Lada kumera tagaklaasi toonimine
Lada kumera tagaklaasi toonimine
Lada kumera tagaklaasi toonimine
Otsin siis inimest, kes tooniks mu auto tagaklaasi korralikult mingi sümboolse hinna eest ära. Korralikult tähendab siis seda, et ei oleks mingeid õhumulle ega muud jama seal klaasi ja kile vahel.
Klaas on auto küljest maas ja kile toon ise...
Klaas on auto küljest maas ja kile toon ise...
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kui klaas maas ,siis teed ise.
lõikad kile klaasi järgi välja ,servad võivad tiba üle olla ,need saad hiljem maha lõigata.
Fairivesi pulverisaatorisse ,pritsid klaasi ja kile ,millelt kaitsekate eemaldatud ,üle ja läheb silumiseks.
Kahekesi seda kõike parem teha.
Ja klaas pese ennem ideaalselt puhtaks ,jälgi et ei jääks tolmu ega karvakesi enne kile pealepanekut klaasile.
Mullid voolid kaabitsat kasutades koos veega välja nagu suuri kleepekaid kleepides. Kaabitsaga ei tohi kilet ära kriipida!
lõikad kile klaasi järgi välja ,servad võivad tiba üle olla ,need saad hiljem maha lõigata.
Fairivesi pulverisaatorisse ,pritsid klaasi ja kile ,millelt kaitsekate eemaldatud ,üle ja läheb silumiseks.
Kahekesi seda kõike parem teha.
Ja klaas pese ennem ideaalselt puhtaks ,jälgi et ei jääks tolmu ega karvakesi enne kile pealepanekut klaasile.
Mullid voolid kaabitsat kasutades koos veega välja nagu suuri kleepekaid kleepides. Kaabitsaga ei tohi kilet ära kriipida!
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Tooni tagauste klaasid ise ära. Siis jälle üks kogemus olemas. Ise ma kah ei julge tagaakna külge minna. Aga küljeklaasid tegin küll is ja veel üksi. Kuid mossel. Ja muidu ei oleks ühtegi viga olnud kuid pigi tükid olid klaasidel. Keegi loll oli klaasid eest võtnud ja pärast klaasid vahetusse läinud. Ja välimised pigitükid olid sissepoole jäänud. Ja vaata kindlasti enne et klaas puhas oleks.Algselt postitas: Ladarider
Palju muidu kõik tagumised akna ja uste klaasid maksma lähevad, kui toonid ära?
ega ma seda ise ei teinud küll a kuidagi vormi pidi ta võtma kui klaas on kumer.. pannekse märja klaasi pinnale alguses ilma et seda tagust tal ära tõmmatakse veel.. siluti ilusti klaasile ja soendati fööniga.. ja kui tundus õige siis võttis maha ja pani selle kile uuesti paika.. igatahes mul päris ilus see taguklaas (Y)
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Ära võttes jääb kindlasti ilusam. Taguklaasideg on see et hiljem kui hakkad klaasi alla keerama võib kile ära rikkud aja rullida. Tagaklaasi ei ole võimalik
ilma mahavõtmata panna. Võibolla et isegi on aga mitu korda raskem.
Ja kui ostad autoturult kile siis aitab 200kr kindlasti. Kui ma ei eksi siis on üks rull 70.- ja ma ei tea kas ühe rulliga saab taga ringi tehtud. Kui ei siis kaks rulli ja kokku 140.-
Klaase ei ole nii raske võtta. Uste klaasid võtad nii et polstrid maha ja hakkad segavaid jubinaid eemaldama ja ongi lõpuks käes.
ilma mahavõtmata panna. Võibolla et isegi on aga mitu korda raskem.
