2. leht 8-st

Postitatud: 31 Aug 2016 23:40
Postitas logman
Kõik elektroodiga keevitamisest: https://www.youtube.com/channel/UC8jU7A ... ydQ/videos
Jällegi äärmiselt sümpaatne tüüp, seletab ja näitab, kuidas asjad ka praktikas käivad.

Postitatud: 08 Okt 2016 17:58
Postitas ando

Postitatud: 08 Okt 2016 18:12
Postitas Kytt
 
ando kirjutas:Kelle auto see oli? http://gti.fi/features/from-russia-with-low
Nymmiku endine mustanumbriline on see

Pilt

Postitatud: 12 Okt 2016 00:45
Postitas ando
Seda ma kartsingi. Vahepeal mõtlesingi, et mis sellest autost sai..

Postitatud: 12 Okt 2016 09:15
Postitas nymmik
 
ando kirjutas:Seda ma kartsingi. Vahepeal mõtlesingi, et mis sellest autost sai..
Omanik ehitab (õigemini ehitatakse talle) Tshaikat hetkel.
Algselt tegi ka meele mõrudaks et auto mis pidi kollektsiooni minema on nüüd LOW aga noh, see ei ole enam minu mure ju.
Selle auto müügiga ma ehitasin hübriidi valmis ja palju muutki. Elu mis muud.

Postitatud: 12 Okt 2016 11:39
Postitas Aspelund
Musta numbri ekspertkomisjonil on ainet aruteluks.

Postitatud: 12 Okt 2016 11:45
Postitas nymmik
 
Aspelund kirjutas:Musta numbri ekspertkomisjonil on ainet aruteluks.
Mis sa seal ikka arutled, müügiga ei kaasne kohustusi uuele omanikule mida ta teeb autoga.
Algselt plaanid säilitada originaali aga siis üks hommik ärkad, paned edevad veljed ja õhkvedrustuse.

Postitatud: 12 Okt 2016 16:29
Postitas SexSix
Auto Soomes. Eesti must number kaltsu tasemele devalveerunud:mad:

Postitatud: 12 Okt 2016 18:25
Postitas hevi
 
SexSix kirjutas:Auto Soomes. Eesti must number kaltsu tasemele devalveerunud:mad:
Otseselt kaltsu tasemega seda ei võrdleks, pigem autole isegi lisaväärtust antud õhkvedrustuse, velgede jms. näol. Eestipärase raudkindla seibitäpsusega originaali tagaajamisega see muidugi kokku ei lähe (must number). Aga noh artikliski ju kirjas et auto hämmastavalt originaal. Ja arvatavasti seda hoitakse ikka hästi.

Palju hullem näide on meil siin samas Eestis kus musta numbriga 03 (1973 aasta, esipõll ilma piludetta) on "tööautoks". Kärukonks on küljes, olen ise näind seda käruga koormat vedamas ning auto seisab aasta läbi õues (seda välimusest ka näha, laguneb, nt. tagatiiva ääre liist kuhugi kadunud jms.). Pilte ka:


https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=586EAF67


https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=589F33E6

Nymmiku ex. vähemalt on arvatavasti väga heades hoitingimustes ja säilib selliselgi kujul aga see 2103 on küll raiskamine ja näitab musta numbrit kui vahendit kuidas tööautoga TÜV-selt viilida 3 aastat.

Postitatud: 12 Okt 2016 22:35
Postitas SexSix
Kas VAZ 2103 on originaalne või taastatud? Parem esi lanseron on täitsa kõver.

Postitatud: 13 Okt 2016 09:09
Postitas hevi
 
SexSix kirjutas:Kas VAZ 2103 on originaalne või taastatud? Parem esi lanseron on täitsa kõver.
Ise pole autot väga lähedalt vaatanud. Aga laia numbrimärgi augud ja pleekinid jälg viitab et masinal on ka tavaline number eelnevalt olnud ja vaevalt valge numbriga masin musta nõuetele on omal ajal taastatud.

Lisaks ega ise v. raha eest sellisele tasemele taastatud masinat keegi väga nii ju ei hoiaks ka, nii et ju see ikka säilinud on.

Selles osas aga muidugi õigus et selliseks tuuninguks nagu 02-le on tehtud sobiks pigem taastatud masin kui tehaseoriginaalina säilinu.

Postitatud: 13 Okt 2016 09:39
Postitas nymmik
 
hevi kirjutas: 
SexSix kirjutas:Kas VAZ 2103 on originaalne või taastatud? Parem esi lanseron on täitsa kõver.
Ise pole autot väga lähedalt vaatanud. Aga laia numbrimärgi augud ja pleekinid jälg viitab et masinal on ka tavaline number eelnevalt olnud ja vaevalt valge numbriga masin musta nõuetele on omal ajal taastatud.

Lisaks ega ise v. raha eest sellisele tasemele taastatud masinat keegi väga nii ju ei hoiaks ka, nii et ju see ikka säilinud on.

Selles osas aga muidugi õigus et selliseks tuuninguks nagu 02-le on tehtud sobiks pigem taastatud masin kui tehaseoriginaalina säilinu.
Minu EXi puhul on hea see et kui omanikul tuleb tuju, siis vedrude-amortide ja velgede vahetusega on ta originaal tagasi. auto puhul ei ole lõikeid tehtud ega keevitusi.
Soome ARK oleks pidanud eesti numbri ära korjama, kuidas see alles sai jääda ei oska kommenteerida.
Eelmine nädal tõime sõbraga Soomest vastu W123 Museorekisteri numbriga MB, siis esitati küll nõue et numbrid postiga ise soome saadaksime.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58A8D1DB

Postitatud: 26 Dets 2016 21:46
Postitas SexSix

Postitatud: 30 Dets 2016 22:38
Postitas simmer
Selles viimases videos on tähelepanu vääriv minut 30.33- 30.41 lõik filmitud kuskil Eestimaal... .Kaadris Vaz 2103 tolleaegsete numbrimärkidega sõidab siseõuest välja,.... nõukaaja mustad numbrid 70-ndatel olid Eestis "E"algustähega.

Postitatud: 29 Jaan 2017 18:46
Postitas SexSix
Sankt-Peterburg-Dakar:D
Alates 23.15. Vene keeles.
http://www.ntv.ru/peredacha/pervaya_per ... 456/video/

Postitatud: 29 Jaan 2017 20:40
Postitas sansa
Moskva- Bali Volgadega

https://voshod.me

Re: Huvitavat lugemist,vaatamist...

Postitatud: 02 Apr 2017 20:09
Postitas sansa

Re: Huvitavat lugemist,vaatamist...

Postitatud: 09 Apr 2017 21:22
Postitas simmer
Aasta oli siis 1985
32 aastat tagasi.JPG
32 aastat tagasi.JPG (83.26 KiB) Vaadatud 15345 korda

Re: Huvitavat lugemist,vaatamist...

Postitatud: 09 Apr 2017 21:35
Postitas simmer
Nii õpetas tegema ajakiri Tehnika ja Tootmine aastal 1985
TT dets.1985.JPG
TT dets.1985.JPG (112.5 KiB) Vaadatud 15339 korda

Re: Huvitavat lugemist,vaatamist...

Postitatud: 10 Apr 2017 21:57
Postitas simmer
Vaz 2121.JPG
Vaz 2121.JPG (73.9 KiB) Vaadatud 15292 korda
Taas sirvin Ajakirja "Tehnika ja Tootmine", seekord 39 aastat tagasi ilmunud jaanuarikuu number[/b]