Toruõõtsad

Toruõõtsad

Kust saab mis-iganes-asja? Kes teeb mis-iganes-tööd?
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Toruõõtsad

Postitus Postitas MuKi14 »

Tervist !

Ega juhuslikult pole kellelgi kogemust toruõõtsadega? Venemaa interneti avarustes on näha, et on populaarne ja minev kaup.

Pilt

Pilt

Pilt

Tegu on siis Drifti variandiga nendest toruõõtsadest.

Pilt


Pilt

Tavalised toruõõtsad

Pilt

Ja nii öelda pool drift õõtsad

Pilt



-- Turbotema -- Siit saab neid isegi tellida mingit moodi.

Kõike paremat, Mikk. :)
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Pm jah, pidavat olema tugevamad kui originaalid ning nendega keerates muudavad rattad kallet.

Pilt

Pilt
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Kui on ravitud Lada casteri puudus ja negative camber gain, võib olla tegu päris asjalike juppidega.
Pole vaja sillatala lõikuda ega midagi.
Näevad välja vähemalt sama tugevad kui originaalid, ilmselt on tugevamadki. Alati on ju ka võimalus tootjalt tugevusarvutusi küsida.
Loodetavasti on amordikinnitused ikka vähemalt M10 keermega.

VäikeMägilase käest võib neid täitsa tellida.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Need vigurid peaks täitsa korras olema jep.

Mägilane soovis tavalise komplekti eest 215 eur kui ma õigesti mäletan. Seda on päris palju.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Kindlasti pole lihtsam, aga miks peakski kõik lihtne olema? Ma lihtsalt uurin kas kellelgi klubist praegu ka sellised kasutusel on.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Ei ole nüüd vaja Muki pihta ka nooli lasta, väljendas ta vaid üldsuse arvamust. Selge see et kaupmehel peab asi ära tasuma, aga ühe lausejupi pärast niimoodi süttida ei tasu. :)

EDIT: Ja 4800 rubl versus 188 eur ukse taha on teine jutt, muki lähtus ilmselt 3800 rubl vs. 215 eur.
m'kay
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1472
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Keegi ei süttinud ToM,
enne peab ise natuke süvenema kui veksleid välja käija, lihtsalt üldharivat teadmist ka toruõõtsade sekka.
Festina lente!
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Väga vabandan kui ründava mulje jätsin. Igal juhul oli asja iva jh selles hinnavahes. Me siit kambaga tahaks võtta 3 või isegi 4 komplekti ja see hind läheks lihtsalt liiga suureks. Mu teine mõte oli uurida, et äkki on klubis inimesi kes neid kasutavad, uurida nö üldmuljet.
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

 
MuKi14 kirjutas:Väga vabandan kui ründava mulje jätsin. Igal juhul oli asja iva jh selles hinnavahes. Me siit kambaga tahaks võtta 3 või isegi 4 komplekti ja see hind läheks lihtsalt liiga suureks. Mu teine mõte oli uurida, et äkki on klubis inimesi kes neid kasutavad, uurida nö üldmuljet.
Teie tahate 3-4, aga kindlasti on neid veel. Suurem tellimus teeb hinna ju odavamaks. Mind ka huvitavad need tükid. ;)
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
rauno4
Foorumi kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 22 Dets 2010 23:05
Asukoht: Järvakandi
Autod: Vaz 21053

Postitus Postitas rauno4 »

Mina olen samuti huvitatud :lol!
a
andrki
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 11 Okt 2011 23:01
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101 72’

Postitus Postitas andrki »

Sooviksin ka mina kui soovimiseks juba läks! :)
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

selle peale olete ka mõelnud kuidas ülevaatus selle peale vaatab! (kui on tänava auto)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Ülevaatus peab ametlikult saatma ukselt tagasi, kuna vedrustuse komponente ise toota ega ringi teha pole meie riigis lubatud.
Ülevaatajal on täiesti kama, kas keevitasid selle jupi ise kokku või tegi seda vanja toljatti garage boksis.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1472
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Samuti sealmaal ei saa nad ülevaatusele nendega minna, kuna pole sertifikaati (osadel mudelitel siiski juba on).
Aga isegi kui see oleks/tuleb - ei piisa sest meie vanjadele siin maal, kuna ei ole EL normatiivid.

Kuid kaldun arvama, et kui tellida see originaali lähedaseim variant ja need asjandused mustaks värvida - ei pruugi väga silma hakata.

kui 4-5 komplekti tuua ei lähe hind üle 185 kindlasti.
(polupuksid seal sees/kaasas)
Üle 5-e komplekti ma korraga ei saagi tuua.

