Nafta hind ja alternatiivkütused

Nafta hind ja alternatiivkütused

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Üks võimalus,võtta pikaajalist odavat laenu ja osta selle eest bensiini ja säilitada oma tarbeks paarkümne aasta jooksul.Seega koos intressidega maksaks bensiin 15aasta pärast 2korda praegusest hinnast.
Rublaaegne bensiin on praegugi veel talvituskõlbulik.Ja olen kuulnud jutte kus sõjaajast sohu uppunud tank t-34 mootor pumbati veest tühjaks ja käivitati vee all sõjaaegse kütusega,ning sõideti sellega välja.Äkki Landy oskab midagi kosta,mina kuulsin seda ühe Off-road Service töötajalt,kes oli seda video pealt näinud.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3999
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: kuvalda
bensiiniga võiks tõesti keegi julgem kontingent salakaubitsema hakata,tuua venemaalt sisse suurte vaatidega,ja müüakse otse kellele tarvis,ei ole mingeid aksiise,vaja maksta ainult toojatele ja pika aja peale tasuks see vedajatele veel väga hästi ära,ei tea kuidas mendid ja piirivalve asjasse suhtuksid?:puzzled
No küll selle tegevuse vastu meie riigikogu kohe ka uued seadused vastu võtab... ole mureta.
Kui Brüssel haisu ninna saab ,on eesti härradel päts püksis ja tõmbavad eurodirektiividel lutti mis hirmus...

1.See tegevus paigutatakse samasse lahtrisse ,kus vene maksumärkidega sigaretidki - aktsiisi maksmatajätmise alla.

Ja teiseks: tsisterniga ilma vastava litsensita euroliitu ikka naljalt sisse ei tulda. Mis paaki mahub - palun väga!
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Algselt postitas: logman
Mis paaki mahub - palun väga!
Äkki mul on terve auto alune ja pagass seda paaki täis?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3999
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ega tollis nii lollid ka pole.:D

Olid kunagi ajad ,mil siit Viljandist mindi Soome ,samasugusel tukatil nagu mul 300 l paak põhja all.
Aastake käidi lahedalt ära ja siis aeti ükspäev tolli ning enam enne üle ei lastud enne kui masin jälle tehasekonditsiooni viidud.
Kutid käisid Ohtlale mehaanikutena kaasas ,Ohtla oli vist ülirõõmus ,et seekord sõit ära jäi. :(
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Ladaklubilaste silmis on vist alternatiivkütus Venemaalt toodud kütus :D

Zero - kui Sul masinal ikka magu vastu maad on, vedrud tagurpidi ja bensiini hais üle pea käib, küllap siis hakatakse uurima ka.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Osadel Chevy Van bussidel on originaalis 300l kütusepaaki. Lisavarustusena sai neid tellida bussidele ehk siis tegemist originaal paagiga mis valmistajatehase poolt pandud, sellega võib ju vabalt tuua.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3999
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ja tuuakse ka!
Kui harverikutid ,kes venes tööl käivad ,koju tulevad ,siis aetakse auto Ivangorodi tanklas paagipoolse rattaga äärekivile ja tangitakse kuhjaga täis.
Samuti toimivad kagupiiri elanikud. Need lahmivad ikka mitu ringi päevas.
Tallinnast nii ei kipu äri ajama ,või mis?
Pealegi maksavad need ärikad vähe pistist ka ,sest leidub kohe ka neid ,kes vastasel juhul ärikaid lihtsalt kadedusest piiril kiusavad ja asjata kummi venitavad.

Kui nüüd kellelgi sisemaa meestest siin tuksatab ,et "oh ,lendan kagusse või kirdesse odavat kütet jahtima" ,siis võtke teadmiseks ,et ega teid seal nii väga ei oodatagi - kohalik turg ostab ise kõik ära ja vahendajalt tarnimine on juba kallim - sõit ei tasu ära.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kui tõuseb maailmaturuhind,siis tõuseb kütus ka venemaal.Suhteliselt vahe väheneb.Seega kui meil kütus tanklas tõuseb 5kr/l siis tõuseb see pea sama palju ka seal.
Ja ikkagi oli teema idee rääkida alternatiivkütustest,mitte tavalistest.
Paluks moderaatoritel need postitused kustutada.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

BMW arendas vesinikult töötavat sisepõlemismootorit, kuskilt lugesin, et selleks, et saavutada sellisega sama võimsust nagu bensiinimootorga, peab olema kubatuur umbes poole suurem. Samuti oli selle mootori probleemiks saaste ja turvalisus samuti, vesinik ja õhk teatud vahekorras moodustavad nn paukgaasi ja kui see tekib lendab auto koos juhiga "puu otsa".
Veel kangem süsteem on aga see, et autol elektrimootorid ja siis mingi energiaelement valmistab vesinikku kasutades elektrit.

Esimene vist ennem läheb käiku, sest selle jaoks masinaid lihtsam ehitada ja terve maailm sisepõlemismootoreid täis ja arvan, et need siit veel niipea ei kao.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: Kriisa
Veel kangem süsteem on aga see, et autol elektrimootorid ja siis mingi energiaelement valmistab vesinikku kasutades elektrit.
Need ongi need nn Fuel Cell masinad. See ilmselt ka järgmisena massidesse läheb, kui nafta otsa lõppeb.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3999
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Jaanuaris leidis Eestiski omaniku hübriidauto Toyota Prius.
Päris kallis tükk teine...

