Samara 4x4?

Samara 4x4?

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1380
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#21

Postitus Postitas Mel » 07 Mär 2011 08:54

Lausa Togliattiski tehtud 08+Niva=Lada Tarzan, seega ka kodus teostatav;)
Pilt
Märgatavalt praktilisema väärtusega on aga see:

Pilt

Kõige huvitavam on see, et sellel 111 Tarzanil on ka taga sõltumatu vedrustus, mis põhineb Niva esivedrustusel.

[Muudetud: 3-7-2011 Mel]

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4914
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#22

Postitus Postitas olaaf » 07 Mär 2011 09:08

Samarale on olemas 4wd ümberehituseks käigukasti külge vahekast (pikema pooltelje vahele..) maksis too 10-15k vahel mäletamist mööda - tagasild tuli 2105 ja kardaan läks samuti lada oma. (tegu 50-50 veoskeemiga ilma keskdiffrita!)
käigukasti paigaldati spetsjomm detail diffri vahele (edaspidi differ vahekastis.)

kogu lugu on nn bolt-on lahendus ja seda peaks ka ark arvestama.
väljalaske peab tooma kuskilt kõrvalt = see hakkab põhjaall tilbendama..

kütusepaagile pidi keskele süvendi tekitama - muidu hakkab kardaan vastu käima. Varraste kinnitused olid erilised detailid ja puha bolt on.
Kuskil olid ka fotod ja artikkel, kuid praegu üles ei leidnud.


niva tehnikat ma samara külge ei paneks - ega ei kujutagi ette kuhu ja kuidas see vahekast seal mahutada, kui just tõesti autole 20cm tõstet ei tee.
Kuna samaral puudub sillatala ja poolraamid jooksevad üsna kõrgele eest - siis pikimootori vahele ehitamine on päris suur töö mis sisuliselt hõlmab käsitööna uue sillatala tegemist + auto tugevdamist.

sisuliselt kõike ise tehes 25000 eeki ja saad omale 56kw neliveolise auto, mis kaalub 1,2Tv - omab pidevat nelivedu, on uimane ja võtab palju kütet.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

#23

Postitus Postitas aargo » 07 Mär 2011 09:19

[quote sisuliselt kõike ise tehes 25000 eeki ja saad omale 56kw neliveolise auto, mis kaalub 1,2Tv - omab pidevat nelivedu, on uimane ja võtab palju kütet. [/quote]
Kõige reaalsem, odavam ja loogilisem järeldus - osta sellise summa eest auto, millel on juba nelikvedu, rohkem kw ja väiksem küttekulu.
Aga žiguli on ka auto :)

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1061
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#24

Postitus Postitas zajetz » 07 Mär 2011 10:27

audi tehnikaga unusta arvele saamine ära, läheb igatepidi lõhki lubatud normidega. Lisaks veel see et uue liiklusseadusega saavad ralli autod endale punased nr märgid mis tähendab seda et neid lihtsam eristada. Lisaks tohib sõita siis ainult tänaval ralli autoga mis vastab mingi rühma nõuetele. Ringraja, drag, drift autoga tänaval liigelda ei tohi. Peab transportima üritusele muud moodi kui sõites. Lõppeb see lõbu ära , et saab "töökotta" sõita.

Põllul sõitmiseks ühesõnaga hea mõte küll aga kas on mõtet panna 50k eek alla et põllul paugutada.

Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

#25

Postitus Postitas undu » 07 Mär 2011 14:20

kui olaafi juttu lugeda, siis ei ole see ju väga ulmeline ja ega siis põllul paugutamiseks mitte, pmst hobiautodele ju pannakse kah ulmelisi rahasummasi alla, ilma et neil erilist praktilist väärtust oleks, mida see samara neist siis eristama peaks, et selle peale mitte kulutada mõttekas oleks ja mitte ehitada, see ju ongi hobiauto pmst

ainuke küsimus, kust selle vahekasti saaks ja ka muid juppe, kui tegu suht bolt on lahendusega oleks, siis ei oleks seal ju eriti rasket midagi, põhiline ja kõige raskem osa oleks keretööd vb

btw see 111 tarzan näeb ikka päris kuri välja, sellega annaks ehk crvsidgi veidi hirmutada, kui mootorit timmida:D

[Muudetud: 7-3-2011 undu]

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3957
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#26

Postitus Postitas logman » 07 Mär 2011 15:23

Leia normaalses korras mootori ja jooksuosaga Toyota Tercel 198... ning poogi kogu kupatus samaarile külge. Esivedune, tagasild ja käiguaeglusti järgilülitatav. Ei ulu, maanteel bentsukulu suurt üle 8 liitri sajale ei tohiks küündida.

http://www.youtube.com/watch?v=9TmEer1GSmA
http://www.youtube.com/watch?v=dENUYo1ce_U

pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

#27

Postitus Postitas pavlik » 07 Mär 2011 16:06

Sihukeste projektide puhul ei ole tegu mitte tehnoandmete muudatusega - esiveolisest nelikveoliseks, vaid kas ümberehituse või omavalmistatud sõiduki registreerimisega. Seda, kuidas sihukeste pillide ehitamine ja arvelevõtmine käib, võiks teemaalgataja uurida motamehe käest (04 pikapi teema) ja Hüüru Hot Rod klubi rahvalt.

[Muudetud: 7-3-2011 pavlik]

ahtung
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Juun 2010 23:20
Asukoht: Pärnumaa, Lõpe
Autod: Puudub
Kontakt:

#28

Postitus Postitas ahtung » 08 Mär 2011 15:50

Tänud ;) Seda 4x4 ehitust peab veel mõtlema. Tähtsamad asjad ennem. Aga eks jah, lihtsam,odavam ja otstarbekam on osta juba nelikveoline auto ;)
Traksid peale!;)

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1380
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#29

Postitus Postitas Mel » 06 Okt 2011 22:17

Kuna siin mainitud Tercelit (mida on hetkel ka üks müügis), siis panen ühe teise hetkel müügisoleva huvitava nelikveolise lisaks: http://www.auto24.ee/used/662894

wolf
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 03 Veebr 2017 22:23
Asukoht: Hüüru
Autod: 01/013/2x07

Re: Samara 4x4?

#30

Postitus Postitas wolf » 31 Juul 2020 12:17

Lisaks Evale on venkud LSGA-st kunagi teinud valmis Niva tehnikal põhineva ralli Samara.Osales ajavahemikul1988-1990 toimunud ühel talirallil Vinnis.Mootor oli pikki autot kere ebanormaalselt kõrgel rallika mõistes.Tulemüüris oli auk et mootor ära mahuks.LSGA oli küll osa Togliatti tehasest aga selle auto viimistlus meenutas rohkem kiviaja inimeste tegemisi.Masin lagunes ka vist esimesl katsel kui nüüd mälu ei peta.Netiavarustes on ka mingi pilt sellest ebardist,viide võiks olla Vinni taliralli või NSVL meistrivõistluste etpp talirallis Vinnis.


Mine “VABA TEEMA / Flash & VT”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist