Samara 1300 mootori forsseerimine
Samara 1300 mootori forsseerimine
Samara 1300 mootori forsseerimine
Tahaksin lada 2108 1,3l mootorit forseerida, kui palju kannatab kaant maha võtta? Oskab äkki keegi hädats välja aidata.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
76mm tihendiga saab võtta kuni 3mm nii, et kohe katki ei lähe, aga hea oleks võtta blokist + treida kolbe madalamaks - resultaat jääb kauakestvam.
Samara 1300 mootori on surveaste juba tehasest ~9,89 seega peab hoolega arvestama palju maha riivida ja kust vaja on.
blokist võid 0,6-0,7 igal juhul maha võtta - tõuseb kolb 0,1-0,2 tihendisse..
blokist 0,6+ kaanest 0,5 = ~10,8..10,9
Mis on tegevuse lõppeesmärk ja milliseid muudatusi peale mahariivimiste veel plaanis teha on?
Päris nii lihtne see pole, et võtame aga maha ja ongi püss valmis..
Samara 1300 mootori on surveaste juba tehasest ~9,89 seega peab hoolega arvestama palju maha riivida ja kust vaja on.
blokist võid 0,6-0,7 igal juhul maha võtta - tõuseb kolb 0,1-0,2 tihendisse..
blokist 0,6+ kaanest 0,5 = ~10,8..10,9
Mis on tegevuse lõppeesmärk ja milliseid muudatusi peale mahariivimiste veel plaanis teha on?
Päris nii lihtne see pole, et võtame aga maha ja ongi püss valmis..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kui suur on eelarve?
Kõige lihtsam on paigaldada KORRALIK 1,5 mootor, soovitavalt BOSCH sissepritsega masinalt (seal on juba 2110 nukkvõll peal)
sinu 1300 karpa ja jagaja ja muud rupskid sobivad sinna 1:1 külge, eeldusel et tegu on ilma nukkvõlli andurita masinaga.
Edaspidi siis kõik tuuningud käiks 1,5 mootoril.
Kui mootori vahetus kõnealla ei tule ja praegune mootor on väga korralik (surved silindris 12) siis tuleks proovida kaanest -1mm + karpas kütusedüüsid 97,5 küte 145/155; 125 õhk,
eriti hea kui sa leiaks 21083 sisselaske kolle (kanalid suuremad)
2110 nukkvõll (ilma faasiandurita variant)
reguleeritav nukaratas
vabam pealt 48mm otseläbi summuti lõpuni välja.
Kõige lihtsam on paigaldada KORRALIK 1,5 mootor, soovitavalt BOSCH sissepritsega masinalt (seal on juba 2110 nukkvõll peal)
sinu 1300 karpa ja jagaja ja muud rupskid sobivad sinna 1:1 külge, eeldusel et tegu on ilma nukkvõlli andurita masinaga.
Edaspidi siis kõik tuuningud käiks 1,5 mootoril.
Kui mootori vahetus kõnealla ei tule ja praegune mootor on väga korralik (surved silindris 12) siis tuleks proovida kaanest -1mm + karpas kütusedüüsid 97,5 küte 145/155; 125 õhk,
eriti hea kui sa leiaks 21083 sisselaske kolle (kanalid suuremad)
2110 nukkvõll (ilma faasiandurita variant)
reguleeritav nukaratas
vabam pealt 48mm otseläbi summuti lõpuni välja.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."