Kus saab esisilda reguleerida?
Kus saab esisilda reguleerida?
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Kus saab esisilda reguleerida?
Mõistliku hinnaga
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Laagris Helvar Mercas peaks kaa saama, aga esisilla regullimiskohtade kohta on vana topic kaa http://fast.serve.ee/foorum/viewthread.php?tid=259
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kokkujooksu reguleerin 100kr.eest.Kaldenurka ei reguleeri või siis väga suure(silmnähtava) kalde puhul.Vale kaldenurk(erinevalt kokku/lahkujooksust) erilist
rehvikulumist või kütusekulu ei põhjusta.
rehvikulumist või kütusekulu ei põhjusta.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kokkujooks iseenesest suurel määral ei muutu.Muutumised võivad olla põhjustatud sillatala paigast ära sõiduga,lanseri või roolihoobade kõveraks sõiduga.Paigast ärasõidetud sillatala või lanseri puhul.saab küll reguleerides kummi kulumise ja kütusekulu peaaegu normi,kuid auto hakkab sirgel teel kõrvale kiskuma.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
Teen vähekese antireklaami sillaregullijatele - mitte pahapärast aga kui seda tööd ei mõisteta siis pole mõtet teha ka.
1.koht üks ratas oli julmalt miinuses kuigi ütlesin et tuleb panna 1 kraad aga võta näpust, pidin enne sõitu ise seibe vahelt ära võtma et asja normaalsemaks saaks, aga nahhui ma siis viin selle töösse kui pärast peab ikka ise tegema.
2.koht viisin auto enne taali krossi taas silda regulli, kõik oligi sajebiis . Aga vend kes seda tegi oli hõõtsa mutri üle keeranud või üldse lahti jätnud. Ja krossil lihtsalt jooksis õõts poldi pealt maha ja ratas koopasse kinni seoses sellega ka amort kõver jne. Asi juhtus õnneks üks kurv enne trampat aga oleks nt trampasse minnes juhtunud....
3. Sain teadjatelt meestelt infi et vanas vazi servises on üks mees kes on buskadel sildu juba 25 aastat regullind järgmiseks nädalaks on aeg sinna kinni pandud, loodan et kolmas kord õnnestub.
1.koht üks ratas oli julmalt miinuses kuigi ütlesin et tuleb panna 1 kraad aga võta näpust, pidin enne sõitu ise seibe vahelt ära võtma et asja normaalsemaks saaks, aga nahhui ma siis viin selle töösse kui pärast peab ikka ise tegema.
2.koht viisin auto enne taali krossi taas silda regulli, kõik oligi sajebiis . Aga vend kes seda tegi oli hõõtsa mutri üle keeranud või üldse lahti jätnud. Ja krossil lihtsalt jooksis õõts poldi pealt maha ja ratas koopasse kinni seoses sellega ka amort kõver jne. Asi juhtus õnneks üks kurv enne trampat aga oleks nt trampasse minnes juhtunud....
3. Sain teadjatelt meestelt infi et vanas vazi servises on üks mees kes on buskadel sildu juba 25 aastat regullind järgmiseks nädalaks on aeg sinna kinni pandud, loodan et kolmas kord õnnestub.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kui RS Racingul on omapoolseid väiteid siis esitagu need.Vaidlustes sünnibki tõde.
Mina esitasin need argumendid oma kogemustepagasi põhjal.Mul on olnud juhus kus elukaaslane sõitis autoga kivihunnikusse ja esisilltala liikus paigast,mille tagajärjel tekkis tugev lahkujooks.10 km asfaldisõidu järel olid esirehvidel traadid väljas ja üks esirehv purunes.Seega on just lahkujooks kõige olulisem rehvide ja bensiini ülekulu põhjustaja.
Mina esitasin need argumendid oma kogemustepagasi põhjal.Mul on olnud juhus kus elukaaslane sõitis autoga kivihunnikusse ja esisilltala liikus paigast,mille tagajärjel tekkis tugev lahkujooks.10 km asfaldisõidu järel olid esirehvidel traadid väljas ja üks esirehv purunes.Seega on just lahkujooks kõige olulisem rehvide ja bensiini ülekulu põhjustaja.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
peaks ise ka minema esisilda reguleerima, kisub paremale. rooli väheke vasakule-paremale keerates auto veel ei keera vaid sõidab otse paremale kiskudes ning sirgel sõites on rool koguaeg natuke vasakule, et auto sirgelt sõidaks. reguleerimine maksab küll 200-250 eeku aga see võib ju üldse paigast ära olla sarniiride vajumise tõttu või millegi muu mis läbi on ja võibolla kaa vahetust tahab, palju see maksma võib minna lisaks 200-le kr reguleerimise eest?? selle peale peaks kaa mõtlema.. siis oleks mõtekam töökotta viia kus vahetatakse läbi olevad jupid ja reguleeritakse.
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...