NB! originaal vedrude ja amortidega need õõtsad kokku ei sobi hästi, autot peaks madaldama min. 30mm (nt. plaza amort -30 ja fobose vedru -40)




php5aBDMd

phpQk8PhS

õõõts.jpg-thumb.jpg

stendis õõtsadega.jpg-thumb.jpg
Festina lente!
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Ma ei saa ülevaatuse probleemist päris aru - see ju toodetud varuosadetail. Lihtsalt veidi teistsugune. Samasugune b-varuosa kui ükskõik milline. Ostes näiteks Veerennist originaalse välimusega õõtsa, siis pole seal ka mingit sertifikaati. Välimus on nüüd erinev, aga funktsioon sama.
Näiteks ei peaks ka siis ülevaatuselt läbi saama autodega, millel tehas on ette näinud, et sarniir tuleb vahetada koos õõtsaga, hiljem on aga b-varuosana hakatud tootma eraldi vahetatavat sarniiri.
Või siis antud juhul osta Venemaalt Lada, kus need jupid küljes, ARKis arvele võttes ütled küsimuste tekkides, et jah ongi selline versioon ja punkt.
Näiteks mu enda Volga, millel on taga ketsapidurid (paigaldatud tehases), mis on ainukene selline versioon Eestis. Veel hullem - üheski kataloogis jms andmebaasis ei ole näha, et Gorkist sellised isendid välja sõitnud. Pole veel ülevaatusel kahtluse alla seatud sellise versiooni võimalikkust.
Lisaks ei ole noorema generatsiooni ülevaatajatel täpset aimu, milline üks Lada seest või väljast olema peab. Usun, et kui see detail on musta värvi, siis ekstra tähelepanu ei püüa ning probleemi ei teki.
Kasutaja avatar
Raig0
Foorumi kasutaja
Postitusi: 144
Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
Asukoht: Kagu-Eesti
Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061

Postitus Postitas Raig0 »

Kas keegi on tellinud neid sealt või kas kellelgi on plaan tellida? Oleks ka soov ühed võtta.
0
013
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 28 Aug 2011 19:09
Asukoht: tartu

Postitus Postitas 013 »

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

 
twist kirjutas:Kui on ravitud Lada casteri puudus ja negative camber gain, võib olla tegu päris asjalike juppidega.
Pole vaja sillatala lõikuda ega midagi.
Näevad välja vähemalt sama tugevad kui originaalid, ilmselt on tugevamadki. Alati on ju ka võimalus tootjalt tugevusarvutusi küsida.
Loodetavasti on amordikinnitused ikka vähemalt M10 keermega.

VäikeMägilase käest võib neid täitsa tellida.
Ratta pikikalle on kindlasti parem, kuid "NCG" vaevalt - see tuleneb ikkagi kerepunktide asukohast ja õõtsa pikkuse muutmisega seda ikkagi nii naljalt ei muuda.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1472
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

 
PuZuP kirjutas: 
twist kirjutas:Kui on ravitud Lada casteri puudus ja negative camber gain, võib olla tegu päris asjalike juppidega.
Pole vaja sillatala lõikuda ega midagi.
Näevad välja vähemalt sama tugevad kui originaalid, ilmselt on tugevamadki. Alati on ju ka võimalus tootjalt tugevusarvutusi küsida.
Loodetavasti on amordikinnitused ikka vähemalt M10 keermega.

VäikeMägilase käest võib neid täitsa tellida.
Ratta pikikalle on kindlasti parem, kuid "NCG" vaevalt - see tuleneb ikkagi kerepunktide asukohast ja õõtsa pikkuse muutmisega seda ikkagi nii naljalt ei muuda.
Alumine õõts on nendel 10mm pikem kui ma ei eksi
Uuemal mallil on ka amordi ja stabika poldid M10

nagu piltidelt näha tuleb pikikalle/järeljooks koheselt 9-10kraadi
ja rool mehiselt raskeks;)
Festina lente!
Kasutaja avatar
Rynts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Dets 2012 18:35

Postitus Postitas Rynts »

NB! originaal vedrude ja amortidega need õõtsad kokku ei sobi hästi, autot peaks madaldama min. 30mm (nt. plaza amort -30 ja fobose vedru -40)






[/quote]


Mul loll pea ei võta kohe mitte hetkel, et milleks on vaja autot nende toruõõtsade puhul madaldada? Ehk seletab keegi lollile asja lahti.
Vasta