Ja kui ostad autoturult kile siis aitab 200kr kindlasti. Kui ma ei eksi siis on üks rull 70.- ja ma ei tea kas ühe rulliga saab taga ringi tehtud. Kui ei siis kaks rulli ja kokku 140.-
Klaase ei ole nii raske võtta. Uste klaasid võtad nii et polstrid maha ja hakkad segavaid jubinaid eemaldama ja ongi lõpuks käes.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
No kuule...isegi mootori kapitaalremonti on võimalik läbi sumbuti teha, nagu üks anekdoot räägib...
Kõike on võimalik teha...kui on kvaliteetkile, siis ei kooru ega rullu ta ta sealt tagumiste küljeklaaside pealt kuhugi...Kadaka kile on teine teema...sellega võid praeahju ust toonida kui tahad...pleegib ära ja on selline rabe ja ühesõnaga p**k...
Mina isiklikult võtaks klaasid ära, kuna ajalises mõttes aega on...klaas peal paigaldatakse enamjaolt kilet nendele klaasidel, mis on liimitud...klaasi tagasi liimimine omaette kunst jne...Ladal OLULISELT mugavam sooritada igasugu tegevusi, nagu klaasi kiletamine ja näiteks kõlariaukude tegemine(enamjaolt kile selle ideega pannaksegi, et kõlarid pätipoistele kohe silma ei hakka), on teha seda eemaldatud klaasiga...tagasipanek vajab vähest harjutamist, kuid töö konti ei murra...
Aga meeldetuletuseks härrastele, et Zero otsib siin teemas tegelikult toonijat kui isikut, mitte toonimisteadust kui oskust ja kogemust...
Kõike on võimalik teha...kui on kvaliteetkile, siis ei kooru ega rullu ta ta sealt tagumiste küljeklaaside pealt kuhugi...Kadaka kile on teine teema...sellega võid praeahju ust toonida kui tahad...pleegib ära ja on selline rabe ja ühesõnaga p**k...
Mina isiklikult võtaks klaasid ära, kuna ajalises mõttes aega on...klaas peal paigaldatakse enamjaolt kilet nendele klaasidel, mis on liimitud...klaasi tagasi liimimine omaette kunst jne...Ladal OLULISELT mugavam sooritada igasugu tegevusi, nagu klaasi kiletamine ja näiteks kõlariaukude tegemine(enamjaolt kile selle ideega pannaksegi, et kõlarid pätipoistele kohe silma ei hakka), on teha seda eemaldatud klaasiga...tagasipanek vajab vähest harjutamist, kuid töö konti ei murra...
Aga meeldetuletuseks härrastele, et Zero otsib siin teemas tegelikult toonijat kui isikut, mitte toonimisteadust kui oskust ja kogemust...
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Nuh, tahab veel keegi kumerat tagaklaasi toonida. Ma Zero oma tegin ära ja klaasi üldist seisukorda arvestades tuli tulemus täitsa normaalne, näitas mõningad veaohtlikud kohad ära, ning näitas ära erinevused kiledel. Kile panin ühes tükis.
Hind oleks siis esialgu 300 krooni ja näeb välja nii, et inimene toob mulle klaasi, maksab pool raha ette ära ja pärast tuleb klaasile järgi, maksab ülejäänud raha. Kile on hinna sees, mitte miski suvaline turukile vaid korralik Llumar kile USAst. Saada on 5, 15, 35, 50 ja 70 %-lise läbinähtavusega kiled.
Põhimõtteliselt saaks ka nii, et klaasiomanik toob ise kile kui soovib. Siis oleks lihtsalt 150 krooni tööraha.
Võin ka ukseklaase toonida aga kuna ei tea hetkel nende mõõtmeid, siis ei oska täpset hinda öelda. Turvakile hinna esiukseklaaside tarbeks selgitan välja lähipäevil.
Kõik kontaktid profiilis olemas.
Hind oleks siis esialgu 300 krooni ja näeb välja nii, et inimene toob mulle klaasi, maksab pool raha ette ära ja pärast tuleb klaasile järgi, maksab ülejäänud raha. Kile on hinna sees, mitte miski suvaline turukile vaid korralik Llumar kile USAst. Saada on 5, 15, 35, 50 ja 70 %-lise läbinähtavusega kiled.
