twist kirjutas:Kui on ravitud Lada casteri puudus ja negative camber gain, võib olla tegu päris asjalike juppidega.
Pole vaja sillatala lõikuda ega midagi.
Näevad välja vähemalt sama tugevad kui originaalid, ilmselt on tugevamadki. Alati on ju ka võimalus tootjalt tugevusarvutusi küsida.
Loodetavasti on amordikinnitused ikka vähemalt M10 keermega.
VäikeMägilase käest võib neid täitsa tellida.
Ratta pikikalle on kindlasti parem, kuid "NCG" vaevalt - see tuleneb ikkagi kerepunktide asukohast ja õõtsa pikkuse muutmisega seda ikkagi nii naljalt ei muuda.
Õõtsade pikendamisega saab tõesti NCG-d vaid leevendada. Lahendus peitub kas kerepoolsete kinnituste, käänmiku või šarniiride muutmises.
Mind pigem häirib kahe originaalse nn. kokkujooksu-regullimis-hujoovina kasutamine seal drift-komplekti juures. Kui juba selline töö tehtud, oleks võinud ju korralikud tükid treida.
twist kirjutas:Kui on ravitud Lada casteri puudus ja negative camber gain, võib olla tegu päris asjalike juppidega.
Pole vaja sillatala lõikuda ega midagi.
Näevad välja vähemalt sama tugevad kui originaalid, ilmselt on tugevamadki. Alati on ju ka võimalus tootjalt tugevusarvutusi küsida.
Loodetavasti on amordikinnitused ikka vähemalt M10 keermega.
VäikeMägilase käest võib neid täitsa tellida.
Ratta pikikalle on kindlasti parem, kuid "NCG" vaevalt - see tuleneb ikkagi kerepunktide asukohast ja õõtsa pikkuse muutmisega seda ikkagi nii naljalt ei muuda.
Mind pigem häirib kahe originaalse nn. kokkujooksu-regullimis-hujoovina kasutamine seal drift-komplekti juures. Kui juba selline töö tehtud, oleks võinud ju korralikud tükid treida.
Millest Sa räägid ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...