Sel aastal esitlusele tulev uue põlvkonna S-mersu saab samuti olema hübriidjõuallikaga. Samuti plaanitakse seda ette võtta M-maasturite ja R-luksuslike mahtuniversaalidega.(Merss siis)
Luksusautodest pioneer hübr.alal on tegelikult Lexus RX400h.
Kui nüüd keegi arvab ,et arendatakse vaid autosid ,siis...>

...USA läänerannikul kasutatakse hübriidjõuallikaga busse juba 2000a. alates.
Seattle'i linn uuendas möödunud aastal oma bussiparki koguni 235 GM-i toodetud hübr.linnaliinibussiga.Selle tehinguga sai Seattle'ist USA hübriidsõidukite pealinn.
Washingtoni osariigis peaks tänaseks juba hulgaliselt liikuma Chevrolet Silveradosid ja GMC Sierrasid ,sest paljud keskkonnaorg.-d toetavad kohalikke elanikke nende tavaautodest kallimate sõidukite ostmisel.

Saksa MAN on tõsiselt võtnud plaani kütuseelementidel (fuel cell) liikuvate busside tootmise alustamiseks. Võrreldes hübriidtehnoloogia arenguga ei loodeta aga seeriatootmist alustada enne 2015 a. Esialgu testitakse neid vaid kohalikes lennujaamades.


See siin oli vaid vähene ,mida viitsisin möödundaastastest TM-dest välja otsida. Nr-d siis 3/2004 ja 8/2004.
Selgituseks siis niipalju veel ,et hübriid on selline liikur ,millel kombineeritud sisepõlemismootor ja el.mootor(id). Näiteks Prius peaks linnas vaid el. toimel liikuma ,spmootor hakkab tasapisi sekkuma kiirusel üle 50 km/h.

Kel huvi eks sibagu raamatukokku ,neist cell ja hübr.tehnoloogiatest juttu üsna paljudes 2003-2004 TM-s.
Kahjuks netis see lugemisvõimalus puudub.

Leidsin veel huvitavat:
Priuse küttekulu maanteel 4,2l
linnas 5,0 ;kiirendus 10,9 sek sajani.
Toyota Prius on garaazis Cameron Diazil ,Tom Hanksil ,Harrison Fordil ,Brad Pittil ,Meryl Streepil ja Leonardo DiCapriol.:P
Maksab see sitikas sama palju kui kallima dislaga Avensised.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Ma ei leia Priusel mõtet, ökonoomsem on natuke kui näiteks kaasaegsed väikeautod, aga diislid sama ökonoomsed. Tundub üsna mõttetu leiutis olevat, võibolla keskkonda säästab vähem, aga muud kasu ju pole.

Muide täna Tartus nägin bussijaama juures ühte heledat Priust vuramas.
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Kui nüüd teemast natuke mööda minna siis võiks ju mainida, et selle teemaga peaks tegeletama riiklikul tasandil. Paraku jeestis selliste asjade peale ei mõelda. Just täna kesklinnas kulgedes sai mõeldud, et kui tõesti oleks odavam kulgeda ühistranspordiga siis ilmselt ma seda ka teeks (ilmselt mitte ainult mina). Paraku on meie ühistranspordipilet niivõrd kallis, et odavam on igal juhul sõita oma autoga. Ja mida pikemad vahemaad seda suurem kasu oma autoga sõitmisest ju on. Tegelikult oleks ju mõistlik kui ühistranspordiga kulgemine oleks soodsam. Tuleks kuidagi soodustada ühistranspordiga liiklemist (nagu see mujal maailmas kombeks on). Kui arvestada näiteks minu sõitude järgi siis hommikul tööle sõites kulub oma autoga umbes 3.- (ühistranspordiga 10-15.-) tallinnast pärnu kulub u70.- (ühistranspordiga kindlasti üle 100.-) siis tundub, et see pole kohe kuidagi normaalne. Oma autoga tuleb igal juhul odavam ka üksi sõita, kuid kui arvestada, et autosse mahub peale minu veel 3-4 inimest siis... selline olukord ei ole kohe kuidagi normaalne.
Loodushoiuteema peaks algama ikkagi riiklikult taemelt. Kui soodustada bussi (miks mitte ka rongi)sõitu siis säästaks kindlasti nii loodust kui ka teid.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Isikliku sõiduvahendi kulu pole mitte ainult kütus vaid ka amortisatsioon(varuosad,remont jms.),seega tuleb isikliku sõiduvahendi kasitamine ikka kallim.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3999
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Arvaks ka ,et ühistranspordi kasutamine ikkagi odavam.
Ja bussipilet pikal otsal viimasel ajal seepärast kallinebki ,et pole käivet ,st. reisijaid.
Nagu Laada ,nii hindavad teisedki inimesed (mina ka) aega rohkem kui raha ,sest aeg annab uue võimaluse raha teenimiseks. No kisub filosoofiaks...

Tahtsin siis öelda ,et mida rohkem kasutataks "masside teisaldamiseks" mõeldud vahendeid (bussid- rongid-trollid-trammid) ,seda odavam see igale sõitjale tuleks.
Samas oleks märgatav seisvate autode arvel loodussaaste vähenemine.

Väike leevendus: http://lhv.delfi.ee/news/index.cfm?id=1006368
Vasta