Põhimõtteliselt saaks ka nii, et klaasiomanik toob ise kile kui soovib. Siis oleks lihtsalt 150 krooni tööraha.
Võin ka ukseklaase toonida aga kuna ei tea hetkel nende mõõtmeid, siis ei oska täpset hinda öelda. Turvakile hinna esiukseklaaside tarbeks selgitan välja lähipäevil.
Kõik kontaktid profiilis olemas.
-
tTehnic-man
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 33
- Liitunud: 03 Mai 2005 19:47
- Asukoht: TLN
- Kontakt:
Kas su jutt käib ka just kumera klaasi kohta ??Algselt postitas: logman
Kui klaas maas ,siis teed ise.
lõikad kile klaasi järgi välja ,servad võivad tiba üle olla ,need saad hiljem maha lõigata.
Fairivesi pulverisaatorisse ,pritsid klaasi ja kile ,millelt kaitsekate eemaldatud ,üle ja läheb silumiseks.
Kahekesi seda kõike parem teha.
Ja klaas pese ennem ideaalselt puhtaks ,jälgi et ei jääks tolmu ega karvakesi enne kile pealepanekut klaasile.
Mullid voolid kaabitsat kasutades koos veega välja nagu suuri kleepekaid kleepides. Kaabitsaga ei tohi kilet ära kriipida!
Ise proovisin küll nii ja naa (klaas maas) kuid lõpuks ei aidanud midagi muud kui kahe tükiga panna.
Aga samas kui hoolikalt teha ei jää liitekohta nähagi !
Lada on see mis JÄÄB !
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Njah. Vot ei oska nüüd kommida seda ei nii ega naa.
Overspeed ,tean ja usun ,et väga kange ja kannatlik mees ei saanud Motaga (sama iseloomustus) kahepeale ühes tükis paigaldamisega hakkama.
Moss on selle ülesandega väga hästi toime tulnud.
Keda nüüd uskuda ja kiita ,keda laita ja maha teha? Ei tahaks ei ühte ega teist. Kas on asi materjalis või meeste närvides? Eks kogemused vist kah kasuks ja "tontteabmisvigurid" veel ,aga kui Moss on sellega hakkama saanud ,siis isiklikult usun ,et jah ,on võimalik see raske töö lada klaasi kallal teoks teha.
Overspeed ,tean ja usun ,et väga kange ja kannatlik mees ei saanud Motaga (sama iseloomustus) kahepeale ühes tükis paigaldamisega hakkama.
Moss on selle ülesandega väga hästi toime tulnud.
Keda nüüd uskuda ja kiita ,keda laita ja maha teha? Ei tahaks ei ühte ega teist. Kas on asi materjalis või meeste närvides? Eks kogemused vist kah kasuks ja "tontteabmisvigurid" veel ,aga kui Moss on sellega hakkama saanud ,siis isiklikult usun ,et jah ,on võimalik see raske töö lada klaasi kallal teoks teha.
-
kKam!kaze
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 27 Nov 2011 21:22
- Asukoht: Järvamaa, Väätsa.
- Autod: Lada 2105 ja 2106.
Kas keegi oskaks seletada kuidas saab 06l tagumised klaasid nii kätte, et kõik tihendid ja asjad jääksid terveks? Ise pole veel sellega hakkama saanud. (kas klaaside all osas olevad kinnitused tuleb ära võtta, sama küsimus tihendi kohta, mis on akna alumises servas mõlemal pool akent..)grimes kirjutas:Taguklaasideg on see et hiljem kui hakkad klaasi alla keerama võib kile ära rikkud aja rullida. Tagaklaasi ei ole võimalik
ilma mahavõtmata panna. Võibolla et isegi on aga mitu korda raskem.
..........
Klaase ei ole nii raske võtta. Uste klaasid võtad nii et polstrid maha ja hakkad segavaid jubinaid eemaldama ja ongi lõpuks käes.