Tere
Mul järgmine probleem, ehk keegi teab või tunneb mõnda head elektrikut, sellist taibut kes suudaks leida üles vea Jeti elektrisüsteemis.
Jetiks on Sea Doo GTX , 1997 aasta pill, 780ccm ja 110 HP.
Praeguseks on vea põhjuseks öeldud AJU. Kuna aju üks kallemaid komponente mida osta, siis tahaks ikka kindel olla et tegemist on "ajuveaga".
Ära on kontrollitud kõik juhtmed, kaitsmed, süütepool aga ei midagi.
Ühesõnaga kui kellegil on mõni tuttav TAIBU, äkki saaks kontakti jagada, siis seletan millest sai viga alguse jne, ning mis tänaseks kontrollitud ja tehtud.
Kas keegi teab või tunneb mõnda head elektrikut
Kas keegi teab või tunneb mõnda head elektrikut
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Natuke teemavälist targutamist.
Suure tõenäolisusega ütleb ka järgmine taibu sulle sama põhjuse veaks.
Kui sa tahad saada erapooletut vastust, siis ei maksa vea põhjust ette õelda. See kammitseb vea otsingul. Tekitab kinnisidee.
Taibule on vaja rääkida vea tekkimise situatsioon, edasi las nuputab ise. Siis saad erinevate meeste käest neutraalseid arvamusi. Kui need kõigil lähevad samasse "auku", siis ongi ilmselt viga seal.
Hiljutine situatsioon vea otsingul.
Honda CRV oli sõites mingi imelik nagin. Kohe ei saanud asja ette võtta. Saatsin kunde koju ja käskisin tal rattamutrid üle pingutada/kontrollida.
Kui ta õhtul tuli hakkasin mina otsima viga algul kardaanist ja sealt edasi kõiki teisi asju. Lõpuks jõudsin rattamutriteni. Lõpuks sellepärast, et arvasin need tema poolt kontrollitud olevat. Seal oligi viga. See laiskus läks kundele maksma terve tunni tööd.
Siit ka edasine järeldus.
Järgmisel taibul pole vaja teada, mida on kontrollitud. See võib olla tehtud valesti/hooletult. Uus taibu kontrollib võibolla teise tehnoloogiaga ja leiab just kontrollitud kohast vea. Oleks ka selliseid näiteid tuua, aga läheks juba liiga pikaks.
Kui sa tahad saada erapooletut vastust, siis ei maksa vea põhjust ette õelda. See kammitseb vea otsingul. Tekitab kinnisidee.
Taibule on vaja rääkida vea tekkimise situatsioon, edasi las nuputab ise. Siis saad erinevate meeste käest neutraalseid arvamusi. Kui need kõigil lähevad samasse "auku", siis ongi ilmselt viga seal.
Hiljutine situatsioon vea otsingul.
Honda CRV oli sõites mingi imelik nagin. Kohe ei saanud asja ette võtta. Saatsin kunde koju ja käskisin tal rattamutrid üle pingutada/kontrollida.
Kui ta õhtul tuli hakkasin mina otsima viga algul kardaanist ja sealt edasi kõiki teisi asju. Lõpuks jõudsin rattamutriteni. Lõpuks sellepärast, et arvasin need tema poolt kontrollitud olevat. Seal oligi viga. See laiskus läks kundele maksma terve tunni tööd.
Siit ka edasine järeldus.
Järgmisel taibul pole vaja teada, mida on kontrollitud. See võib olla tehtud valesti/hooletult. Uus taibu kontrollib võibolla teise tehnoloogiaga ja leiab just kontrollitud kohast vea. Oleks ka selliseid näiteid tuua, aga läheks juba liiga pikaks.
C