüd sai suvalisel ajal uuesti ära tehtud.
Siit ka küsimus, et kui oleks näiteks veebruaris ülevaatusele läinud, kas siis oleks ikka järgmiseks ülevaatuseks 05.2011 märgitud ja öeldud et kohtume kolme kuu pärast? Või ümardatakse siis järgmisesse aastasse?


[Muudetud: 22-9-2010 Erx]

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#33

Postitus Postitas hautz » 22 Sept 2010 12:44

Ülevaatust saab minu teada 3 kuud varem teha. :puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#34

Postitus Postitas apsu » 22 Sept 2010 12:51

2 kuud enne kuupäeva ei olnud?
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3921
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#35

Postitus Postitas logman » 22 Sept 2010 13:00

Sõiduauto ja kaubiku ülevaatusele esitamine toimub sõiduki registreerimismärgi viimase numbri alusel alljärgnevalt:
1 - detsember-märts
2 - jaanuar-aprill
3 - veebruar-mai
4 - märts-juuni
5 - aprill-juuli
6 - mai-august
7 - juuni-september
8 - juuli-oktoober
9 - august-november
0 - september-detsember

Allikas: http://www.tehnoulevaatus.ee/et_EE/hea-teada

Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 308
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

#36

Postitus Postitas ROJEV » 22 Sept 2010 17:08

Paar päeva tagasi sai käidud Viljandi RAEL-i ÜV punktis. Ajasin taga CO-d et oleks raamatu järgi (raamat näitab 0.8 - 1.2). Onuke küsis mis aasta auto, ,,-Mis vahet on?,, küsisin mina. Vastus tuli et aastast 1987 ja edasi on CO piir 3.5, vanematel - 1986 ja tagasi on piir 4.5
Ja eelmine aasta sain teada et amortide kontroll pole kohustuslik, aga kui tahad siis nad ajavad auto pukkidele ja teevad seda. Risk on selles et auto andmed on ÜV arvutise juba sisestatud ja amortide test läheb sinna juurde. Ja arva ära kes seda ifot näeb?!
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 423
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#37

Postitus Postitas Edel » 26 Sept 2010 23:55

Ülevaatusele võid minna 3 kuud enne määratud aega. Kui viimane number on 3 siis võid kõige varem veebruaris minna, saad läbi ja järgmine ülevaatuse aeg on järgmine aasta mai.

[Muudetud: 26-9-2010 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2332
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Tulekustuti.

#38

Postitus Postitas SexSix » 25 Apr 2013 13:02

Läksin tulekustutile uut kleepsu nõudma. Oi see tulekustuti on kümme aastat vana, sellele ei saa kleepsu! Selle võite jätta tagavara tulekustutiks!?
Ostsin uue.:(

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1371
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#39

Postitus Postitas Mel » 25 Apr 2013 13:24

Selle nädala Autolehes võrdleb Soome ja Eesti ülevaatuseid ja kirjutab ka võimalikest tulevikus lisanduvatest asjadest.
Uuteks nõueteks võib lisanduda: pidurivedelikus vee sisalduse mõõtmine; diagnostika, mis kontrollib tehases ettenähtud elektroonika korrasolekut ja olemasolu (n andurite töö, turvapatjade olemasolu jne).
Soomega võrreldes on meil ka hindade arenguruumi. Soomes ülevaatus kuskil 40€ all, aga eraldi lisandub 15-20€ heitgaaside diagnostika eest ja umbes sama ka OBD pistikust tehtava diagnosti eest.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4898
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#40

Postitus Postitas olaaf » 25 Apr 2013 14:46

Väga tore, kui hakaksid mõõtma vee sisaldust piduri/siduri vedelikus - praegu olen laiskusest iga paari aasta tagant seda lihtsalt vahetanud.
Üldiselt tänaval liigeldes paneb ikka mõtlema küll, kuidas osad 2000+ autod on üv läbinud,tugev suits taga, amorte ilmselgelt pole, piduriketastel näha et klots kannab sentimeetri laiuselt, rehvid kulumisepiirist läbi kulunud, tuled paigast jne.
Amorditest on ju samuti väga kasulik, samaraga viimane kord küsiti, et kas amorte polegi autol küljes, et ainult rehvi peal vetrub..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."


Mine “VABA TEEMA / Flash & VT”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: tatslinkov, URX67 ja 8 külalist