1. leht 1-st

2107 Venemaalt

Postitatud: 16 Veebr 2018 12:05
Postitas kunn24
Kas Eesti laseb sõidukina registreerida kasutatud 2107-t Venemaalt? Eestis saadaolevad on jubedad peldikud, Venemaal toodeti neid kuni 2012-ni. Peaksid vastama EU4-le, kui ma ei eksi.
Edit. Lisan 2011-2012 masinate kuulutuste viite https://auto.ru/cars/vaz/2107/all/?year ... m_offers=1
Eur-Rub kurss on hetkel 1 EUR = 70.1901 RUB

Re: 2107 Venemaalt

Postitatud: 16 Veebr 2018 23:01
Postitas Arvos
kunn24 kirjutas:Kas Eesti laseb importida kasutatud 2107-t Venemaalt? Eestis saadaolevad on jubedad peldikud, Venemaal toodeti neid kuni 2012-ni. Peaksid vastama EU4-le, kui ma ei eksi.
Pole kuulda olnud, et ei saaks.

Re: 2107 Venemaalt

Postitatud: 18 Veebr 2018 16:48
Postitas VäikeMägilane
Tuua saab-teoreetiliselt, kuid arvele ei saa. Hetkel saab tuua aind uut Nivat Euro 5 vist. Või ei saa seda ka enam sellest aastast alates, ma ei mäleta.

Re: 2107 Venemaalt

Postitatud: 18 Veebr 2018 19:13
Postitas Arvos
VäikeMägilane kirjutas:Tuua saab-teoreetiliselt, kuid arvele ei saa. Hetkel saab tuua aind uut Nivat Euro 5 vist. Või ei saa seda ka enam sellest aastast alates, ma ei mäleta.
Miks ei peaks arvele saama? Kui aga ei saagi, no siis tuleb mudida.

Re: 2107 Venemaalt

Postitatud: 18 Veebr 2018 19:51
Postitas kunn24
Mida näiteks mudida? Kleepida mingi vana räime VIN ja number? Uuemad on pritsungiga, sellega võib ülevaatusel vahele jääda. VIN-i vahetus pole ka just rõõmus teema. Ameerika Autosse, mis tegeleb tüübikinnitustega, helistamisel vastati, et kuni 97 (kaasaarvatud) masina regamisel pole teemat, kuid need on Venemaal ka sarad- ei rõõmusta. Uuemate puhul öeldi, et need ei vasta mingitele nõuetele, pole mõtet üritadagi. Suht arusaamatu jutt. Loogiliselt võttes on just vanemad need, mis millelegi ei vasta.

Re: 2107 Venemaalt

Postitatud: 18 Veebr 2018 20:53
Postitas VäikeMägilane
Uuema aastaarvuga VAZi ei saa tuua, öeldi sulle juba. Pole tüübikinnitust-lihtne!

Ei saa aru mida Sa taga ajad? Ega see vähe kabedam 2010a. masin seal väga odav pole, lõpptulemusena pead ca 5-9000euri kulutama, et kiiresti roostetav (kohalike jutt), nagisev ja tõrkuv, kuid läikiv masin siia saada... lihtsam ja kõvasti soodsam on siit (EUst) korralik isend leida ja rahus sõitma hakata.

Mõte oleks aind Niva tuua...lihtsalt talle pole konkurenti otsest ja uuena peaks veel saama ka.

Re: 2107 Venemaalt

Postitatud: 18 Veebr 2018 21:03
Postitas kunn24
Uuema aastaarvuga VAZi ei saa tuua, öeldi sulle juba. Pole tüübikinnitust-lihtne!

Ei saa aru mida Sa taga ajad?
Kui midagi öelda pole, võiks ju vait olla! Lihtne?
Ei saa aru mida Sa taga ajad? Ega see vähe kabedam 2010a. masin seal väga odav pole,
Mida ma taga ajan, oli mu 1.-s kirjas öeldud. Hinnad on kobedatel 2011-2012 isenditel meie rahas 2,5 k kanti. Kurss on 70 000 rub = 1000 Eur.
lõpptulemusena pead ca 5-9000euri kulutama
Valeväide, ära lahmi. Teeks nii, et kirjutaks asjast, mind ei ole vaja muus osas veenda. 1. kirja lisasin lingi. Ma loodan, et see teema ei lähe mölaks ära, adminnidel palun lahmivatel tegelastel silm peal hoida. Taotlus on eelmine ja mu vastuskiri siis ka, kustutada, kuna teemasse 0 infot.
Mõte oleks aind Niva tuua...lihtsalt talle pole konkurenti otsest ja uuena peaks veel saama ka.
Hetkel ei huvita, teema on 07-st.

