spoila materjal
spoila materjal
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
spoila materjal
kes teab kust saaks materjali, millest ise spoilat ehitada?:puzzled võimalikult odavalt
Aga iseasi millest sa tahad spoilasid ehitada?
Kui klaaskiust ja polüestervaigust, siis AS Effekt. See asub Harjumaal Kiili lähedal.
Kuid ega need klaaskiust spoilad hästi vastu ei pea igasugustele füüsilistele kokkupuudetele.
Õiged spoilerid tehakse millestki plastilisemast materjalist, mis kanatavad ka natuke äärekivi äästamist
Kui klaaskiust ja polüestervaigust, siis AS Effekt. See asub Harjumaal Kiili lähedal.
Kuid ega need klaaskiust spoilad hästi vastu ei pea igasugustele füüsilistele kokkupuudetele.
Õiged spoilerid tehakse millestki plastilisemast materjalist, mis kanatavad ka natuke äärekivi äästamist
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Kle siilike, miks sa oma autost ei räägi, vaatan et sul 2.0i ja puha antitiivad, pane pildid ülesse, kui digifotoka pole siis saame kokku ja ma teen paar klõpsu;)Esialgne postitaja siilike2
spoilasid saab ka väga edukalt teha ju kipsist aga seda ona vaja siuke kiht peale et ta katki ei lähex ja siis pahtliga üle tõmmata...mul on endal antitii kipsist tehtud ja päris korralik
Jupid Venemaalt!
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
kas polüestervaik on see millega klaasriie tahkub?
mis veel variante on millega klaasriiet kõvaks saada? soovitatav oleks tallinnas mingi koht.
edit: endal siis suur hunnik klaasriiet olemas ja tahaks katsetada midagi ehitada vormi järgi. aga ei tea kuidas see klaasriide tahkeks saamine käib.
täpsed õpetussõnad oleks oodatud!
mis veel variante on millega klaasriiet kõvaks saada? soovitatav oleks tallinnas mingi koht.
edit: endal siis suur hunnik klaasriiet olemas ja tahaks katsetada midagi ehitada vormi järgi. aga ei tea kuidas see klaasriide tahkeks saamine käib.
täpsed õpetussõnad oleks oodatud!
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ega klaasriie ei tahku. Teda kasutatakse ainult armatuurina. Võite kasutada ka tavalist riiet. Selle eluiga aint lühem. Liim seal ümber tahkub ja nakkub hästi läbi klaasriide aukude. Samas klaasriie ei mädane ega roosteta. Võib ka tavalise epoliimiga kokku mätsida aga see nii kallis. Sellepärast kasutataksegi tööstuslikku epovaiku.See odavam.
C
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Vorm määritakse ära mingisuguse vahaga. Siisvaiku õhuke kiht ja siis klaasriie peale. Ja nii kordamööda. Vaiku just niipalju et asi kõvaks jääb. Klaasriie on justkui täiteaine ja armatuur, et vaiku vähem läheks ja rabe ei oleks. Samas ei tohi klaasriie kuskilt ilma vaiguta jääda. Siis tuleb pehme koht sisse. EPO liimi sai vedeldada atsetooniga. Siis sai pintsliga määrida. Soendada eriti ei tasu siis kisub kohe kõvaks.
Suurt portsu vaiku ei tohi korraga valmis teha. Seal tekib mingi keemiline reaktsioon ja ta läheb ise täitsa kõrbema kohe. Ajab igasugust hullu läbu ja siis läheb enne kõvaks kui jõuad taaga midagi teha.
Ettevaatust -on väga mürgine.
Suurt portsu vaiku ei tohi korraga valmis teha. Seal tekib mingi keemiline reaktsioon ja ta läheb ise täitsa kõrbema kohe. Ajab igasugust hullu läbu ja siis läheb enne kõvaks kui jõuad taaga midagi teha.
Ettevaatust -on väga mürgine.
C
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
hheiki.k
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 60
- Liitunud: 29 Sept 2002 17:16
- Asukoht: Tallinn, vana&hea Eesti Vabariik
- Autod: VAZ 2103 “74
- Kontakt:
Kui on ees väikesemahuline töö, siis võib EPO liimi osta nendes väikestes tuubides, mida igasugustes ehitus ja kodutarbe poodides müüakse. Komplekt(liim EPO-2 ja kõvendi) maksab 27-30.- ja saab valida kahe tooni vahel - valge ja pruun.
Ise parandasin nende tuubide ja klaasriidega rattakoobaste tagumised nurgad ja veidi pagasiruumi põhja.
Suurem ettevõtmine läheb aga nende tuubidega vist liigkalliks.
Igatahes soovitan kasutada EPO liimi mitte vaiku, sest vaik on liigjäik ja pealekandmine võib osutuda raskeks.
Ise parandasin nende tuubide ja klaasriidega rattakoobaste tagumised nurgad ja veidi pagasiruumi põhja.
Suurem ettevõtmine läheb aga nende tuubidega vist liigkalliks.
Igatahes soovitan kasutada EPO liimi mitte vaiku, sest vaik on liigjäik ja pealekandmine võib osutuda raskeks.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
mis selles rasket on? määri peale pintsliga... ja varu pintsleid ca 5 tükki... ja vaiku tuleb valmis teha väikestes kogustes!!!!!!!! sest see on mõne hetkega kõva... sisse hingata ei soovita... mul tekkisid kopsudes valud pärast! naha pinnale ei ole soovitatav ka panna... klaasriiet pane ca 4-5 kihti.. ma panin 3 ja jäi väheks... on pisikesed praod sisse tõmmanud!!!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793