VAZ 2101, 1979

VAZ 2101, 1979

Hea võimalus oma Lada rahaks teha ja vastupidi
Foorumi reeglid
Tähistused alamfoorumis:
M: müük
O: ost
V: vahetus

Igasugune lisainfo auto seisukorra ja tehtud tööde kohta on abiks müümisel-kasuta seda ära lisades võimalikult palju ostja jaoks vajalikke detaile nagu info ülevaatuse, kindlustuse või ka rooste hulga kohta. Kuulutust tehes mõtle, millisele kuulutusele sina reageeriksid, ja vastavalt ehita üles oma müügiteema või ostusoov.
Vasta
s
skalolazz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 08 Aug 2009 14:27
Asukoht: Tartu
Autod: 2101 '79

VAZ 2101, 1979

Postitus Postitas skalolazz »

Enda käes olnud kaheksa aastat, selle ajaga sõitnud 55000 km, hetkel läbisõit 88000km. Talvel pole kunagi sõitnud, elanud terve elu garaažis. Kere korras, roostet eriti pole, üksikud iluvead ja eluarmid, millest ei pääse. Põhi roostevaba, 5a tagasi kahuriõliga ära konserveeritud. Seest ja väljast puutumata originaal.
Kuna auto olnud suviti iga päev kasutuses, sai ka veermik värskendatud - kõik kummipuksid uute polüuretaanpukside vastu vahetatud, uued originaalvedrud ees/taga, madalaks pole lastud, KYB gaasiamordid originaal parameetritega ees/taga, piiratud libisemisega differentsiaal (ketas, täislukk), ees tugevdatud šarniirid, uued püstakud - koonuslaagri asemel suur kaherealine kinnine kassettlaager. Uus kardaan - kummimuhvi asemel plunžerlaager, ristide asemel püsikiirusega kardaanliigendid. Uued pidurikettad, uued klotsid ees/taga, uus peasilinder, uued voolikud, uued töösilindrid taga. Uus roolikarp. Uued esitulede reflektorid, lisatud releed võimsama valguse nimel. Ajastutruud lisatuled.
Lisaks veermikule ehitatud uus mootor. 1.2-ses madalas plokis 1.6, surveaste 11.4. Käik 80mm x läbimõõt 80.2 mm. Uus väntvõll, uued kepsud ja kolvid. Plokikaanele tehtud porting Tartu Astromotos, plokk ka seal puuritud. Kerged TRW klapid, pronks juhtpuksid, uued klapivedrud, DynaCams 780 laifaas nukkvõll, reguleeritav nukkvõlli hammasratas, kuullaagril ketipinguti, kerge hooratas. Kontaktivaba elektronsüüde. Sisselaskekollektori ja plokikaane kanalid omavahel sobitatud. 4-2-1 torukollektor, ühes tükis plokikaanest käigukasti lõpuni, 53 mm toru, spiraalstrongerid.
Uue mootori ja veermikuga edukalt läbinud 12000km. Aus ja kindel masin, mis sisulist taastamist ei vaja. Mis korras oli, sai korras hoitud, mis vanaks jäi, sai uue vastu vahetatud. Kes Tartus autot näinud aastate jooksul, teab, millega tegemist. Hetkel mootor lahti võetud üksikute puuduste kõrvaldamiseks. Originaalmootor ja muud jupid, mis autolt maha tulid, saab soovi korral kaasa. Lisaks muid juppe. Kuna elu on muutunud, pole enam aega ega võimalust tegeleda. Annaks headesse ja hoolivatesse kätesse edasi.

Näha saab Tallinnas, iga päev. Hind 5000. Tingi. Tel 55kuus8neli897
IMG_20231027_143443.jpg
IMG_20231027_143443.jpg (394.96 KiB) Vaadatud 2448 korda
IMG_20231027_143145.jpg
IMG_20231027_143145.jpg (388.4 KiB) Vaadatud 2448 korda
IMG_20231027_143024.jpg
IMG_20231027_143024.jpg (225.78 KiB) Vaadatud 2448 korda
IMG_20231027_142947.jpg
IMG_20231027_142947.jpg (280.88 KiB) Vaadatud 2448 korda
IMG_20231027_142833.jpg
IMG_20231027_142833.jpg (362.15 KiB) Vaadatud 2448 korda
IMG_20231027_142739.jpg
IMG_20231027_142739.jpg (304.64 KiB) Vaadatud 2448 korda
IMG_20231027_142649.jpg
IMG_20231027_142649.jpg (285.92 KiB) Vaadatud 2448 korda
IMG_20231027_142538.jpg
IMG_20231027_142538.jpg (247.25 KiB) Vaadatud 2448 korda
IMG_20231027_142449.jpg
IMG_20231027_142449.jpg (387.14 KiB) Vaadatud 2448 korda
Vasta