K: 01 proovipartii
K: 01 proovipartii
K: 01 proovipartii
oma autohuvilisest tädimehelt sain teada, et oma kunagi oli ta sõitnud prooviseeria 01-ga. aastaarv oli sel 1969, kere oli punktkeeviste asemel üleni joodetud, varustatud oli see veel olnud weberi karpaga, sellisega nagu fiat 124-l originaalis oli, elektrisüsteem ja genekas olid ka (vist) fiati omad olnud. plekk vist ka paksem. selline fakt veel et seerianumbri järgi oli see auto üks esimesi.
mind huvitab, kas sellel jutul on ka tõepõhi all, on keegi veel kuulnud sellest prooviseeriast. loogiline oleks ju küll, et enne tehase käikulaskmist tehakse väike katseseeria... kui mõni selline auto peaks veel alles olema oleks see tõeline kollektsionääride rabamisobjekt, mis tõenäoliselt maksab kümneid kordi rohkem kui originaalne 1970-nda paiku toodetud kopikas
mind huvitab, kas sellel jutul on ka tõepõhi all, on keegi veel kuulnud sellest prooviseeriast. loogiline oleks ju küll, et enne tehase käikulaskmist tehakse väike katseseeria... kui mõni selline auto peaks veel alles olema oleks see tõeline kollektsionääride rabamisobjekt, mis tõenäoliselt maksab kümneid kordi rohkem kui originaalne 1970-nda paiku toodetud kopikas
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
ja kered olid joodetud vasega kui ma ei eksi! plekk oli kvaliteetne, mitte nagu hiljem, et plekirullid vedelesid õues ja roostetasid, ning hiljem värviti need rahuliku südamega üle!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
See 1969-nda aasta 01 jutt on vist ikka tõsi. Olevat sellised olemas olnud ja ka Eestis sõitnud. Tegemist nii öelda eelseeria autodega, mida pandi suuremalt jaolt käsitsi kokku.
Kindlasti olid esimeste aastate autod kõige kvaliteetsemad - kuskil 1975-da aastani. Räägitakse ka mingist Fiati poolsest kontrollist.
Kindlasti olid osadel autodel originaalsed Weberid. Samuti olid autodel detailide liite kohad joodetud vasega. Viimase avastasin suure üllatusena enda 74-nad aasta 01-l. Mille tulemusena hakkasingi uurima, mis see veel on? Ja avastasin, et seda tuleb mõista kvaliteedina;)
Ka pleki jutt õige - roostest asja autole külge ei pandud, erinevalt hilisemast.
Lisaks tasub mainimist (kuigi väga imelik normaalse arengu seisukohalt), et algusaastatae plastmassisegud olid vastupidavamad. Näiteks ei pleekinud tulede klaasid ja salongi materjalidki pidasid kuumale/soojale paremini vastu.
Kui hübriide veel mainida, siis olid olemas ka 03-d, mis olid 1600 mootoriga ning seal juures tagumine paneel ja tuled olid 06-e omad. Samas esimene ots oli 03-e originaalne kroomist iluvõrega.
Kindlasti olid esimeste aastate autod kõige kvaliteetsemad - kuskil 1975-da aastani. Räägitakse ka mingist Fiati poolsest kontrollist.
Kindlasti olid osadel autodel originaalsed Weberid. Samuti olid autodel detailide liite kohad joodetud vasega. Viimase avastasin suure üllatusena enda 74-nad aasta 01-l. Mille tulemusena hakkasingi uurima, mis see veel on? Ja avastasin, et seda tuleb mõista kvaliteedina;)
Ka pleki jutt õige - roostest asja autole külge ei pandud, erinevalt hilisemast.
Lisaks tasub mainimist (kuigi väga imelik normaalse arengu seisukohalt), et algusaastatae plastmassisegud olid vastupidavamad. Näiteks ei pleekinud tulede klaasid ja salongi materjalidki pidasid kuumale/soojale paremini vastu.
Kui hübriide veel mainida, siis olid olemas ka 03-d, mis olid 1600 mootoriga ning seal juures tagumine paneel ja tuled olid 06-e omad. Samas esimene ots oli 03-e originaalne kroomist iluvõrega.
-
rRG
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 209
- Liitunud: 05 Sept 2004 14:41
- Asukoht: viimsi
- Autod: Bmw 750i
- Kontakt:
hhm mingi lada eri seeriai oli tootmisel. Ainuke erinevus oli et neil olid vankermootor mis 1,1 või 1,2 aga sellelt oli kunni 180 hp välja pigistadud ja olid 8 sekiga kiirendasid 100-ni,kus juures olid nelja käigulised kastid. Vanaisa rääkis mulle midagi sellist
Vanametalli,mööbli,vanatehnika ja kodukraami utiliseerimine
+ 372 50 51 300
+ 372 50 51 300
http://www.lexikon.fungamebtl.de/lexiko ... z2101.html kas see võis olla selline 01 proovipartii
-
ddemon555
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 88
- Liitunud: 08 Nov 2002 11:10
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Golf 3, Z
- Kontakt:
oma silmaga ka nähtud seda nn. proovipartiid....nii mis siis oli...tagaosa väägagi imelik...tuled ja puha hoopis teistsugused.....nii siis hmmm..mootoris pidi ka hülsid olema sees ( suht tumba ei oska väljendada hetkel ennast)..siis jh..sel ajal oli saksa kontroll vist peal nagu väidetakse....
ja see masin, mida ma nägin....papsi tuttava oma..see maha sõitnud 350 000km ja sõidab nagu mi?ka edasi rahulikult veel:o
ja see masin, mida ma nägin....papsi tuttava oma..see maha sõitnud 350 000km ja sõidab nagu mi?ka edasi rahulikult veel:o