Kas Viimsis tehakse käimareid ümber?
Kas Viimsis tehakse käimareid ümber?
Kas Viimsis tehakse käimareid ümber?
Tean, et Viimsis kuskil tehakse ümber vaz-ide käimareid, kuid probleem selles, et ma ei tea ei aadressi ega firma nime. Kui keegi teab võiks teada anda!
-
aAnonymous
- Foorumi kasutaja
Viimsis Pargi teel tehakse autudega igasugu vigureid. Tegelt on nii, et seal lausa ralliks masinaid tehakse. Kui on mingeid soove mootoritel, käimaritel või millelgi muul ümber ehitada siis võib helistada numbril 051 31 201 ja küsida heikit. Aga igasuguste tobeda teoreetilise jamaga, küsimustega paluks mitte tüüdata. Kui on mingi konkreetne soov siis saab abi ikke. Siis see ka, et ärge te lootke, et teil miskit eimillegi eest ää tehakse, kui summas kokkuleppele saab siis tehakse ära igaljuhul.
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
tuleb trenni minna ja harjutada..... kui ise piisavalt kiire oled pole kasti vaja ümber teha:D . aga kui tõsiselt siis kuidas sa otselülitusest veel kiiremaks seda saad?Esialgne postitaja karsson15
ok yks asi on otse lylitus kast, siis ka ylekande arvu muutmine, kuid olen kuulnud ka et käikuda vahed tehakse lyhemaks, et vahetused käivad kiiremini:puzzled
kuidas sellist asja veel tehakse???
jahil
Käiguvahetust nüüd minu arust kasti kaudu küll kiiremaks ei tehta, v.a., et tehakse otsekastiks. Käiguvahetuse saab aga kiiremaks teha käiguhoovastiku ringiehitamisega, kuidas, see jäägu juba iga mehe enda mõelda.
Käigud tehakse aga ringi nii, et nad ei asuks üksteisest "kaugel", ehk siis peale käiguvahetust pööre ei langeks piisavalt palju.
Ja kui mees oled, sõidad väga edukalt ka täiesti tavalise kastiga, lihtsalt hakka metsavahel nühkima ja harjuta parem käsi kiireks
Käigud tehakse aga ringi nii, et nad ei asuks üksteisest "kaugel", ehk siis peale käiguvahetust pööre ei langeks piisavalt palju.
Ja kui mees oled, sõidad väga edukalt ka täiesti tavalise kastiga, lihtsalt hakka metsavahel nühkima ja harjuta parem käsi kiireks
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kiirusest üksi on jääb veidi väheks..
väga tähtis on ka mootori momendi tundmine.. ja selleks tuleb, nagu RSRacing ütles, palju metsateid ja muid teid nühkida. TA tunneb asja..
Meie klubist paistis selle aasta ladacambil silma Berg, kes võttis 1300 mootoriga kiirendades võidu ka 1500/1600 klassis!
Vabandan, et offtopic..
väga tähtis on ka mootori momendi tundmine.. ja selleks tuleb, nagu RSRacing ütles, palju metsateid ja muid teid nühkida. TA tunneb asja..
Meie klubist paistis selle aasta ladacambil silma Berg, kes võttis 1300 mootoriga kiirendades võidu ka 1500/1600 klassis!
Vabandan, et offtopic..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aasjamees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 180
- Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
krt küll kas te ise ka aru saate mida siis seal viimsis lõpuks ümber tehakse , kas tavalisi kaste otselülitus kastideks ?? või muudetakse võllide arvu?? või tehakse käike lühemaks ??? Seletakse see asi nüüd ükskord korralikult aru:mad: minu arust tundub terve see jutt kuidagi imelik va. RS racingu jutt