Re: 2107 Venemaalt

Postitatud: 18 Veebr 2018 21:59
Postitas Mel
https://www.mnt.ee/et/uksiksoiduki-tuubikinnitus
Seal hästi kirjas ja viited vajalikele õigusaktidele ka.
Sisult küsitavad ainult heitgaasid ja müra. Viimase osas ei tohiks probleemi olla. Esimene vist keerulisem, Venemaa sisemised nõuded olid jämedalt ühe nn euronõuete perioodi maas ELi omadest. Samas Niva jaoks olemas euro-kõlbulik lahendus, seega saaks üpris kerge vaevaga õpetada ka uuema tagaveolise euroõhku välja puhuma. Tuled, turvavööd jm peaks E-tähtedega olema.

Saksamaal on müügis ja arvel tagaveolisi ka tootmise lõpuaastatest. Ega sealgi muidu saa kui (üksik)tüübikinnitusega. Kui nüüd leiaks sealt firma/isiku, kes tagaveolise maale tõi ja arvele sai, siis äkki saaks kaubale, et ta oleks vastavad tõendid nõus esitama me Maanteeametile. Suurte müüjate ja maaletoojate puhul selline sertifikaatide edastus toimib. Nt Opeli puhul neid küsides olid paberid teiseks päevaks siin ARKis ja järgmine päev auto arvel.

Lisaks ei maksa unustada, et välismaalasena Venemaal auto ostmine on kõike muud kui lihtne. Siia tuues tuleb kohe toll ja käibekas ka otsa. Kui nüüd mõelda, palju aega ja raha see kokku nõuab, siis kahtlane, et see odavam tuleb kui EList kobe seitse leida.

Re: 2107 Venemaalt

Postitatud: 18 Veebr 2018 22:07
Postitas kunn24
Sisult küsitavad ainult heitgaasid ja müra. Viimase osas ei tohiks probleemi olla. Esimene vist keerulisem, Venemaa sisemised nõuded olid jämedalt ühe nn euronõuete perioodi maas ELi omadest.
Kas pritse ja katiga ei vastanud EU4-le või oli meil juba sel ajal (2011-2012) EU5?
Saksamaal on müügis ja arvel tagaveolisi ka tootmise lõpuaastatest. Ega sealgi muidu saa kui (üksik)tüübikinnitusega. Kui nüüd leiaks sealt firma/isiku, kes tagaveolise maale tõi ja arvele sai, siis äkki saaks kaubale, et ta oleks vastavad tõendid nõus esitama me Maanteeametile.
Mobile.de-st ei leidnud ühtegi, mujalt ei oska otsida.
Lisaks ei maksa unustada, et välismaalasena Venemaal auto ostmine on kõike muud kui lihtne. Siia tuues tuleb kohe toll ja käibekas ka otsa.
10 % toll ja 20 % käibekas, ei ole probleem.

Re: 2107 Venemaalt

Postitatud: 18 Veebr 2018 22:28
Postitas markoj
Kui klassikalist 2107t vaja, siis lihtsam oleks ta Saksast tuua. Kui Saksas olemas kõik dokumendid, siis pole arvele võtmisega ka probleeme.
Näiteks üks kobedam auto: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=257934901
Veidi odavam: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=257740927

Re: 2107 Venemaalt

Postitatud: 18 Veebr 2018 23:06
Postitas kunn24
Need vanad reeglina lähedalt vaatamist ei kannata. Lähedalt vaatamist vb olla kannataks see 06, aga hind on juba Kosmos http://www.auto24.ee/used/2685012 ja tõenäoliselt kummidetailid viska kohe minema vanaduse tõttu.
Seda 07-t käsin vaatamas http://www.auto24.ee/used/2735461 , lihtsam on kirjutada hinnanguks no comments.

Saksast sellise otsinguga autoscoudist ei leidnud ühtegi kandilist https://www.autoscout24.de/ergebnisse?m ... =1&size=20

Kui kellelgi on kobedat vähemalt 1500 mootoriga 06 või 07-t pakkuda, võib kirjutada PS-i. Sellist asja ei taha näha, et roostet on igalpool juba nii palju, et tahab kapitaalset keretööd.

Re: 2107 Venemaalt

Postitatud: 19 Veebr 2018 00:28
Postitas VäikeMägilane
Vabandused tülitamast ja oma ekslikke kogemuste ja arvamuste eest.

Enne kui mu sisutud postitused kaovad - palun, kui juhtutegi RU'st selle prillikiviga Eestisse, siis olge nii kena ja jagage seda meiega ka siin foorumis, usun et me kõik ootame seda (ilma irooniata).

Autori soovid palun viivitamatult täita!

Re: 2107 Venemaalt

Postitatud: 19 Veebr 2018 11:31
Postitas germpz
Vabandan vahele segamast. Saan aru, et kui hankida Saksamaal arvel olev Niva (võis siis teise nimega 4X4) mis on kas nelja ukseline või näiteks diiselmootoriga, siis meie maanteametiga ei tohiks siia registreerimisega probleeme tulla?