Tervitus Ladaklubi liikmetele!
On tekkinud üks hulljulge idee osaleda uuel aastal ühel rallil, mille distants on kokku 14000 - 15000km+kohalesõit starti 4000km. Kuna rallil on kriteerium, et osaleva auto mootor peab olema maksimaalselt 1.2 liitrine ja endal on koguaeg olnud soov samuti endale VAZ soetada siis plaanis oleks osaleda rallil VAZiga.
Selle suve kuude jooksul plaanis leida sobiv auto endale milleks võiks olla siis 2101,2102 või 21011. Aasta jooksul auto garaazi all üles vuntsida ning rallile. Ideaalne oleks soetada 2102 kuna universaal kere mahukam rallil osalemiseks, aga vaadates turuseisu viimastel kuudel siis kahjuks pole liikvel selliseid väga.
Rallil tuleb ette alguses pool distantsi maanteedel ja kiirteedel ning lõpp on pmst mägised kruusa-, kivi- ja liivateed.
Põhjus miks selle postitan siia foorumi on seepärast, et arutada antud teemat, leida tuvastada autol nõrgad kohad ning millele tähelepanu pöörata. Kuluvate varuosade kohta, mida kaasa võtta ja ehk paigaldada autole mingeid lisavidinaid. Kütusekulu, mootori vastupidavus, jahutus jnejne.
See, et VAZiga pole kõige mugavam sellist distantsi läbida ja võib ette tulla ootamatusi, teebki kõik selle põnevaks
Oodates mõtteid ja tagasisidet!
VAZiga läbida 14 000 km
VAZiga läbida 14 000 km
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Visanud siis mingit infolinki kah selle ralli toimumise või korraldusliku poole pealt, aga ei ...
.
Igati põnev idee igatahes a mu arvates pole 20 tuhhi nüüd korralikult ettevalmistatud sigullile mingi kaelamurdev trikk, et selle pärast peaks varuautot kaasas kandma hakkama.
Rool, pidurid, ülekanded, rehvid ja sildade kinnitused kriitilise pilguga üle vaadata, vajadusel korrastada ja tuld!
Mootori juures kindlasti süüte-, toite- ja jahutussüsteemiga sama asi + geneka töö ja korrasolek.
Kõik muu on delo tehniki.
.
Igati põnev idee igatahes a mu arvates pole 20 tuhhi nüüd korralikult ettevalmistatud sigullile mingi kaelamurdev trikk, et selle pärast peaks varuautot kaasas kandma hakkama.
Rool, pidurid, ülekanded, rehvid ja sildade kinnitused kriitilise pilguga üle vaadata, vajadusel korrastada ja tuld!
Mootori juures kindlasti süüte-, toite- ja jahutussüsteemiga sama asi + geneka töö ja korrasolek.
Kõik muu on delo tehniki.